Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נראים החיים עם רכב ספורטיבי בישראל?


farkash7

פוסטים מומלצים

שיפורים הם חלק מההנאה המוטורית, אם מדובר בהחלפת בולמים בלי הנמכה מוגזמת כנראה שגם יעבור טסט ואם לא - מקסימום בקומבינה (לא שאני ממליץ, אבל זו אפשרות מאוד נפוצה).

רוב הבעיות בטסט הן עם הנמכות מוגזמות ושינויים ביניקה/פליטה שקל לראות או לשמוע.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Doron_Z כתב:

 

מה הכוונה בלא מככבת, למה ציפית מהרכב ברמה היומיומית? ברור שרמת חומרים, נוחות ובידוד של S class כמו גם צריכת דלק של קורולה היברידית, לא תקבל אבל כרכב ספורט היא אחלה דיילי, מספיק נוחה ונעימה, מושבים טובים, תפעול סביר של הגיר.

 

רחוקה מלהעניש וכמובן יש את הבונוס שמתלווה לרכב כזה של כן להנות ולהרגיש אותו גם בסביבה יומיומית שהיא לא כביש ישר ופקוק (בהנחה שזאת לא כל הנסיעה שלך)


למה ציטטת חלק מהמשפט ולא את כולו? גם איפה רשמתי שהיו לי ציפיות אחרות?
דווקא בסעיף הנוחות לא היו לי יותר מדי תלונות.
היא מאוד רועשת ואני לא מדבר על רעש מנוע (שדרך אגב הוא די מעפאן אם לאמר את האמת, קל לשיפור תמורת כמה אלפי שקלים אם מחליפים את מערכת הפליטה), אני מדבר על בידוד רעשים לא משהו בכלל.
המערכת גם די מחורבנת (גם ניתן לשיפור בכמה אלפי שקלים).
אלו למשל דברים שמשפרים את החוויה כדיילי, לדעתי אי אפשר לאמר שהיא מככבת כדיילי, אבל כפי שרשמתי במשפט שבחרת לצטט רק חלק ממנו, אם מתייחסים לייעוד שלה היא עושה עבודה טובה מאוד.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2024 בשעה 16:10, oryo כתב:

אני נוהג את האטום כל סופ"ש כאילו גנבתי אותה,

בלי קשר לנושא השרשור, את המשפט הזה - לגזור ולשמור 🤩

  • מצחיק 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתרשם מהשרשור שרכב ספורט טהור הוא פשוט לא לטעמך - אתה לא "משתוקק" ליתרונות שלו בנהיגה וכתוצאה מזה רגיש לחסרונות שציינת של בידוד, מערכת, עלויות - בכולם הברז דווקא סבירה בהתחשב בייעוד. זה נהיה יותר בולט כשציינת טסלה כמחליפה אפשרית שתתן לך מספיק הנאה מנהיגה. הטסלה חזקה ואיכותית, אבל לא מעבר (אפילו מבחינת קצב בתוואי מציאותי עם פניות - ברז דור ראשון מייצרת קצב דומה למודל 3 הבסיסית למרות החסרון ב 100 (?) כ"ס).

 

לדעתי ואם אבחנתי נכון - לך על מחליפה בודדת איכותית בדמות הוט האץ' / חמימה כמו 308GT.

עריכה אחרונה על ידי itaimoto
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 16.9.2024 בשעה 15:06, oryo כתב:

ונשמעים עוד יותר טוב

 

דגמי הביצועים של מרצדס אף פעם לא ממש דיברו אלי (טוב, למעט CLK GTR כילד), אבל הסאונד שלהם עוד יגרום לי יום אחד לרכוש איזה AMG V8 ישנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, itaimoto כתב:

אני מתרשם מהשרשור שרכב ספורט טהור הוא פשוט לא לטעמך - אתה לא "משתוקק" ליתרונות שלו בנהיגה וכתוצאה מזה רגיש לחסרונות שציינת של בידוד, מערכת, עלויות - בכולם הברז דווקא סבירה בהתחשב בייעוד. זה נהיה יותר בולט כשציינת טסלה כמחליפה אפשרית שתתן לך מספיק הנאה מנהיגה. הטסלה חזקה ואיכותית, אבל לא מעבר (אפילו מבחינת קצב בתוואי מציאותי עם פניות - ברז דור ראשון מייצרת קצב דומה למודל 3 הבסיסית למרות החסרון ב 100 (?) כ"ס).

