Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נראים החיים עם רכב ספורטיבי בישראל?


farkash7

פוסטים מומלצים

לפני 22 דקות, BRAVO30 כתב:

של נקסן או ה- crs? 

205/45/17?

כן, הצמיג היחיד שיש בארץ, לפחות למידה הזו של 215/45/17 זה רק הפיילוט ספורט 5 שהרבה מתבאסים ממנו. אולי פה ושם אפשר למצוא ar1.

אבל עדיין, אם אתה לא עושה דריפטים אלא רק נהיגת קווים, זה נשמע הזוי. אם תגיד לי 7,000 ק"מ, זה הגיוני. אם אני נוסע לנס הרים פעמיים בחודש, כל טיול כזה נניח זה 400 ק"מ, אני לא חושב שאני צריך להחליף צמיגים בתדירות כזו של 3,000 ק"מ.


crs זה ה-205

 

טיולים כמעט ולא עשיתי בשנה האחרונה הרוב זה ימי מסלול, מוטורסיטי שוחט צמיגים. 

טיולים זה פחות שחק משמעותית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, BRAVO30 כתב:

אם אני נוסע לנס הרים פעמיים בחודש, כל טיול כזה נניח זה 400 ק"מ, אני לא חושב שאני צריך להחליף צמיגים בתדירות כזו של 3,000 ק"מ

 

אין שום קשר בין בלאי טיולים לבלאי מסלול, זה אפילו לא קרוב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, BRAVO30 כתב:

אבל עדיין, אם אתה לא עושה דריפטים אלא רק נהיגת קווים, זה נשמע הזוי. אם תגיד לי 7,000 ק"מ, זה הגיוני. אם אני נוסע לנס הרים פעמיים בחודש, כל טיול כזה נניח זה 400 ק"מ, אני לא חושב שאני צריך להחליף צמיגים בתדירות כזו של 3,000 ק"מ

 

השחיקה במסלול גבוהה משמעותית מבטיולים ואם לא תגיע למסלול הצמיגים יחזיקו הרבה יותר מ 3000 ק"מ.

מנסיוני עם צמיגי קאפ 2 הם מחזיקים כ 12000 ק"מ שכוללים 4 ימי מסלול וטיולים שבועיים בנס הרים. להערכתי לפחות מחצית מהשחיקה היא מאותם 4 ימי מסלול.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

כשהייתי עולה עם  fk8 למסלול הקונטי ספורט קונקט6 היו מחזיקים שני ימי מסלול.

היצרן מצהיר 10000 מייל, בכביש אפשר היה להשיג יותר קילומטראז מהצהרת היצרן. במסלול זה עולם אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק גם מנסיוני - נהיגת מסלול גומרת צמיגים. אני אחרי 11k ק״מ שכללו 3 ימי מסלול (כל השאר טיולי נהיגה) ולהערכתי יש לי עוד יום מסלול אחד עד שהצמיגים ידרשו החלפה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלאון קופרה החדשה מושקת השבוע, חבל שיש לי סלידה גדולה מהמותג, וזה לא בגלל המותג אלה בגלל המסביב והסטיגמה בארץ (באופן אישי אני גם די מתעב את הסמל).
יש לאון קופרה אחת שהייתי שמח לשים את ידי עליה, גירסת הספורטטורר (יש לי פיטיש לסטיישנים), מגיעה עם הנעה כפולה ו333 כ"ס לאחר מתיחת הפנים. גם לפני מתיחת הפנים מדובר ברכב לא פראייר, 310 כ"ס, אבל היא לא מגיעה לכאן, חבל (שאלתי סוכן מכירות)...
ביבוא אישי אפשר להביא אותה לכאן, הערכת מחיר שקיבלתי היא 290K~ לדגם לפני מתיחת הפנים, אולי אפשר בפחות עם משא ומתן.
לא בדיוק התקציב שהייתי רוצה להוציא אבל רכב שמסמן V על הרבה דברים שאני אוהב, השאלה אם זה שווה... סוג של RS6 לעניים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירים לא סבירים בעליל. 

