Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ידית הוישר נשברה (פלסטיק) ובמוסך מבקשים להחליף את כל המערכת כי זה חלק אחד (עלות 3000₪). כרגע הידית מודבקת בסלוטייפ שמאפשר הפעלה אבל ההדבקה משתחררת מדי פעם. 

האם ניתן לבצע חיבור ללא החלפת כל המערכת?

ואם לא האם ניתן למצוא את המערכת בחלקי חילוף?

הרכב הוא סיטרואן c3 מודל 2011

  • פיתרון
פורסם

זה אכן מגיע כמכלול של שתי הידיות איתות ומגבים עם יחידה אלקטרונית בפנים.

צריך לפרק את גלגל ההגה בשביל להחליף אותה.

אם יש שטח הדבקה מספיק גדול אולי אפשר להדביק את הידית, יש דבקים שמחזיקים מצויין.

 

תצלם.

 

 

פורסם

אתה יכול לחפש בפירוק את החלק.

כמו שבוקי רשם, יש דבקים טובים.

יש אפוקסי לפלסטיק, שממש חזק, ויכול להחזיק טוב מאוד.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 21.3.2023 בשעה 07:22, Buki כתב:

זה אכן מגיע כמכלול של שתי הידיות איתות ומגבים עם יחידה אלקטרונית בפנים.

צריך לפרק את גלגל ההגה בשביל להחליף אותה.

אם יש שטח הדבקה מספיק גדול אולי אפשר להדביק את הידית, יש דבקים שמחזיקים מצויין.

 

תצלם.

לא ניתן היה להדביק את הידית. השבר היה בעיגול בחיבור ואין שם שטח מספיק גדול. החלפתי את כל החלק

בתאריך 21.3.2023 בשעה 12:24, לירון .ה. כתב:

אתה יכול לחפש בפירוק את החלק.

כמו שבוקי רשם, יש דבקים טובים.

יש אפוקסי לפלסטיק, שממש חזק, ויכול להחזיק טוב מאוד.

לא ניתן היה להדביק. החלפתי את כל החלק שמצאתי בפירוק. תודה

×
×
  • תוכן חדש...