Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת אוויר בצמיגים - איביזה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Sparrow420,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 9.6.2023 בשעה 01:51, רוןS כתב:

אתה מחפש סורק תקלות  OBD Scanner

 

.

עמדות סריקה חינמיות בכל הארץ

תודה על המענה
 

קניתי סורק 2OBD פשוט מעליאקספרס, הבעיה שהאפליקציות שבדקתי לא מוצאות את התקלה או שצריך לשלם, אין לי בעיה לשלם את הכמה שקלים האלו אבל השאלה אם זה יעבוד.
הקישור לעמדות הסריקה מוביל לעמוד ריק בפייסבוק. 

פורסם
לפני שעה, ניקיתי כתב:

הקישור לעמדות הסריקה מוביל לעמוד ריק בפייסבוק. 

צריך להצטרף לקבוצה מן הסתם.

מאיזה אזור אם מותר ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, רוןS כתב:

צריך להצטרף לקבוצה מן הסתם.

מאיזה אזור אם מותר ?

טעות שלי..
עכשיו מצטרף.

אני מירושלים

לפני 6 שעות, של כתב:

לא תוכל עם סורק פשוט למצוא תקלה של צמיגים בשביל זה צריך סורק יותר מתקדם

סורק יותר מתקדם הכוונה כמו מה שרוןS שלח למעלה? 
https://www.amazon.com/obd2-scanner/s?k=obd2+scanner
 

תכלס אולי שווה לי להשקיע במשהו שעובד טוב שלא אצטרך לרוץ כל פעם לחפש מוסך שיעשה לי טובה

 

עריכה אחרונה על ידי ניקיתי
פורסם

צריך מחשב ייעודי שמתחבר למערכת tmps ושיתאים לרכב בד"כ זה יקר מאוד ולא במחיר סטנדרטי ששווה להשקיע

פורסם
לפני 18 שעות, של כתב:

צריך מחשב ייעודי שמתחבר למערכת tmps ושיתאים לרכב בד"כ זה יקר מאוד ולא במחיר סטנדרטי ששווה להשקיע

אז הכי טוב זה להיות חבר של מוסכניק...

×
×
  • תוכן חדש...