 

לדעתי ואם אבחנתי נכון - לך על מחליפה בודדת איכותית בדמות הוט האץ' / חמימה כמו 308GT.

 

בדיוק מה שחתרתי אליו בפוסט שרשמתי שבו הוא השתומם על ציטוט חלקי. 

 

זה מרגיש שפותח השרשור רץ לכל הכיוונים ולא סגור על עצמו, שזה בסדר לא להיות סגורים כשמדברים על קטגוריה מסוימת כמו רכב ספורט - למשל בנאדם שמתלבט אם ללכת על ברז או מיאטה זאת הקלישאה אבל גם לכיוון אחר בתוך העולם הזה כמו הוט האצ׳ חמה/חמימה או רכב בסגנון של ברז/מיאטה זה לגיטימי אבל הוא לא סגור בסקייל יותר גבוה בהרבה.

 

כשהוא מדבר על הברז שלא מככבת כדיילי ועל המחשבה אולי לקנות טסלה ולקחת אותה למסלול כל חודשיים כאלטרנטיבה ואפילו הגענו כבר לדיבורים על לנד קרוזר כאופציה… מילא אם היה בא ממקום שלא טעם כלום והוא רוצה להתנסות בעולם המוטורי אז סבבה אבל הוא כבר אחרי שנה עם ברז וימי מסלול והחשיבה עדיין מתפזרת לדעתי.

 

אם יקנה האצ׳ חמימה אולי יתלונן שהיא לא מביאה לו הנאה מוטורית מספקת וגם לא את יתרונות הדיילי שהטסלה נותנת אז זאת שוב טריטוריה בעייתית שבו הוא ירגיש שיצא קירח מכל הכיוונים.

 

בגלל זה אני דובק בזה שיקנה טסלה כדיילי, כי ברור ממה שעולה שהוא צריך דיילי וזה רכב שמהבחינה הזאת אי אפשר לטעות בו בהנחה שהחסרונות של רכב  חשמלי כקונספט (ואת זה קל לדעת מראש) לא מפריעים לו או משפיעים עליו. אחרי שיקנה תקופה ויחיה איתו אולי תעלה לו תמונה ברורה יותר של האם בתכלס זה מספיק לו או שהוא חייב לחוות אלמנט מוטורי משמעותי כלשהו בין אם ספורט או שטח, משם אפשר להתקדם בצורה יותר ממוקדת למה שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, itaimoto כתב:

אני מתרשם מהשרשור שרכב ספורט טהור הוא פשוט לא לטעמך - אתה לא "משתוקק" ליתרונות שלו בנהיגה וכתוצאה מזה רגיש לחסרונות שציינת של בידוד, מערכת, עלויות - בכולם הברז דווקא סבירה בהתחשב בייעוד. זה נהיה יותר בולט כשציינת טסלה כמחליפה אפשרית שתתן לך מספיק הנאה מנהיגה. הטסלה חזקה ואיכותית, אבל לא מעבר (אפילו מבחינת קצב בתוואי מציאותי עם פניות - ברז דור ראשון מייצרת קצב דומה למודל 3 הבסיסית למרות החסרון ב 100 (?) כ"ס).

 

לדעתי ואם אבחנתי נכון - לך על מחליפה בודדת איכותית בדמות הוט האץ' / חמימה כמו 308GT.


