Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי פלאש לשמן מנוע. 

 

ואז שבאתי לרוקן את השמן המלוכלך שעבר פלאש, 

לא נפתח לי הבורג של ריקון השמן. (בוקסה לא מתאימה) 

לכן בלית ברירה השארתי את המצב כמו שהוא. 

 

השמן התקרר למצב רגיל. 

ובשביל לרוקן את השמן ביעילות אצטרך להניע את האוטו ולתת לו לעבוד כדי שהשמן יתחמם ויצא יותר מהר. 

 

איך כדאי להמשיך מכאן, בלי לאבד את הניקוי שהתבצע ו או בלי לגרום לנזק על ידי סירקולציה של השמן עם כל המשקעים והתעלות?

 

האם להניע את האוטו לחמם את השמן עם כל הלכלוך ולבצע החלפה? 

 

האם כתוצאה שהשמן התקרר/התגבש בתוך המנוע נגרם או יגרם נזק כלשהוא? 

 

 

 תודה

 

 

 

 

פורסם

העלת שאלות מאוד מעניינות ונכונות.

אין לי תשובה ברורה.

 

מעניין אם בהוראות השימוש של החומר שהכנסת לשמן המנוע, חשבו על בעיה כמו שקרתה לך.

זה תסריט עם תפנית מפתיעה בעלילה.

 

אם ללכת על הצד הזהיר, אז הייתי מרוקן את השמן ורואה מה יוצא.

צד זהיר יותר, לפרק את כל אגן שמן המנוע ולראות מה קורה שם. (+פילטר שמן כמובן).

 

להניע שוב כדי לחמם את השמן+פלאש, איך שזה עכשיו ?

כל החששות שרשמת  מובילות למסקנה: לוותר על הניסוי המסוכן הזה.

 

בשביל הסקרנות, באיזה רכב מדובר? (דגם, שנה, מנוע, גיר)

פורסם
לפני 7 שעות, IsraCar כתב:

העלת שאלות מאוד מעניינות ונכונות.

אין לי תשובה ברורה.

 

מעניין אם בהוראות השימוש של החומר שהכנסת לשמן המנוע, חשבו על בעיה כמו שקרתה לך.

זה תסריט עם תפנית מפתיעה בעלילה.

 

אם ללכת על הצד הזהיר, אז הייתי מרוקן את השמן ורואה מה יוצא.

צד זהיר יותר, לפרק את כל אגן שמן המנוע ולראות מה קורה שם. (+פילטר שמן כמובן).

 

להניע שוב כדי לחמם את השמן+פלאש, איך שזה עכשיו ?

כל החששות שרשמת  מובילות למסקנה: לוותר על הניסוי המסוכן הזה.

 

בשביל הסקרנות, באיזה רכב מדובר? (דגם, שנה, מנוע, גיר)

 

היי

 

הרכב הוא יונדאי אלנטרה 2006 מנוע 2.0

פורסם

לא חושב שזה כזה קריטי המשקעים הם כבר בשמן עצמו, פשוט קנה בוקסה מתאימה ורוקן אותו. וגם אם תסע נסיעה קצרה לחנות כדי לקנות לא יקרה כלום.

 

הרי איך הניסוי מסוכן אם במילא השמן רץ אצלך כמה דקות ובעניין של שניות היה יכול לסתום ולתקוע דברים וזה לא קרה.

פורסם
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

לא חושב שזה כזה קריטי המשקעים הם כבר בשמן עצמו, פשוט קנה בוקסה מתאימה ורוקן אותו. וגם אם תסע נסיעה קצרה לחנות כדי לקנות לא יקרה כלום.

 

הרי איך הניסוי מסוכן אם במילא השמן רץ אצלך כמה דקות ובעניין של שניות היה יכול לסתום ולתקוע דברים וזה לא קרה.

 

אני מבין מה שאתה אומר. 

 

פשוט היתה לי מחשבה עצם זה שחומר הפלאש לאחר עבודה עם שמן המנוע וכל המשקעים אוליי התגבשו לאיזה בוצה גרועה. 

 

בהוראות השימוש היה כתוב להוסיף את החומר לשמן מנוע שכבר הגיע לטמפרטורת עבודה, לתת לעסק לעבוד 10 דקות ולרוקן. 

 

אז עכשיו אני כביכול מפעיל את כל שמן המנוע בסירקולציה, כשחומר הפלאש קר. 

 

אבל כנראה זה מה שאני אעשה אניע את האוטו ואתן לשמן להגיע לטמפרטורת עבודה, וארוקן את השמן. 

 

 

 

פורסם

אם המצב היה קטסטרופה מלכתחילה אז כן זה יהפוך לשמן עם מלא גושים. הרוב נתקע בפילטר . אני לא ממליץ לך להניע את הרכב במצב כזה למרות שלא יהיה נזק ממשי. 

תרוקן הכל , שים איזה ליטר שמן טרי תן לו לעבוד רבע שעה - תרוקן שוב. 

פורסם
לפני 17 שעות, netanel1014 כתב:

שים איזה ליטר שמן טרי תן לו לעבוד רבע שעה -

אתה נותן למנוע לעבוד עם ליטר שמן? 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

איך פתחת מלחתחילה? 

בכל מקרה, 

אני הייתי קונה בורג + אטם נחושת חדשים, 

מתארגן על בוקסה חדשה, 

מרוקן את השמן, מחליף מסנן שמן, ממלא שמן טרי

וממשיך בדרכי. 

 

האם היית סיבה מיוחדת לביצוע הניקוי? 

×
×
  • תוכן חדש...