Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בפעם הבאה שאתם חושבים על הגדלת החישוקים כדי לשפר את הביצועים...


שימו לב! השרשור הזה בן 369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני עליתי מג'אנט 16" ל-18".

צריכת הדלק לא תשתנה באופן משמעותי אבל כן תרגיש שינוי קל לרעה.

בנוסף ובאופן מורגש יותר, הנסיעה תהיה פחות נעימה ורכה,

אבל מצד שני האחיזה תשתפר והרכב ירגיש לך יותר יציב ופחות "שוקע" בסיבובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב הנ"ל לא הייתי עולה ל17 אם הייתי מחפש לשפר אותו מכנית.

אם המטרה היא "יופי" אז 17 ימלא את כל בית הגלגל אבל יגביה קצת את הרכב.

 

כשאתה רושם XSI הכוונה ל307? אם כן הוא יכביד לך על הרכב מצד אחד ויעלה קצת את צריכת הדלק.

אתה לא תרגיש שינוי ממש מהותי באחיזה אבל הנוחות תיפגם מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר ל-17 זה יפה,אבל שים לב שאין שינוי משמעותי ברוחב בין 15 ל17 ולכן השינוי גבולי.

הנוחות תפגע בטח בחתך 205*40*17

עלות צמיגים יקרה.

עליה בצריכת הדלק.

מה המידות המאושרות לגאנט 16 עבורך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ההבדל הכי גדול שאני יכול לחשוב עליו הוא שהנוחות ממש תיפגע בחתך 30.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו מידות שהן בגדול תיאורטיות. ב-245/50R14 נתקלתי כי שאלתי לגבי רכב מסויים ואמרו לי שזה אחת האופציות. גם לי זה נשמע מוזר.

ומשם סתם עשיתי חשבון של אותו רוחב צמיג, אותו קוטר ואיזה חתך צריך להיות לג'נט יותר גדול. זו נטו מה תיאורטית שאני המצאתי לצורך השאלה...

אגב - ממה שאני מבין - אין ממש סיבה לחתך נמוך, אלא אם כן זה הולך להיות רכב מרוצים/דראגסטר/דריפטר.

 

אגב, יש חתך שהוא כבר נחשב ל"גבוהה מדי"? נגיד, מעל ל-70?

עריכה אחרונה על ידי greendude

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל יהיה:

 

1.בנוחות.(לרעה)

 

2.בהאצה-בלימה(לרעה)

 

3.בכיס שלך(לרעה)

 

זה מספיק כדי לוותר על זה.

 

לא כדאי לעלות יותר משני מידות בקוטר הגאנט ועדיף רק אחת.

עריכה אחרונה על ידי dts2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה אחת:

כרגע עלהרכב היום-יומי שלי - דייהטסו שרייד קלאסיק שנת 2000 (סדאן מלאה) יש צמיגי 165/70R13. הכנפיים ענקיות ביחס לצמיג (לפחות 6 ס"מ יותר ברדיוס מאשר הצמיג). השאלה היא האם הרכב יהנה משינוי לצמיג קצת יותר גדול באותו חתך? או שזה לא שווה את הטראראם? אני שואל כיוון שגם ככה אני כנראה צריך להחליף 4 צמיגים בעתיד הלא רחוק...

a fairmount, a fairmont. my kingdom for a 2-door sedan V8 1978 fairmount!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...