יש לי מאזדה 3 2006 קניתי אותה לאחרונה מיד 2,
הייתה בעיית חום מנוע בגלל משאבת מים תקולה,
החלפתי משאבת מים הרכב נסע עוד 500 ק"מ ללא תקלות,
וללא התראה מוקדמת התחילה בעיה במזגן כל פעם שהמנוע טיפה מתאמץ - כשהטורים עולים ל2.5 בערך,
עצרתי בדרך הוספתי קצת מים המשכתי לנסוע והבעיה חלפה כלא הייתה,
יש למישהו הסבר לזה?