כן, בהחלט לא יצא לי להתלהב מיכולות הנהיגה של הBRZ ביומיום. חלק מזה הוא אשמתי, כי לא נסעתי בה מספיק ביום יום, אבל גם כשעשיתי את זה לא הרגשתי שאני מקבל מספיק ריגוש כדי להגיד "אני לא יכול להפרד מהרכב הזה" או "אני חייב לנהוג ברכב הזה היום".
כשלקחתי אותה למסלול או לטיול (היו כמה בודדים) זה כבר סיפור אחר לחלוטין, אבל שוב לא מוצא כרגע צידוק להשאיר אותה רק בשביל זה, וכן יש מצב שאבין שזו טעות, כשפתאום אקום ביום שבת ואתבאס או שאקבל הודעה על יום מסלול ואתבאס, אבל כמו שאמרתי קודם, זו עדיין טעות קלה לתיקון עד לרמת הצבע במקרה של הBRZ או מיאטה ישנה שכנראה תענה על הצורך.

 

לפני שעתיים, Doron_Z כתב:

בדיוק מה שחתרתי אליו בפוסט שרשמתי שבו הוא השתומם על ציטוט חלקי. 

השתוממתי על זה שציטטת חצי משפט כן, שכאילו אומר שהיו לי ציפיות שBRZ תהיה דיילי איכותית כמו טסלה/קאיימן.

בסך הכל אמרתי שהיא לא מככבת כדיילי, זה לא מה שהפיל את הרכב הזה אצלי, אבל זה מתווסף לפסקה הקודמת.
 

לפני שעתיים, Doron_Z כתב:

זה מרגיש שפותח השרשור רץ לכל הכיוונים ולא סגור על עצמו, שזה בסדר לא להיות סגורים כשמדברים על קטגוריה מסוימת כמו רכב ספורט - למשל בנאדם שמתלבט אם ללכת על ברז או מיאטה זאת הקלישאה אבל גם לכיוון אחר בתוך העולם הזה כמו הוט האצ׳ חמה/חמימה או רכב בסגנון של ברז/מיאטה זה לגיטימי אבל הוא לא סגור בסקייל יותר גבוה בהרבה.

 

כשהוא מדבר על הברז שלא מככבת כדיילי ועל המחשבה אולי לקנות טסלה ולקחת אותה למסלול כל חודשיים כאלטרנטיבה ואפילו הגענו כבר לדיבורים על לנד קרוזר כאופציה… מילא אם היה בא ממקום שלא טעם כלום והוא רוצה להתנסות בעולם המוטורי אז סבבה אבל הוא כבר אחרי שנה עם ברז וימי מסלול והחשיבה עדיין מתפזרת לדעתי.

 

אם יקנה האצ׳ חמימה אולי יתלונן שהיא לא מביאה לו הנאה מוטורית מספקת וגם לא את יתרונות הדיילי שהטסלה נותנת אז זאת שוב טריטוריה בעייתית שבו הוא ירגיש שיצא קירח מכל הכיוונים.

 

בגלל זה אני דובק בזה שיקנה טסלה כדיילי, כי ברור ממה שעולה שהוא צריך דיילי וזה רכב שמהבחינה הזאת אי אפשר לטעות בו בהנחה שהחסרונות של רכב  חשמלי כקונספט (ואת זה קל לדעת מראש) לא מפריעים לו או משפיעים עליו. אחרי שיקנה תקופה ויחיה איתו אולי תעלה לו תמונה ברורה יותר של האם בתכלס זה מספיק לו או שהוא חייב לחוות אלמנט מוטורי משמעותי כלשהו בין אם ספורט או שטח, משם אפשר להתקדם בצורה יותר ממוקדת למה שצריך.


