Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב לא הייתם רוצים להחזיק אותו ואפילו בחינם ?


ממש עוד רגע...

פוסטים מומלצים

איפשהו ב 98-99 חיפשתי מחליפה לקולט שהיתה לי.
הצורה החדשה של הקולט היתה מכוערת + מנוע חלש ככה שהיא לא היתה רלוונטית יותר
חיפשתי משהו שנראה סבבה, נוסע סבבה ומאובזר סבבה (שזה כולל גג שמש)
התגלגלתי לסוכנות של רובר, ואכן ה 216 עשתה רושם מצויין וכמעט נפלתי בפח
משם המשכתי לסוכנות רנו וכמעט יצאתי עם הזמנה למגאן קופה (1.6) ל 2.0 לא היה לי כסף ואני לא זוכר למה אבל בסוף ירדתי מהמגאן כי היא היתה חלשה מידי
בסוף סיימתי עם VR6 משומשת (בת 3 עם 40 אלף ק"מ, ידנית, שמורה מאישה (אימא לילדים קטנים)
וגם היא לא הפגינה סימני אמינות טובה.
אבל רובר באמת היו המיץ של הפח זבל לכל עניין האמינות. לא פלא שהן לא שרדו.
 

  • מעניין 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, zaf כתב:

רובר 216, British racing green , סלון בהיר, רכב יפה בזמנו , נקנה ב 2003 מודל 1999 עם 30 אלף קילומטר, ואז... פעמיים ראש מנוע (צנרת קרור גומי פריכה ברמה מביכה נפרצה פעמיים), 3 פעמים גיר zf רציף , מאז שונא את הרציף והיללות שלו. ( החלפה, חליפי תקול, החלפה נוספת אחרי שיפוץ באלייד😐 ) וגם אז הרעש מהדמפר חזר אחרי מעט מאוד זמן. נמכרה אחרי שנה וקצת עם 75 אלף קילומטר . 

image.thumb.png.163ecb2ea5662ed188953890cc1e7da8.png

זה לא אמור להיות עם מכאניקה של הונדה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוואי מכאניקה של הונדה!
דגמי סדרה 200 ה"עגולים" ודגמי ה-25 שבאו אחריהם היו עם מנועים מסדרה K מפיתוח עצמי של רובר, שהיו טובים מאוד, אבל רק על הנייר. היה בהם פגם תכנוני בהידוק ראשי המנוע לבלוק והתוצאה הייתה פריצות אטם ראש מנוע מאוד תכופות. תיבות ההילוכים היו 5 הילוכים ידנית של פיג'ו (דווקא בסדר) או תיבת הילוכים רציפה של ZF - זוועה לא נורמלית שהמשיכה לדור הראשון של המיני תחת BMW (R50). תיבה זו הייתה מתאבדת לפני מלאת לה 50 אלף ק"מ, ולא הייתה אפשרות לשפץ אותה. למעשה התיבה הייתה כל כך גרועה, עד כדי כך ש-ZF מכרו את המפעל כולו שייצר אותה (בבלגיה) יחד עם המוצר לחברה שנקרה PUNCH POWERTRAIN. גם החברה הזו התייאשה ומכרה את ה"אוצר" הזה לסינים.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי ששיפץ אז גירים של ZF היו בקיבוץ מחניים תחת קבוצת אלייד. הבעיה הייתה שהמיסבים היו כאלה גרועים שהיו נשחקים ומייללים תוך אלפי קילומטרים בודדים מהשיפוץ. בנוסף הדמפר היה משתחרר ומרעיש בסלד סרק, ולא ניתן היה לחזקו בלי להוריד גיר. צנרת הגומי היתה מחומר מאד פריך שנכנע לקיץ שלנו די מהר . בנוסף הייתה מורכבת מידי, עם שתי הסתעפויות ״מולחמות״ שנטו להקרע. בקצרה ח**א של מנוע. 

