Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות גיר רובוטי - יונדאי טוסון 1.6T 2021


yoyoav

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אני מחפש רכב משומש (תקציב באזור ה 140K) והסתכלתי על היונדאי טוסון הנ"ל. לכאורה היא עונה על מה שאני מחפש אך מכיוון שחלק גדול מהנסיעה שלי הוא בפקקים בעליות אני חושש מאמינות הגיר הרובוטי שלהם.

יש למישהו ניסיון עם הגיר בתנאי נסיעה דומים ?

החלופה שלי היא הניסאן קשקאי החדשה (מאותו שנתון +/-)

תודה רבה

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, TZR84 כתב:

תתכונן להרבה כאלה

Screenshot 2024-01-16 134317.png

 

 

היי

תודה על התגובה, האם אתה מדבר מתוך ניסיון ?

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yoyoav כתב:

 

 

היי

תודה על התגובה, האם אתה מדבר מתוך ניסיון ?

לא החזקתי את הרכב אבל עובדת שלי החזיקה כזה מודל 2018 וגם לה החליפו מצמדים כשהרכב היה בן 4 בסכום גבוה שנאלצה לקחת הלוואה מהבנק. גם אצלה תוואי הנסיעה היה בפקקים של גוש דן, בעליות המצב מחמיר עוד יותר.

אותו גיר קיים גם בקיה ספורטג' טורבו וסובל מאותה בעיה מוזמן להריץ חיפוש.

 

אגב, גם לגבי הקשקאי במנוע 1.33 טורבו גם יש כשל כדאי לקחת זאת בחשבון.

גם מנועי ה-1.3 ליטר של ניסאן-רנו ומרצדס בסכנה. היצרניות מפעילות "אחריות נסתרת ומפלה" - TheCar חדשות רכב ותחבורה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי נסיון עם הרכב הזה.

גיר רובוטי לא מגיב טוב בפקקים בעליות. ככל הנראה תהיה שחיקה מוגברת, ותצטרך להחליף קלאצ'ים בתדירות גבוהה יותר. 

לשיקולך.

 

לגבי קשקאי - רכבים של ניסאן מיוצרים עם חלקים ומכלולים של רנו (כולל מנוע). לא שיא האמינות. לשיקול-דעתך.

 

רכבים שעדיפים בפקקים בעליות זה רכבים עם תיבה אוטומאטית רגילה או רציפה: טויוטה, מאזדה, הונדה.

אפשר גם יונדאי טוסון או קיה ספורטאז' , אבל עם מנוע 2 ליטר. במנוע זה, תיבת ההילוכים היא אוטומאטית רגילה.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר של טוסון לא מגלה אמינות גבוהה, ניסאן יש בדגמים של 2019 בעיה בטרמוסטט שהדבק נפתח ןנגרם נזק טרמינאלי למנוע. אבל שם זה מוגבל לסדרת מנועים ספציפית. לדעתי אם אתה מחפש רכב זריז שיהיה לך נעים לנסוע בו, תבדוק את הסיאט אטקה. הוא נמכר חדש במחיר 150 אם אני לא טועה. הוא נעים וזריז ולתיבת הילוכים שלו אין בעיות מיוחדות, בניגוד למה שהיה בעבר. אין ספק שמנוע 2 ליטר אטמוספרי של טוסון אמין, אבל הוא מיושן ולא נעים לנהיגה כמו מנוע מוגדש. ההבדל הוא עצום. לכן לדעתי עדיף סיאט חדשה במחיר של טוסון יד שנייה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם קונה עם אותו מנוע ואותה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

מי שהיה רגיל לתיבה אוטומטית פלנטרית צריך ללמוד ולהתרגל איך לנסוע על רכב עם תיבה רובוטית כפולה.

יש להימנע מלהחזיק את הברקס לחוץ בעת "שיוט איטי", וכשאתה כבר לוחץ על הברקס - תלחץ כמו שצריך.

 

כך או כך, על הטוסון לדעתי כבר הייתה תביעה ייצוגית שנדונה בעניין הזה והחברה לוקחת אחריות ומתקנת על חשבונה. 

על הקונה מתגבשת תביעה בימים אלה אצל עו"ד דוד מזרחי.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות.

 

לפני 14 שעות, guy.a כתב:

הגיר של טוסון לא מגלה אמינות גבוהה, ניסאן יש בדגמים של 2019 בעיה בטרמוסטט שהדבק נפתח ןנגרם נזק טרמינאלי למנוע. אבל שם זה מוגבל לסדרת מנועים ספציפית. לדעתי אם אתה מחפש רכב זריז שיהיה לך נעים לנסוע בו, תבדוק את הסיאט אטקה. הוא נמכר חדש במחיר 150 אם אני לא טועה. הוא נעים וזריז ולתיבת הילוכים שלו אין בעיות מיוחדות, בניגוד למה שהיה בעבר. אין ספק שמנוע 2 ליטר אטמוספרי של טוסון אמין, אבל הוא מיושן ולא נעים לנהיגה כמו מנוע מוגדש. ההבדל הוא עצום. לכן לדעתי עדיף סיאט חדשה במחיר של טוסון יד שנייה

מדובר רק על הדגמים של 2019 ? אני מכוון לצורה החדשה משנתון 21. בכתבה שפירסמו פה נראה שזה די כולל לכל השנתונים של המנוע.

האטקה מתחילה ב 160k, חורג מהתקציב שלי.

לפני 13 שעות, bnsagi כתב:

אני עם קונה עם אותו מנוע ואותה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

מי שהיה רגיל לתיבה אוטומטית פלנטרית צריך ללמוד ולהתרגל איך לנסוע על רכב עם תיבה רובוטית כפולה.

יש להימנע מלהחזיק את הברקס לחוץ בעת "שיוט איטי", וכשאתה כבר לוחץ על הברקס - תלחץ כמו שצריך.

 

כך או כך, על הטוסון לדעתי כבר הייתה תביעה ייצוגית שנדונה בעניין הזה והחברה לוקחת אחריות ומתקנת על חשבונה. 

על הקונה מתגבשת תביעה בימים אלה אצל עו"ד דוד מזרחי.

 

יש לך מידע על התביעה ? לאיזה שנתונים ועד כמה שנים הם מתקנים ?

 

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסיאט תנסה לראות ב 0 קמ. לפני חודשיים הם נמכרו ב 140. הניסאן אוטו טוב, היבואן מפחיד. יש בעיות במנוע 1.33 תחפש תביעה , לפי מה שאני הבנתי זה רלוונטי רק לשנת 2019. לדעתי הסיאט גם יד שנייה עדיפה, פחות מודרנית אבל טובה ואמינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלא כדאי לקחת סיכון עם התיבה הרובוטית היא לא אמינה וזה יעלה לך יקר לתקן במידה ותהיה בעיה . תחפש טוסון עם מנוע 2000 שם התיבה פלאנטרית ומוצלחת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתרחק מרובוטי וטורבו לרכב  יד שניה לא חדש וללא אחריות- יביא לך רק צרות תחזוקתיות.

 

לך על הדגם עם מנוע אטמוספרי וגיר אוטומט סטנדרטי. יותר בזבזן אבל תיהנה משקט תעשייתי בגזרת התחזוקה וללא הפתעות מיוחדות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...