אני בהחלט לא סגור על הרכב (או רכבים) הבא, אם הייתי סגור כנראה שכבר הייתי קונה אותו.
חלק מזה הוא כי אני בנאדם כזה... בעיה אני יודע. החלק השני הוא תופעת "הדשא של השכן"/FOMO, בכל בחירה שאני עושה אני יודע שאני "מפסיד משהו" ואני שואל את עצמי האם יהיה לי סבבה שהפסדתי את זה או שזה יציק לי ממש.
אתה מרים גבה כשמישהו שוקל רכב כמו הפרפורמנס כדי לקבל דיילי איכותי ומדי פעם צעצוע למסלול אבל כשזה לשקול BRZ מול הוט האצ' זה כן עובר לך טוב בגרון משום מה.
קודם כל אף אחד לא אומר שהטסלה היא תחליף ל-BRZ, ליד BRZ/מיאטה כל דבר אחר הוא פשרה אם אנחנו מסתכלים על הרכב כרכב ספורט/מכונת נהיגה - האיזון, המעורבות, העברות המשקל, המאמץ שהרכב מצריך מהנהג... כל אלה לא תמצא גם ברוב ההוט האצ' שמעטרות את כבישי ישראל או באף רכב אחר שלא עולה 400K צפונה ומגיע עם אותו מבנה (הנעה אחורית, חלוקת משקל, איזון, משקל...). 
אנשים בסופו של דבר מגיעים למסלול עם גולף GTI/קופרה ונהנים למרות המוניטין של "רכבים שמחמיאים לנהג"/"רכבים שנוהגים את עצמם". הם לא יהנו כמו עם הBRZ, אבל הם מתפשרים על זה בגלל סיבות אחרות.
לכן מהבחינה הזו לא רואה בהוט האצ' מבית VAG למשל פשרה ספורטיבית "איכותית" יותר מאשר טסלה ולא חושב שההתלבטות BRZ או X היא לגיטימית יותר כשמדובר בהוט האצ'.
שוב אדגיש, אני לא עושה את ההשוואה הזו BRZ או X, ואני לא מתייחס ל-X כתחליף לBRZ. אני לא חושב שאלו דברים שאפשר להשוות, כמו להשוות תפוז לכלב, שני דברים שונים לגמרי, מהבחינה הזו אני די בינארי ולא מספר לעצמי סיפורים אם הייתי באמת חושב שזה תחליף היה לי קל יותר להחליט.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

יש לי תחושה שמהטסלה ימאס לך יחסית מהר יותר משאר הרכבים ששקלת. אולי באמת כדאי ללכת על זה עכשיו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

כן, בהחלט לא יצא לי להתלהב מיכולות הנהיגה של הBRZ ביומיום. חלק מזה הוא אשמתי, כי לא נסעתי בה מספיק ביום יום, אבל גם כשעשיתי את זה לא הרגשתי שאני מקבל מספיק ריגוש כדי להגיד "אני לא יכול להפרד מהרכב הזה" או "אני חייב לנהוג ברכב הזה היום".

 

עבורי, ריגוש מרכב מסוג זה הוא תנוחת הישיבה המצוינת שכבר מכניסה אותך לאווירה ספורטיבית, היגוי לא רע בכלל (תמיד גם אפשר להתקין צמיגים שיחדדו את הנושא לפני שנכנסים לשדרוגים מכאניים לשינוי זוויות מתלה) תיבה ידנית והיכולת להיכנס להיגוי יתר בכל הזדמנות ולעשות את זה באופן נשלט מאוד. את כל זה אפשר לעשות ביום יום ובכיף. מצד שני אני מאלו שלא חייבים לנסוע למשרד על הבוקר בפקק תנועה ויש לי את הזכות לנהוג בשעות בהן הכביש פנוי יותר אז אולי אני לא דוגמה טובה. 

 

יחד עם כל זה, כל אחד ומה שעושה לו את זה וזה כל היופי בעולם הרכב, מרבית האנשים בעולם לדוגמה כנראה שיעדיפו 0-100 ודראג מהיר על פני ניהוג ומשחקים על גבול האחיזה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

יש לי תחושה שמהטסלה ימאס לך יחסית מהר יותר משאר הרכבים ששקלת. אולי באמת כדאי ללכת על זה עכשיו.