עריכה אחרונה על ידי zaf
הגהה

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תתבלבלו בין PUNCH POWERTRAIN של הרובר ל steyr puch האוסטרית שבנתה את מערכת ההניע לפיאט פנדה 4X4 דור I

Fiat Panda 4x4: Prosty samochód, który pokonał europejskie góry

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Untitled2.jpg.cd3ad1b1558c881bf5298c777ce56cce.jpg

הצינור עם ההסתעפות בקירבת הרדיאטור, זו הייתה המחלה של צנרת הגומי.

 

למזלי לפחות עם הגיר הייתה לי הנחת ״גרייס״ של 50% מטעם היבואן מכוניות המיזרח. 

לא סתם בעלי המוסך הפתח תקווה ענד שעון IWC.  

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל רכב סיני. 

בעיקר מבחינה פוליטית לא הייתי רוצה לממן או לפחות לממן כמה שפחות מדינה שנמצאת עם איראן ורוסיה על אותו הציר. 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, zaf כתב:

רובר 216, British racing green , סלון בהיר, רכב יפה בזמנו , נקנה ב 2003 מודל 1999 עם 30 אלף קילומטר, ואז... פעמיים ראש מנוע (צנרת קרור גומי פריכה ברמה מביכה נפרצה פעמיים), 3 פעמים גיר zf רציף , מאז שונא את הרציף והיללות שלו. ( החלפה, חליפי תקול, החלפה נוספת אחרי שיפוץ באלייד😐 ) וגם אז הרעש מהדמפר חזר אחרי מעט מאוד זמן. נמכרה אחרי שנה וקצת עם 75 אלף קילומטר . 

image.thumb.png.163ecb2ea5662ed188953890cc1e7da8.png

המבט הזה בעיניים... 

הוא לא ידע, רחמים לא ידע!!!!!

 

עדיין רכב יפה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, לומדים. קונים ב 70 אלף ״עם אחריות״ מאוטו סנטר של אותם ימים בצומת ירקון, ומוכרים כשנה וחצי אחרי , דווקא ביד 2, עם בדיקה, ב 50 אלף שקל, כאשר בדרך עלה עוד כ עשרת אלפים על התיקונים. (קיבלתי גרייס מהיבואן בזמנו על הגיר) 

לא שמתי לב איך המבט המיואש שלי נראה אז. 

אגב נשארו לי דוושות האלומיניום שהרכבתי בזמנו, עדיין אצלי במחסן ( גז, ברקס ומדרך רגל ) 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם יש פה אנשים שהיו בעלים של לאדה ניבה. היתי ברכב כזה דקה ומייד רציתי לברוח כי זה הרגיש קשה ולא נוח בצורה פסיכית. מעניין אם נפלתי על אקזפלר תקול או שהם באמת היו לא נוחים בצורה קיצונית.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Coro כתב:

מעניין אם יש פה אנשים שהיו בעלים של לאדה ניבה. היתי ברכב כזה דקה ומייד רציתי לברוח כי זה הרגיש קשה ולא נוח בצורה פסיכית. מעניין אם נפלתי על אקזפלר תקול או שהם באמת היו לא נוחים בצורה קיצונית.

 

לאבא של חבר היה. 

המושג

"לגו פרימיטיבי עם הנדסה בהשפעת Samogon", יושב בול על הרכב. 

 

היינו מטיילים איתו בסופ"שים באיזור של חוף כרמל והסביבה,

נוקשה, לא נוח, אבל בתור ילד זה היה מדהים. 

 

חצי מהרכיבים היו מרותכים, 

כל מיני חלקי מישמש,

הגגון נקדח ישירות לגג, 

לא משנה כמה היינו נתקעים, האבא היה מסיים מסריח מבנזין, אבל תמיד חזרנו.

תמיד קילל את ההנדסה. 

 

 

היום, אם קצת יותר הבנה שלי, יש למרכב אחלה פוטנציאל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי מאוד רצה שאקנה לאדה ניבה בתור רכב ראשון, אחרי טיול ג'יפים בחו"ל בשנות ה90

בסוף נפלתי על 405, מעניין לאיפה החיים היו לוקחים אותי בלאדה 🤔

  • מעניין 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...