Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום וברכה

ברשותי סובארו b4 2012. מערכת הסאונד מהיצרן היא ארבע רמקולים בדלתות ושני טוויטרים בקדמת הרכב, אך גיליתי שאצלי ברכב עובדים רק הטוויטרים.

היות שאני כרגע עם אפשרויות מצומצמות בלית ברירה הזמנתי מולטימדיה סינית תואמת לרכב (היה את המקורית, שעבדה בקושי) וכשחיברתי אותה ראיתי בתוך הדשבורד עדויות למערכת סאונד שהייתה מחוברת בעבר לרכב ובנוסף - שום דבר לא השתנה מבחינת הסאונד. עדיין רק הטוויטרים עובדים.

היות שראיתי שהייתה מותקנת בעבר מערכת משודרגת באוטו, הגיוני שפשוט לקחו את הרמקולים ולא דאגו לשים משהו במקומם.. אז פירקתי את הדלת וגיליתי שפשוט אין שם רמקולים...

אז כעת אני צריך לקנות רמקולים לדלתות.

היות ואני לא מבין כלום בסוגי רמקולים, אשמח לעצת המבינים כאן.

אני צריך רמקולים באיכות טובה ככל הניתן אבל כאמור אני עם תקציב די מינימילי.. 

והיות שהטוויטרים עובדים, אשמח לעצת חברי הפורום מה לעשות איתם. האם להשאיר אותם ואז צריך לקנות רמקולים לדלתות שאינם עם טוויטר מובנה? או שעדיף להחליף אותם? (מהאזנה מועטת לטוויטרים, בלשון המעטה אומר שלא ׳עפתי׳ ממה ששמעתי, אבל ייתכן שזה צורם לי בגלל שזה רק טוויטר..)

אם מישהו מתנדב להסביר לי על קצה המזלג איך זה עובד ומה מומלץ לעשות, וכמובן אשמח להמלצות על דגמים איכותיים במחיר מינימלי ככל האפשר.

תודה מראש!

עריכה אחרונה על ידי Neri Freidman
×
×
  • תוכן חדש...