אין ממש הצדקה כלכלית לקנות שוב רכב חדש אם אתה חושב שימאס לך ממנו מהר.
כן המס אמור לעלות, אבל רכב בסופו של יום הוא לא השקעה ואי אפשר לבנות על זה אלה לקחת את התסריט הרגיל - רכב מאבד ערך ורכב חדש מאבד הרבה ערך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אל תקנה חדש, קנה משומשת ותעיף אותה כשימאס.

לקנות חדש זה אף פעם לא משתלם כלכלית אלא אם זה רכב עבודה או משהו כזה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי, אם תקנה חדש ותחזיק לטווח ארוך אני מסכים שזה עדיין פחות כלכלי אבל "המכה" היא הרבה פחות משמעותית.
במקרה של טסלה גם צריך לראות כמה אנשים מבקשים על הרכב שלהם וכמה עולה חדש, אני לא אקנה את הדגם לפני מתיחת הפנים.
בכל מקרה... זה לא נושא הדיון 😂, קודם צריך להחליט איזה רכב לקנות ואז לחשוב אם חדש/משומש אם יש בכלל מה להתלבט.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, ch28566 כתב:

מרבית האנשים בעולם לדוגמה כנראה שיעדיפו 0-100 ודראג מהיר על פני ניהוג ומשחקים על גבול האחיזה. 

 

זו נקודה מאוד חשובה בעיני. מחלקות השיווק מודעות לכך.

 

אני משער שספורטיביות אשר נחשבת כערך חיובי ברכב, משום מה מתורגמת לתחרותיות. ואז נתון של 0-100 מבטיח לך שתנצח בתחרויות שתבחר. חלקן אגב בפרלמנט עם החבר'ה ולא על הכביש. "שלי עושה ב 4.8 ש'...".

 

ניהוג/התנהגות כביש/תקשורת לעומת זה, זה איזור מאוד מחקמק. בחוויה היומיומית הוא מאוד אישי. משהו בינך לבין המכונה. משהו שהחוויה היא כמה אתה מוציא מהסיטואציה והתהליך. רוב הזמן לא מול אחרים. קיים קושי להסביר ולזכות להערכה מאחרים. בעייה.

 

שלא להוסיף, שאלו שמקדשות את התכונות האחרונות, מקריבות באיכות חיים. משהו שגורם לאורח שיסע איתך להרים גבה. ובנוסף אתה אולי נאלץ לחיות באופן תדיר עם מאזניים שחלק גדול מהזמן מוטות לצד של סימני השאלה ולא של סימני הקריאה.

חלקן גם מביכות בהגדרתן כספורטיביות בכך שממש לא מחמיאות ב 0-100.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.5.2023 בשעה 09:21, farkash7 כתב:

אני מגדיר את עצמי כחובב רכב, אבל כמו רוב חובבי הרכב בישראל מעולם לא החזקתי רכב ספורטיבי אפילו לא ברמת ההוט האצ'.
אני משתעשע ברעיון של לרכוש רכב ספורטיבי הרבה יותר תכליתי מהוטהאצ' (BRZ) כבר שבועיים+-, אבל מוצא בעיקר צידוקים למה לא:
1. זה עולה הרבה כסף.
2. זה לא פרקטי.
3. זה אולי ידרוש ממני להחזיק עוד רכב.
4. דלק יותר יקר, ביטוח יותר יקר.
5. אפשר להסיע בזה בכלל ילדים? (בגדול אין סיבה שנגיע למצב הזה, והם עדיין קטנים מאוד, פחות מ-3).
6. למה לא לקנות רכב חשמלי מהיר, ויותר בטיחותי (הרכב הראשי כרגע הוא מאזדה 6 סטיישן)? אני לא קצת אבא חסר אחריות שאני לא חושב על שידרוג בבטיחות וקונה לעצמי צעצוע יקר? מצחיק שאני מכה את עצמי על זה כי לפני שנה קניתי את המאזדה בגלל שהם נסעו בפונטו.


