Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 2006 קניתי אותה לאחרונה מיד 2,

הייתה בעיית חום מנוע בגלל משאבת מים תקולה,

החלפתי משאבת מים הרכב נסע עוד 500 ק"מ ללא תקלות,

וללא התראה מוקדמת התחילה בעיה במזגן כל פעם שהמנוע טיפה מתאמץ - כשהטורים עולים ל2.5 בערך,

עצרתי בדרך הוספתי קצת מים המשכתי לנסוע והבעיה חלפה כלא הייתה,

יש למישהו הסבר לזה?

פורסם

קודם כל אתה לא אמור להוסיף עוד מים זאת מערכת סגורה. יש לך נזילה מאיפשהו. אתה צריך ללכת למוסך שימצאו מאיפה.

 

בנוסף לזה אתה לא יכול למלא מים רגילים כי הם יוצרים חלודה בכל המערכת וגם רותחים בטמפרטורה נמוכה יותר. גלון של 4 ליטר נוזל קירור עולה 70 שקל. חבל להחליף רדיאטור ועוד חלקים בשביל סכום מציק שכזה.

פורסם

המנוע לא התחמם בשום שלב,

אני יודע שיש לי נזילה, אני גם יודע מאיפוה היא כנראה,

מלאתי מים ממה שנשאר מהמוסך דהיינו מים ורודים,

עיקר שאלתי היתה איזה סיבה יכולה לגרום למזגן להפסיק לעבוד פתאום.

×
×
  • תוכן חדש...