Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

50:50 או משהו דומה.

 

הקיה נוהג בשמאלי בלא שהוא עוקף ועובר לימני בלי לאותת. ובלי שהוא מזהה את המצלם (ומיד תבינו למה לא בהכרח לא בודק במראה).

 

המצלם נוהג החוסר זהירות - הוא נמצא בשטח המת של נהג הקיה, מתעלם מרמזים (עדינים) שנהג הקיה מתכוון לסטות ועוקף מימין באופן לא חוקי.

 

@אברהם אלא עוקפים מימין. נקודה במצב שאתה מתאר תתאזר בסבלנות ותיסע 18 קמ"ש. אמנם ההתנחלות בשמאל אינה חוקית, אבל גם העקיפה מימין. אתה אחראי למעשיך, לא למעשיו של נהג אחר

 ואגב, שום חוק לא מחייב לנהוג במהירות המרבית המותרת. רק לא לעבור אותה. אם אתה מתעקש לבצע את העבירה של עקיפה מימין עשה זאת בחוכמה, הוסף צפירה קצרה (לא חוקית בעליל בשטח בנוי) על מנת למשוך את תשומת לב הנהג האחר.

 

@Tom_22מראה פנורמית? זו מראת חניה. אבזר מיותר ומטופש, אבל חביב על מורים לנהיגה. לא מוסיף דבר לשדה הראיה חוץ מקו המדרכה.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הוא לא רק מתכוון, הוא מבצע. בשניה 0:20 בסרטון חרטום רכבו של המצלם עובר את ירכתי הקיה - זו תחילת עקיפה. הוא אינו משלים את העקיפה בשל סטיית הקיה לימין.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה אתה כל כך בטוח שהרכב המצלם יוצא לעקיפה יש 200 מטר אחרי בית ספר ששם הוא מוריד את הילדים שאתה שומע בסרטון ואם אתה לא בנתיב הימין אין מצב להוריד אותם 

פורסם
לפני 5 שעות, daniel296 כתב:

 

מי אמר בכלל שהרכב עם המצלמה יצא לעקיפה אולי הוא צריך לפנות ימינה או לחנות ????

לחנות ? את החניה הקרובה אלייך פספסת כבר. בנוסף, לא מדובר בנתיב המשמש לפנייה ימינה בלבד (תקנה 47(4)), לכן החחרגה לא רלוונטית כאן

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני כשעה, fatboy1340 כתב:

לחנות ? את החניה הקרובה אלייך פספסת כבר. בנוסף, לא מדובר בנתיב המשמש לפנייה ימינה בלבד (תקנה 47(4)), לכן החחרגה לא רלוונטית כאן

החניה נמצאת בצד בכביש בדיוק במקום התאונה 

פורסם

דניאל היקר, העובדה שהקיה לא חזרה לימין מרמזת לך כי מדובר בנהג לא הכי הכי.

אז לעקוף מימין עוד לפני שהבנת במי מדובר זו טעות, עוברים לימין, מחכים מעט לראות מה הוא עושה והאם הוא מזגזג, לומדים אותו ואז ממשיכים.

 

ותפסיק לדבר על עצמך בגוף שלישי זה סתם מרגיש מוזר

אם הוא צריך לחנות אז היה מאיץ, לא מאט, ואם צריך לפנות ימינה גם כן אין הגיון בתאוצה שעוד רגע תצטרך לבלום בשביל הפנייה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 8 דקות, daniel296 כתב:

תכלס מי אשם

תכלס, כבר ענו.

נהג הקיה אשם בסטיה מנתיב לא פנוי וללא איתות. הנהג המצלם אשם בעקיפה מימין.

אם זה יגיע לבית משפט ככל הנראה האשמה תחולק. איך? רק נביא יודע.

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

הוא לא רק מתכוון, הוא מבצע. בשניה 0:20 בסרטון חרטום רכבו של המצלם עובר את ירכתי הקיה - זו תחילת עקיפה. הוא אינו משלים את העקיפה בשל סטיית הקיה לימין.

הסתכלתי 5 פעמים אין שום שלב שבו החרטום של המצלם עובר את הקיה אפילו בנתיב ימין לא כל שכן שלא עובר אותו בנתיב שמאל

אשמח מאוד לצילום מסך מהשניה שבו החרטום עובר

או שאני צריך רופא עיניים

פורסם

אפ כך לך לרופא עיניים. בעצם, עדיף שתצפה היטב בסרטון. בשניות 21-22 חרטום הרכב המצלם נמצא בקו הדלתות של הקיה - ואז הקיה סוטה ימינה ומתרחשת תאונה.

 

אם המצלם לא היה עוקף מימין לא היה נוצר מגע בין הרכבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתה אשם חד משמעית, אתה משתלב לנתיב של הנהג, הנתיב הימני הולך ומצטמצם, ונראה שסטית מהנתיב.

גם רכב הקיה אשם כי נראה שגם נדחף לך אחר כך לנתיב, על פי החוק היבש אתה אשם כי אתה משתלב לנתיב שלו.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
×
×
  • תוכן חדש...