כלכלית אני יכול לקנות את הרכב. כן זה ידרוש מאמץ, כלומר להוציא כסף ואני די קמצן ומעולם לא רכשתי רכב חדש בטח אחד יקר ולא פרקטי, בקיצור עוד מחסום שצריך לעבור...
למה כן? כשעמדתי ליד הרכב הזה התרגשתי. כשעשיתי בו נסיעת מבחן נהנתי למרות שהיא הייתה מאוד קצרה, משהו באווירה שהרכב משרה עליך קסם לי. התפעול של ידית ההילוכים... כמו קסם!. הופעתי גם מהנוחות, ממש לא נורא גם הקלאצ' קל לתפעול.
בלילה שלאחר נסיעת המבחן חלמתי על הרכב.

בקיצור מבחינת הלב אני לגמרי שם, אבל הראש... הראש כבר מעניש אותי על הבחירה שעדיין לא עשיתי. כאילו "לא זה אסור".
מנסה להבין מה בכלל עושים עם רכב כזה? לא חושב שיהיה לי זמן ללכת למסלולים, לעיתים רחוקות כן ובשאר הזמן? לנסוע לפקקים לעבודה?
יש לי פג'ו 205 ולפעמים אני נוסע לכפרים הדרוזים בכרמל בשבת בבוקר לאכול כנאפה, אבל בתכלס אני נוסע בשביל לטפס את ההר ולרדת, אז כן יש לא מעט כבישים נהדרים בארץ, אבל זה דורש ממך לנסוע לשם, לא תמיד יש זמן.

רציתי לקבל אינפוטים ממי שכן מחזיק רכב ספורט.
איך החיים איתו?
מה עושים עם זה?
האם הוא לא ב97% מהזמן מתפקד כ"סתם" רכב לא נוח מדי שלוקח אותך מA לB?
האם לא הרגשתם שאתם מקריבים הרבה בשבילו?
זה משהו שלדעתכם לגיטימי להחזיק גם אם אתה חובב רכב פשוט שלא קורע מסלולים?
זה לדעתכם שווה את זה?

עד לפני חודשים בודדים הייתי עם טייפר בתור דיילי וזה בערך הכי קיצוני שאפשר ללכת בנושא😁

פרט לנושא הפרקטי כי היא מאוד פרקטית(לא שאני באמת משתמש בזה) היא מאוד לא קלה לחיות איתה ביום יום, לא מתמרנת, קשה לחניה, קשה באופן כללי, וזוללת כמו חזיר.

אבל מצד שני כל אלו הם דברים שאני בסדר איתם וזו החוויה שרציתי מהרכב(שיהיה קשה, שירגיש ספורטיבי).

אז לתשובה היא כן אפשר לחלוטין אפשר.

 

למה עכשיו אני לא משתמש בה בתור רכב עיקרי? הקמ החודשי שלי קפץ משמעותית ולעשות 30-35 בשנה על הטייפר אחרי השינוי כבר לא משתלם, ויותר זול לי להביא רכב דיילי בנוסף לספורט נטו שיהיה לנסיעות לעבודה לגמוע את הקמ.

בתאריך 18.9.2024 בשעה 08:49, nadavd4 כתב:

שיפורים הם חלק מההנאה המוטורית, אם מדובר בהחלפת בולמים בלי הנמכה מוגזמת כנראה שגם יעבור טסט ואם לא - מקסימום בקומבינה (לא שאני ממליץ, אבל זו אפשרות מאוד נפוצה).

רוב הבעיות בטסט הן עם הנמכות מוגזמות ושינויים ביניקה/פליטה שקל לראות או לשמוע.

הבעיות בטסט כמו שאני רואה זה לא משנה באמת אם יש משהו על הרכב, הם רואים רכב ספורטיבי הם יכשילו על שטיות, אצלי הכשילו על ספוילר ו4 אגזוזים- כמובן שהרכב מגיע ככה מהחברה😂

 

ככה שyou might as well תשפר כי זה לא משנה אתה תצטרך להעביר בקומבינה ככה או ככה(הייתי באמת בגישה של בוא נשמור סטוק כדי שיעבור טסט ולא יציקו לך- זה לא באמת ככה)

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...