Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עליתי מהכביש על מדרכה במטרה לחנות עליה וקיבלתי את זה..

האם מישהו פעם ניסה לערער/להישפט על דבר כזה? 

IMG-20230731-WA0006.jpg

פורסם

זו בעייה היום עם רוכבי קטנועים בוגרי אופניים חשמליים

שרוכבים על מדרכות ומעברי חצייה כדי בעצם לחצות צומת ברמזור אדום.

 

אם יש חניית אופנועים מסומנת על אותה מדרכה בה נתפסת - אז יש לך קייס לדעתי.

אם לא - אז הרבה פחות. כי ע"פ החוק לדו-גלגלי (כמו כל רכב אחר) - אסור לחנות על מדרכה.

פורסם

אסור לרכב על דו״ג על מדרכה גם לא לשם הגעה לחניה מסומנת.

ההתר היחיד בחוק שבו מותר לרכב על מדרכה הוא לשם חצייתה(לדוגמה: כניסה/יציאה מחצרים).

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני שעה, BoazB11 כתב:

זו בעייה היום עם רוכבי קטנועים בוגרי אופניים חשמליים

זה נוהג שקיים שנים לפני עידן האופניים והקורקינטים החשמליים.

 

הבעיה היא שהוא הפך לנורמה, דו״ג כמעט ולא חונים על הכביש, אלא אם יש חניה מסומנת יעודית וגם אז לא תמיד. ואם יחנו, נהגים יתרעמו שהם תופסים להם מקום, או יפילו אותם בתמרון חניה. 

הענין הוא שיש רוכבים שלא מבחינים בין לעלות על המדרכה באיטיות ולחנות מטר ממקום העליה, במקום שבו המדרכה רחבה. לבין לעלות, לנסוע 50 מטר (לפעמים בין אנשים), רק כדי לחנות צמוד לדלת היעד, גם אם זה לא משאיר מעבר.
את הראשון עושים כולם, הוא כל כך נפוץ עד שבחלק מהמקומות יש סימון לחניות דו״ג על המדרכה.

 

לפות״ש, בדו״ח לא מצוין לאיזה מרחק נסעת, אבל כן מצויין שהיו הולכי רגל בסמוך. לדעתי הסיכוי לזיכוי קלוש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, kompy כתב:

אסור לרכב על דו״ג על מדרכה גם לא לשם הגעה לחניה מסומנת.

מה שיוצר מצב הזוי שבו מסומנת חניה רשמית על המדרכה אבל לפי החוק היבש אין איך להגיע אליה. גם לדחוף עם מנוע כבוי אסור.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, kompy כתב:

אסור לרכב על דו״ג על מדרכה גם לא לשם הגעה לחניה מסומנת.

ההתר היחיד בחוק שבו מותר לרכב על מדרכה הוא לשם חצייתה(לדוגמה: כניסה/יציאה מחצרים).

ובמקרה זה הפרעה להולכי רגל תגרור הזמנה לדין.

 

מה שמוזר לי הוא שחיפשתי בחנ"א ולא מצאתי את ס"ס 8033

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, sperial כתב:

ובמקרה זה הפרעה להולכי רגל תגרור הזמנה לדין.

הדו״ח לא מציין הפרעה להולכי רגל, אלא שהיו ״בסביבה״

 

לפני 15 שעות, sperial כתב:

מה שמוזר לי הוא שחיפשתי בחנ"א ולא מצאתי את ס"ס 8033

אכן מוזר, גם לא מופיע בטבלת הנקודות שבאתר הממשלתי.
ובחנ״א מופיע סעיף 7296 לעבירה זו.

זה לא אמור להיות טקסט חופשי שמוקלד ומועד לטעויות.

 

דבר נוסף, שמתי שבסוף תיאור הסעיף כתוב ״...בניגוד לסעיף...לתקנות תעבורה יהודה ושומרון״. מישהו נתקל?

פורסם

מכיר את המקום. רוכבים רבים מקצרים שם בכדי לחסוך את הרמזור של נפחא - כהנמן והעומס בצומת.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

יש חנ"א נפרדת ליו"ש שטח C - מן הסתם התקנות שם מותקנות על ידי המפקד הצבאי ולא על ידי הרשויות האזרחיות - עניין של החוק הבינלאומי. אפשר למצוא ב"אתר של סשה". אבל הנוסח הזה מוצמד לס"ס 7175.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה. פעם אחרונה שבדקתי, בני ברק לא ביו״ש :-)

אולי שוטר מיו״ש טייל בבני ברק והחליט להגדיל ראש. קשה להאמין, אבל לך תדע...

פורסם

לא שמתי לב שזה בבני ברק, אבל אולי הסטטוס השתנה. נבדוק בפוליטי 😃

 

מכל מקום, אולי האישום לפי תקנה שלא תואמת גיאוגרפית מהווה סיבה לפסילת הדו"ח.

 

(ושיהיה ברוראני די שמח לאידו של פות"ש. התנהלות הדו"גים על המדרכות מהווה מבחינתי שערוריה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

התנהלות הדו"גים על המדרכות מהווה מבחינתי שערוריה

אנחנו לא יודעים איך הוא התנהל, הדו״ח לא מפרט לאיזה מרחק נסע על המדרכה, או לאיזה צורך. והוא אומנם מצין נוכחות הולכי רגל במקום אבל לא ציין סיכון או אפילו הפרעה.

יש הבדל בין רוכב שמשתחל בין אנשים או אפילו מעז לצפור להם כדי לקצר דרך או לחנות הכי קרוב לדלת, לבין מי שעולה על המדרכה לאט, בזהירות, לשם חניה במרחק שני מטר ממקום העליה..

פורסם

השוטר הזה לא הכי חד, גם לא יודע לכתוב דו"ח כמו שצריך. אכן ס"ס 8033 לא קיים גם בחנאות של 2019 ו-2020. בכלל העבירה של נהיגה על המדרכה לא קיימת יותר בחנ"א העדכנית. לדעתי אם תגיש פניה בכתב יבטלו את הדוח, ואם תצטרך להגיע לבימ"ש תטען שאתה לא חייב להשיב לאשמה. (אינני משפטן).

פורסם

לא מדוייק, היא קיימת בצורת "רכב מנועי - שימוש בכביש, שביל או נתיב המיועד לרכב אחר או לעוברי דרך אחרים" ס"ס 5435

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...