Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וייז החלה להטמיע באפליקציה עמדות טעינה.

נכנסים להגדרות, בוחרים 'פרטי רכב', ו'העדפות רכב חשמלי'.

בפנים בוחרים את סוגי החיבורים הרלוונטיים לכם.

ואז זה אמור להופיע לכם על המסלול הנבחר. 

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

גם בזה מראים מחירי טעינה, כמו שמציגים מחירי דלק בתחנות?

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לצערי הוויז הופכת פחות ופחות רלוונטית עקב אלגוריטם שכנראה לא מדייק, וזאת למרות חיבת הישראלים לאפליקציה.
כמות השגעונות של האפליקציה, עידכוני הזמן (בדיוק שניה אחרי שעלית לכביש 6 - "עדכון בזמן הנסיעה נוספו 14 ד'" למרות שדקה לפני בדקת מסלולים והדרך לכביש 6 בטוחה)

פורסם
לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

גם בזה מראים מחירי טעינה, כמו שמציגים מחירי דלק בתחנות?

 

מחירי טעינה וזמינות העמדות עדיין אי אפשר לראות בוייז, רק לנווט לעמדות בדומה לתחנות דלק.

יש לך את האפליקציה CelloCharge שכן מראה מחירים וזמינות, וגם את האפליקציות של החברות השונות.

פורסם

מתעלק על השרשור עם שאלה.

חיבורי הרכב לחשמל, הן בעמדה עצמה והן ברכב עצמו, החיבורים הם דומים בכל הרכבים?.

או שטסלה זה פיליפס (דוגמא), רנו זה כוכבית, פיגו זה שטוח וכן הלאה ואז צריך מתאמים?.

 

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, ariel000 כתב:

מתעלק על השרשור עם שאלה.

חיבורי הרכב לחשמל, הן בעמדה עצמה והן ברכב עצמו, החיבורים הם דומים בכל הרכבים?.

או שטסלה זה פיליפס (דוגמא), רנו זה כוכבית, פיגו זה שטוח וכן הלאה ואז צריך מתאמים?.

 

 

 

כן יש סטנדרט.

שקע AC לטעינה איטית נקרא Type 2.

שקע DC לטעינה מהירה נקרא CCS.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
פורסם
בתאריך 15.3.2023 בשעה 02:40, eladts כתב:

זו תכונה שהייתה קיימת במפות גוגל די מזמן. אצל חלק מהחברות אפשר גם לראות את זמינות העמדות בפועל.

 

https://www.howtogeek.com/762729/how-to-find-ev-charging-stations-in-google-maps

זמינות העמדות בפועל -

כלומר יש שם ממש מצלמה/חיישן שמוודאת שלא עומד שם רכב דלק או רכב חשמלי שלא טוען ?

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, harhanegev כתב:

זמינות העמדות בפועל -

כלומר יש שם ממש מצלמה/חיישן שמוודאת שלא עומד שם רכב דלק או רכב חשמלי שלא טוען ?

 

לא, אבל בהרבה מקומות יש חוקי עזר שאוסרים על תפיסת עמדות טעינה שלא לצורך ויש גם אכיפה. בעיר בה אני גר בארה"ב מדובר על קנס של $40.

 

לפני 8 שעות, Gopher כתב:

 

כן יש סטנדרט.

שקע AC לטעינה איטית נקרא Type 2.

שקע DC לטעינה מהירה נקרא CCS.

 

 

זה באירופה ורוב העולם. בצפון אמריקה שקע AC נקרא J1772. שקע DC אמנם גם נקרא CCS אבל הוא שונה מזה האירופאי. לטסלה יש בצפון אמריקה שקע משלה שנקרא NACS המשמש גם ל-AC וגם ל-DC. חוץ מזה היה גם שקעDC בשם CHAdeMO במכוניות יפניות בכל העולם אבל הוא הולך ונעלם.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני שעתיים, eladts כתב:

 

לא, אבל בהרבה מקומות יש חוקי עזר שאוסרים על תפיסת עמדות טעינה שלא לצורך ויש גם אכיפה. בעיר בה אני גר בארה"ב מדובר על קנס של $40.

 

 

זה באירופה ורוב העולם. בצפון אמריקה שקע AC נקרא J1772. שקע DC אמנם גם נקרא CCS אבל הוא שונה מזה האירופאי. לטסלה יש בצפון אמריקה שקע משלה שנקרא NACS המשמש גם ל-AC וגם ל-DC. חוץ מזה היה גם שקעDC בשם CHAdeMO במכוניות יפניות בכל העולם אבל הוא הולך ונעלם.

נקוה שבקרוב החקיקה+אכיפה תגיע גם לישראל בנושא הזה.

הלוואי.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 6 שעות, eladts כתב:

 

לא, אבל בהרבה מקומות יש חוקי עזר שאוסרים על תפיסת עמדות טעינה שלא לצורך ויש גם אכיפה. בעיר בה אני גר בארה"ב מדובר על קנס של $40.

 

בארץ זה קנס יותר גבוה - 250 ש"ח. בחיפה למשל יש כבר לא מעט נהגים שקיבלו את הקנס הזה, וזה מאוד אפקטיבי - העמדות פנויות מאז שהתחילו עם הקנסות.

 

לפני 6 שעות, eladts כתב:

זה באירופה ורוב העולם. בצפון אמריקה שקע AC נקרא J1772. שקע DC אמנם גם נקרא CCS אבל הוא שונה מזה האירופאי. לטסלה יש בצפון אמריקה שקע משלה שנקרא NACS המשמש גם ל-AC וגם ל-DC. חוץ מזה היה גם שקעDC בשם CHAdeMO במכוניות יפניות בכל העולם אבל הוא הולך ונעלם.

 

נכון, דיברתי על מה שבארץ שמתאים לתקן האירופאי.

פורסם
בתאריך 15.3.2023 בשעה 23:53, ariel000 כתב:

מתעלק על השרשור עם שאלה.

חיבורי הרכב לחשמל, הן בעמדה עצמה והן ברכב עצמו, החיבורים הם דומים בכל הרכבים?.

או שטסלה זה פיליפס (דוגמא), רנו זה כוכבית, פיגו זה שטוח וכן הלאה ואז צריך מתאמים?.

 

 

בעיקרון אחיד, אם כי ניסאן לייף הישנות ועוד כמה מגיעות בחיבור שונה

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
בתאריך 15.3.2023 בשעה 08:31, llaavvii כתב:

לצערי הוויז הופכת פחות ופחות רלוונטית עקב אלגוריטם שכנראה לא מדייק, וזאת למרות חיבת הישראלים לאפליקציה.
כמות השגעונות של האפליקציה, עידכוני הזמן (בדיוק שניה אחרי שעלית לכביש 6 - "עדכון בזמן הנסיעה נוספו 14 ד'" למרות שדקה לפני בדקת מסלולים והדרך לכביש 6 בטוחה)

מחזק +

לדעתי זה התחיל מאז שגוגל קנו אותם

 

* אני משתמש בוויז במשך כל היום במסגרת העבודה כבר כמעט 10 שנים

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

×
×
  • תוכן חדש...