Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כן, מיכל העיבוי לא נמצא שם סתם והוא חלק ממערכת הקירור, אליו נוזל הקירור יכול להתפשט וממנו חוזר נוזל כשהלחץ יורד. כלומר במקום נוזל קירור, כרגע יש לך במערכת הקירור גם אוויר שנשאב כשנוצרה ירידת לחץ במערכת, מה שיכול להוביל להתחממות מנוע.

בדיוק העלתי סרטון שמסביר בחלקו האחרון את תהליך ניקוז האוויר ממערכת הקירור, צפיה בו תמחיש לך כמה הנושא קריטי.

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 2
פורסם
לפני שעה, roxo89 כתב:

ובמיכל עיבוי אין המים אבל ברדיאטור יש מלא

לעניות דעתי הדבר מצביע על בעיה/נזילה כלשהי במערכת, ולהערכתי אם היום המיכל ריק לחלוטין אז ככל הנראה כבר בימים הקרובים יהיה לך גם חוסר בנוזל קירור ברדיאטור עצמו.

פורסם (נערך)

האם זה בסדר להוסיף נוזל קירור במיכל עיבוי על הנוזל שכבר קיים ברדיאטור , היות ואני לא  יודע איך לרוקן את הרדיאטור

?

עריכה אחרונה על ידי roxo89
פורסם

בעקרון זה בסדר

אבל...

אולי עדיף לראות קודם שהדרך מהרדיאטור למיכל עיבוי פתוחה ששום דבר לא סתום, שהצינור ביניהם שלם והפקק של הרדיאטור תקין.

בנוסף היה כדאי אולי לבדוק שלא נכנס אויר לרדיאטור, לפעמים צריך לעשות ניקוז אויר.

 

עד כאן להבנתי ולדעתי, נמתין למבינים יותר.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
בתאריך 7.1.2024 בשעה 13:56, EliC25 כתב:

כן, מיכל העיבוי לא נמצא שם סתם והוא חלק ממערכת הקירור, אליו נוזל הקירור יכול להתפשט וממנו חוזר נוזל כשהלחץ יורד. כלומר במקום נוזל קירור, כרגע יש לך במערכת הקירור גם אוויר שנשאב כשנוצרה ירידת לחץ במערכת, מה שיכול להוביל להתחממות מנוע.

בדיוק העלתי סרטון שמסביר בחלקו האחרון את תהליך ניקוז האוויר ממערכת הקירור, צפיה בו תמחיש לך כמה הנושא קריטי.

 

סרטון מעולה! איפה ניתן למצוא עוד סרטונים שלך?

פורסם

יש לו ערוץ נורא מענין ביוטיוב,

עם המון המון תוכן מהנה ומועיל לכל אחד שיש לו לפחות יד ימין אחת, 

ונהנה לעשות ולהתנסות,

ולהרגיש ניצחתי את העושקים למינהם ועשיתי לבד.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 12 דקות, WE988244 כתב:

יש לו ערוץ נורא מענין ביוטיוב,

עם המון המון תוכן מהנה ומועיל לכל אחד שיש לו לפחות יד ימין אחת, 

ונהנה לעשות ולהתנסות,

ולהרגיש ניצחתי את העושקים למינהם ועשיתי לבד.

אשמח לקישור לערוץ

פורסם

תכנס לסרטו דרך יוטיוב תראה למטה,

הירשמו לערוץ שלנו כדי ללמוד עוד על תחזוקת רכב DIY וקבלו טיפים וטריקים שיסייעו לכם לשמור על הרכב שלכם. עץ הקישורים וחנות לרכישת מוצרים: http://linktr.ee/knufia הירשמו לערוץ הבין לאומי - The DIY Mechanic:   yt_favicon.png / @diy-mechanic   כל עבודה שנעשית על פי הסרטון הינה באחריות הצופה בלבד. Intro & Logo By Nitzan Dombrovsky בקרו בקבוצת הפייסבוק שלנו: 'הכנופיה': https://www.facebook.com/groups/knuftzon באתר האינטרנט: https://knufia.org/ באינסטגרם: https://www.instagram.com/Knufia_IL ובחשבון הטיקטוק: https://www.tiktok.com/@knufia

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...