Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונדאו 12, לאחר תדלוק אחרון, איבוד כוח, קושי בהאצה, טורים משחקים, יש קודי תקלה


פוסטים מומלצים

שלום

אחרי התדלוק האחרון הרכב מתקשה להאיץ, הדוושה נהיית קשה יותר באזור ה100 קמש. מעל 100 אין תגובה ללחיצה על הדוושה (או שיש תגובה מאוחרת מאוד) של המנוע.

בנוסף הטורים קופצים ונופלים בנסיעה איטית.

גם ההנעה נהייתה קשה יותר. פעם אחת הרכב נכבה תוך כדי רעידות כשנכנסתי לרוורס (מיד אחרי ההנעה. מנוע היה קר).

מרגיש שהרכב מאבד כוח ומהירות בנסיעה בקצב קבוע, וצריך ללחוץ יותר על הדוושה.

 

 

לא הופיעה נורת מנוע אבל בכל זאת סרקתי ואלו הקודים שנמצאו:

 

P2187 [0x2187]

System too lean at idle, bank

 

P1169(22) [0x116922

Fuel Rail Sensor In-Range High Failure
Fuel Rail Sensor In-Range

High Failure

 

P0103(12) [0x010312 Archive (inactive)
Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - high input
MAF Circuit High Input

 

*אחרי מחיקה הרכב *קצת פחות מתקשה בהאצה לכמה דקות ואז חוזרת התופעה וגם .הקודים (שוב בלי נורית מנוע)

 

הוחלף טורבו וחיישן מאף

לפני מספר חודשים (ומעל 1000 ק"מ עברו מאז). נוקו שאר החיישני אוויר בספריי מתאים. מצערת נוקתה. הכל היה תקין מאז עד התדלוק האחרון.

 

הרכב פורד מונדאו 2012 , 150 אלף קמ, טורבו בנזין, 2000 סמק

 

מה דעתכם?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, נתנאל מ כתב:

אם זה קרה אחרי התדלוק האחרון אז קיבלת את התשובה לשאלה איך זה קרה.

תבדוק אם תוכל להעלות את האוקטן ע"י תדלוק 98 או תוספי דלק למינהם.

כן אני *כמעט* בטוח שזאת הסיבה. תכף מסיים את הדלק שמילאתי ואז אנסה לשים 98..

כדאי לבדוק חיישן דלק, או צינור אוויר קרוע או שמילוי 98 אמור לפתור את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.3.2024 בשעה 12:58, נתנאל מ כתב:

אם זה קרה אחרי התדלוק האחרון אז קיבלת את התשובה לשאלה איך זה קרה.

תבדוק אם תוכל להעלות את האוקטן ע"י תדלוק 98 או תוספי דלק למינהם.

כן אני *כמעט* בטוח שזאת הסיבה. תכף מסיים את הדלק שמילאתי ואז אנסה לשים 98..

כדאי לבדוק חיישן דלק, או צינור אוויר קרוע או שמילוי 98 אמור לפתור את זה?

 

עדכון: הדלק מהתדלוק האחרון עומד להיגמר והרכב חזר להגיב הרבה יותר טוב בהאצה. יש עדיין קצת משחק בטורים אבל פחות משהיה. עדיין לא עשיתי כלום. מחר אתדלק 98 ואחכה לראות אם התקלות לא יחזרו.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...