Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב [מאדזה 3 2016] לפני כמה חודשים, ומידי פעם ישנם רעשים מכיוון השמשה האחורית, כאילו שמשהו שם לא מהודק טוב, או איזה שהוא סדק, [כמובן שאין סימנים לזה מבחינת רטיבות בגשם או משהו] אין קשר למהמורות בכביש, זה יכול לבוא גם בכביש חלק, זה לא כל הזמן, כשזה מתחיל זה רצוף עד סוף הנסיעה, [אני חושב שזה דווקא בנסיעה איטית עירונית] אני לא מצליח להבין מתי זה בא, וכמובן אין לי כיוון למקור הבעיה, זה משגעעעע אותי. [ברכב הותקנה מצלמה אחורית אולי המתקין פגע במשהו].

משום מה המוכר [של האוטו] לא מבין על מה אני מדבר. 

אני כבר לא יודע על מה לחשוב. 

אשמח מאד לתובנותכם. 

תודה. 

 

פורסם

יכולים להיות הרבה סיבות

תתחיל מהקלות

אולי מי שהתקין את המצלמה האחורית השאיר איזה בורג פתוח בחיבור של הפלסטיקים שמעל הלוחית רישוי

אולי המנעול של התא מטען משוחרר קצת, אולי רעידות מהאגזוז, אולי בולמים אחוריים גמורים

אני לא חושב שהמוכר אמור לדעת על מה מדובר, יכול להיות שהוא בניגוד אליי ואליך לא רגיש לרעשים כאלה

יש אנשים כמו אבא שלי למשל שלא הרגיש שהרכב רועד לו בנסיעות עד שנסעתי בו פעם אחת והבנתי שהלכה הצירייה כבר מזמן...

אני לא חושב שיש טעם לפנות למוכר אחרי כמה חודשים, או לצפות שהוא יזכור או בכלל שם לב לרעש שאתה מדבר עליו

החלק שלו הסתיים ברגע שהוא העביר לך בעלות, ואחרי שאתה בדקת את הרכב לפני הקנייה.

 

נסה לבדוק חלקים רופפים למיניהם, תעלה את הרכב על ליפט, אפשר בפנצ'ריה שאתה מכיר, לא חייב מוסך בשביל זה

תסתכל אם יש משהו משוחרר שיכול לגרום לרעשים האלה.

 

 

פורסם (נערך)

תודה.

זה רעש שנראה מהשמשה עצמה, כאילו היא לא מהודקת. 

[לכן גם חשבתי שזה משהו שהמוכר אמור היה לזכור].  

עריכה אחרונה על ידי הכרמי
פורסם (נערך)

אני עם רכב זהה לשלך, חודשים סבלתי מרעשים מאיזור השמשה הקדמית ולא ידעתי מה זה, הייתי אצל 2 זגגים שלא מצאו כלום, 3 מוסכים שחשבו שהרעש

מהדשבורד / משהו במתלים ולא מצאו כלום.

החלטתי לא לוותר ונכנסתי לפורום של מאזדה בארה"ב, שם קראתי על מישהו שדיווח שמקור הבעיה הוא מהשמשה הקדמית והתופעה מוכרת (!)

שם הסביר שעם הזמן השמשה "משתחררת" מעט ונוצר רעש של תקתוקים שקורים במיוחד במזג אוויר קר (ואכן שמתי לב שבימים חמים הרעש פוחת).

הרעש חירפן אותי, החלטתי ללכת לזגג טוב שיוצא את השמשה בעדינות וידביק מחדש ואכן כך היה - מאז טפו טפו טפו עברו מס' חודשים והרעש נעלם כלא היה!

לענייננו - ציין מהיכן אתה - נמליץ לך על זגג איכותי לפירוק השמשה האחורית והרכבה מחדש. הבעיה לדעתי תפתר ב 99.9%.

ואם יש לך סרטון/קטע אודיו כלשהו שניתן לשמוע את הרעש, תעלה לכאן.

 

עריכה אחרונה על ידי carsgo
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

אם זה בעיה בשמשה קדמית או אחורית - פשוט שים עליה יד ותלחץ חזק ותראה אם הרעש נעלם

אצלי למשל, מרוב רעשים לא שומעים את המנוע (גרוטאה מתפרקת מתחילת האלף הנוכחי) אבל אני יודע בדיוק ממה נובע כל רעש וכל תקתוק חרחור וצלצול - פשוט מכיון שאני בודק זאת לעיתים קרובות עם כל רעש חדש בצרמוניה - ככה אני יודע אם יש בעיות חדשות...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, carsgo כתב:

אני עם רכב זהה לשלך, חודשים סבלתי מרעשים מאיזור השמשה הקדמית ולא ידעתי מה זה, הייתי אצל 2 זגגים שלא מצאו כלום, 3 מוסכים שחשבו שהרעש

מהדשבורד / משהו במתלים ולא מצאו כלום.

החלטתי לא לוותר ונכנסתי לפורום של מאזדה בארה"ב, שם קראתי על מישהו שדיווח שמקור הבעיה הוא מהשמשה הקדמית והתופעה מוכרת (!)

שם הסביר שעם הזמן השמשה "משתחררת" מעט ונוצר רעש של תקתוקים שקורים במיוחד במזג אוויר קר (ואכן שמתי לב שבימים חמים הרעש פוחת).

הרעש חירפן אותי, החלטתי ללכת לזגג טוב שיוצא את השמשה בעדינות וידביק מחדש ואכן כך היה - מאז טפו טפו טפו עברו מס' חודשים והרעש נעלם כלא היה!

לענייננו - ציין מהיכן אתה - נמליץ לך על זגג איכותי לפירוק השמשה האחורית והרכבה מחדש. הבעיה לדעתי תפתר ב 99.9%.

ואם יש לך סרטון/קטע אודיו כלשהו שניתן לשמוע את הרעש, תעלה לכאן.

 

ההתייחסות באותו פורום דווקא לשמש הקדמית, או לאו דווקא?

אני מאזור פתח תקוה.

תודה רבה! 

פורסם

תראה האם מוטבע על השמשה סמל של מאזדה זה מעיד על מקוריות השמשה ורוב הסיכוים על כך שלא הוחלפה, תוכל לבדוק זאת גם בהיסטוריה הביטוחית של הרכב.

פורסם
בתאריך 11.4.2023 בשעה 17:15, BassDriver כתב:

יש לך גג נפתח במקרה?

לא

לפני 9 שעות, Seriesone כתב:

תראה האם מוטבע על השמשה סמל של מאזדה זה מעיד על מקוריות השמשה ורוב הסיכוים על כך שלא הוחלפה, תוכל לבדוק זאת גם בהיסטוריה הביטוחית של הרכב.

איפה בדיוק זה מוטבע?

×
×
  • תוכן חדש...