הפורמנטור החדשה עוברת את ה 300 אלף ובאפס קילומטר לא מתביישים לתמחר ב 292 אלף, כשכבר המחיר היה אצל היבואן לפני שהעבירו לאוטודיל את המלאי היה 286 לפני מיקוח.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה התמחור של הפורמנטור ביחס לספורטורר (ST מעכשיו).
המחירים לא סבירים אני מסכים, אבל גם באירופה נראה שזה לא זול.
לפחות לפי הקוניגורטור בגרמניה של הST מדובר ב53K יורו לפחות כולל מע"מ שם (19% אם אינני טועה) לדגם החדש, מה שלא מבשר טובות למחירו בארץ אילו היה מגיע ביבוא רשמי.
אין לי מושג כמה תעלה הלאון החדשה בארץ, ביום רביעי התמחור שלה פה יחשף, יש לי הרגשה שהמחיר שלה (250K לנוכחית?) יעלה. הST יקרה יותר, אז מזה ניתן להסיק מה הוא מחיר "הגיוני" לרכב הזה.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפורמנטור החדש כבר באתר:

 

image.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של הST והפורמנטור לפחות באנגליה כמעט זהה (£51,605.00 פורמנטור £50,975.00 לST, לאון קופרה רגילה £47,250 אגב), אז כן 280-290K לדגם לפני מתיחת הפנים זו כנראה לא עסקה מדהימה, אלה אם אתה ממש ממש חייב את הרכב הזה ומוכן לשלם. לדגם החדש זה כבר משהו אחר...
כנראה שביבוא רשמי זה היה המחיר של הדגם לאחר מתיחת הפנים בארץ. כנראה שזו גם הסיבה שהיבואן לא מביא את הרכב הזה, הוא כנראה חושב (בצדק) שהרוב יקנו את הפורמנטור.
הג'יפים קברו את הסטיישן, גם בגזרת הספורטיביות. חבל, יש אנשים עם העדפות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה מראש על השאלה, אבל למה לא אוקטביה vrs? היא אמנם לא סטיישן ופחות חזקה אבל עדיין פרקטית, מהירה ופחות יקרה

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה סליחה? שאלה טובה.
יש לי שריטה על רכבי סטיישן... לא יודע להסביר למה... לכן גם שקלתי להגיע לסכומים האלה...
לגבי האוקטביה, הסתכלתי עליה, לא אומר שהיא לא אופציה טובה, אבל אם סדאן אולי טסלה פרפורמנס? כן, אני יודע שאין שם רעש, אבל היא רכב מאוד ורסטילי, אפשר לשחק עם ההנעות (אחורית/כפולה), אפשר לשחק עם הבקרות, עלויות אחזקה מאוד נמוכות לרכב עם ביצועים של רכב על, כיף מסוג אחר, אבל בטוח כיף. המינוס הגדול של הפרפורמנס בעיני הוא הטווח...
חבל שהאוקטביה כבר לא נמכרת כסטיישן (מדי פעם צצות ביד 2).

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהדברים נראים כרגע:

מתחילת 2025 שינוי בנוסחת מיסוי המס הירוק.

עלויות הובלה ימית עולות - במיוחד לישראל.

גרעון שיחייב העלאת מיסים - מע"מ סביר ביותר.

אנחנו עלולים להתגעגע למחירים האלו...

 

הלוואי ואני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, לא נראה שזה הולך להשתפר...
בפרט נשמע שחלון הזמן לקנות מודל 3 נסגר...
אם לא מודל 3 לא חושב שאקנה רכב חדש, בשוק היד 2 אפשר להשיג אחלה עסקאות על שלל סוגים של רכבים. 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, mcshmupi כתב:

סליחה מראש על השאלה, אבל למה לא אוקטביה vrs? היא אמנם לא סטיישן ופחות חזקה אבל עדיין פרקטית, מהירה ופחות יקרה

באוקטביה RS יש תחושה של רכב גדול, מאוד.

זה הרבה פחות כיף לנהוג בדבר הזה גם אם על הנייר זה אותו מנוע של אחרות בקבוצה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...