Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

 

היום חבר שלי עדכן אותי שהלך לו המנוע בקטנוע מסוג AK550 שנתון 21 עם 25,000 ק"מ. 

 

ב-19,000 ק"מ נקרעה לו הרצועת מנוע או שזה טיימינג (לא מבין באופנועים) טופל וסודר. לאחר כחצי שנה הלך המנוע לגמרי. 

 

למכור את הקטנוע ככה (ללא מנוע) נותנים לו הצעה של 7,000. 

 

האם ידוע לכם כמה אמור לעלות החלפת מנוע והאם אפשרי ללכת לחפש בפירוקיות באזור ולבקש הצעת מחיר רק לעבודה? 

 

מה אתם הייתם עושים במצב כזה? הקטנוע אצלו שנתיים וחצי והבנתי שאין אחריות. 

 

תודה, 

פורסם
לפני 24 דקות, p_306_m כתב:

שלום לכולם, 

 

היום חבר שלי עדכן אותי שהלך לו המנוע בקטנוע מסוג AK550 שנתון 21 עם 25,000 ק"מ. 

 

ב-19,000 ק"מ נקרעה לו הרצועת מנוע או שזה טיימינג (לא מבין באופנועים) טופל וסודר. לאחר כחצי שנה הלך המנוע לגמרי. 

 

למכור את הקטנוע ככה (ללא מנוע) נותנים לו הצעה של 7,000. 

 

האם ידוע לכם כמה אמור לעלות החלפת מנוע והאם אפשרי ללכת לחפש בפירוקיות באזור ולבקש הצעת מחיר רק לעבודה? 

 

מה אתם הייתם עושים במצב כזה? הקטנוע אצלו שנתיים וחצי והבנתי שאין אחריות. 

 

תודה, 

https://www.facebook.com/groups/2262151237346331/?ref=share&mibextid=NSMWBT?

שינסה לברר גם פה

ופה

https://www.facebook.com/groups/5601567713217951/?ref=share&mibextid=NSMWBT

×
×
  • תוכן חדש...