Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים

בעיקרון פתחתי שרשור דומה לפני שנה

מאז עברו אי אלו דברים, וגם התחילה מלחמה... רכב לא קניתי.
מחפש רכב הכי שקט שיש, יש לי בעיה בשמיעה (בעצב השמיעה) שמתבטאת ברגישות קיצונית לרעש.

ברוב הרכבים שנסעתי יש כ 70-100 דציבלים במהירות שיוט של 90-100 קמ"ש.

מחפש רכבים על הסקאלה הנמוכה- כלומר 70 ומטה.

מעדיף כמובן לקנות משהו יד שנייה (אמין חסכוני וכל יתר הדברים שכולם מחפשים, אבל הכי חשוב שיהיה שקט)

 

טיפולי 10 אלף יודע לבצע בעצמי 

 

פורסם
בתאריך 20.10.2023 בשעה 17:03, tan tan כתב:

למה שלא תקנה רכב רגיל ותעשה לו בידוד after market 

יש כאן לא מעט בפורום שמבינים בתחום שיכולים לייעץ לך בנושא 

המלצה למשהו ספציפי? סדר גודל של עלויות?

תודה!

בתאריך 20.10.2023 בשעה 14:17, Camaro 92 כתב:

תשקול אולי לרכוש רכב חשמלי, הם כל כך שקטים שלא יודעים/מרגישים שהם עובדים בכלל.

מניסיון- במהירות איטית אתה צודק, כשמגיעים ל 90 ומעלה הרעש מאוד דומה לרכב על דלק ולעיתים יותר מרעיש (מדדתי עם מד דציבלים תקני של אתרי בנייה)

פורסם

אני מציע לך לבצע נסיעת מבחן בניסאן סנטרה מהדגם החדש, זו עם הצורה החדשה ועם מנוע 2000.

יש לי כזו כבר שנה וחצי מליסינג, אחרי אוקטביה וקורולה, ואחת מההפתעות החיוביות היו עד כמה הרכב הזה שקט בכל מהירות.

מחוץ לעיר השיוט הוא בסל״ד נמוך מאד (בסביבות 1600-1700 במהירות 120 על כביש 6) מה שאומר שגם התדר נמוך.

אני פשוט מצאתי שבנסיעות ארוכות (חיפה-ירושלים) אני לא מתעייף כבעבר ואני משייך זאת גם לעוצמה וגם לתדר הנמוכים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 27.10.2023 בשעה 00:06, ריקולה כתב:

המלצה למשהו ספציפי? סדר גודל של עלויות?

תודה!

כמו שכתבתי לך בפעם שעברה: תפתח שרשור נפרד בפורום אודיו ומולטימדיה לרכב.

תנסה להסביר שם את סוג הרעשים שמפריע לך: בעיקר אם מדובר ברעשי מנוע, רעשי רוח או רעשי צמיגים.

אנשי האודיו יולכו לכוון אותך לפתרונות ולתת לך הערכה של תקציב. את הסכום הזה אתה מוריד מתקציב הקנייה שלך הרכב ובוחר את הרכב הכי מתאים למה שאתה צריך מבחינות אחרות.

 

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 28.10.2023 בשעה 19:50, borsood כתב:

כמו שכתבתי לך בפעם שעברה: תפתח שרשור נפרד בפורום אודיו ומולטימדיה לרכב.

תנסה להסביר שם את סוג הרעשים שמפריע לך: בעיקר אם מדובר ברעשי מנוע, רעשי רוח או רעשי צמיגים.

אנשי האודיו יולכו לכוון אותך לפתרונות ולתת לך הערכה של תקציב. את הסכום הזה אתה מוריד מתקציב הקנייה שלך הרכב ובוחר את הרכב הכי מתאים למה שאתה צריך מבחינות אחרות.

 

 

בוצע,תודה

×
×
  • תוכן חדש...