Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בשעה טובה מצאתי עבודה והגיע הרגע לבחור ברכב מליסינג

כמות הרכבים עצומה וצמצמתי אותה למספר רכבים.

אשמח אם תעזרו לי לבחור

האופציות הן:

 

טויוטה קורולה סאן

פורד פוקוס 4 או 5 דלתות LX

מזדה 3 ACTIVE

סובארו אימפרזה החדשה

 

לגבי הפוקוס יכול להיות שתהיה אפשרות לקבל את הפוקוס החדשה אני עדיין צריך לבררר...

 

הדעה שלי כרגע נוטה לכיוון הפוקוס החדשה אם אוכל להשיג אותה

ואם לא אז את הטויוטה..

 

מה דעתכם?

אני חייב לציין שזה הרכב הראשון שהוא רק שלי(כלומר לא של ההורים)

פורסם

פרט דרישותך מן הרכב, כגון:

 

בטיחות (לחלק מהרכבים קיצצו באביזרי בטיחות, ע"מ להתאים לקבוצת רישוי 2)

ביצועים (נניח), נוחות (אין רנו מגאן?) וכו.

 

כמו כן, האם שיקול העלות נכנס למשחק? כמה מורידים מהברוטו על כל אחד מן הרכבים הנ"ל?

בברכה,

גלעד

פורסם

יש לי נסיון בנהיגה על כל הרכבים שציינת חוץ מהטויוטה.

 

לטעמי - אם מדובר בפוקוס הנוכחית - קח מזדה 3.

אם מדובר בפוקוס החדשה - קח נסיעת מבחן ותחליט, אני כנראה הייתי נוטה לפוקוס החדשה ע"ח המזדה 3.

אימפרזה היא לא באותה הליגה, נראית ומרגישה מיושנת מבפנים, מושב אחורי לא מתקפל. טויוטה כנראה פחות מהנה לנהיגה מהפוקוס והמזדה (כאמור, לא נהגתי עליה).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בדיוק כפי שנאמר כאן מקודם - אם זו הפוקוס החדשה, תסע ותחליט.

אם לא, אז את ה3.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

העלות של כל הרכבים זהה פחות או יותר

חשוב לי נוחות בנהיגה, שאני לא אצא עם כאב גב מהרכב...

יש רנו מגאן אבל היא יותר יקרה...

פורסם

שלום.

 

לי ולאישתי יש את אותו התלבטות לגבי איזה רכב לבחור , עוד כמה חודשים צריכם להחליף לנו את הטיוטה לרכב חדש .

 

אני אישית נהגתי על כול הרכבים האלה חוץ מהפוקוס , האמת זו דעה אישית שלי בלבד אבל אני לא אוהב את הצורה של הפוקוס בכלל.

 

מה שכן שמעתי שעכשיו יהיה להם את הצורה החדשה ששבה בדיקה , לגבי שאר הרכבים הצורה של המאזדה מאוד יפה אבל נוחות לא משהוא ביצועים סבירים לקטגוריה שהיא נמצאת בה , הטיוטה נוחה יותר מהמאזדה נוסעת טוב אפילו עם לא יותר טוב מהמאזדה לא פחות, אבל קופצנית מידי , הסוברו לא חושב שהיא בקטגוריה הנכונה דעה אישית , רנו מגאן רכב עם הנוחות הגבוהה ביותר גם הביצועים סבירים למדי איבזור ברמה הגבוהה מבין כולם , לגבי בטיחות אני לא יכול להמליץ אבל אני חושב שהרנו מעל כולם.

 

כול מה שרשמתי פו זה דעה אישית וניסיון אישי כך בחשבון .

 

שיהיה לך בהצלחה.

 

פורסם

אני ממליץ על הטויוטה - מנסיון אישי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכולם,

 

הזמנתי היום את הפוקוס החדשה 5 דלתות לאחר שביררתי שזה אפשרי

יצא לי גם יותר זול משאר הרכבים במעט..

פורסם

אין כמו טויוטה!

 

עם כל הכבוד לפוקוס ולמאזדה אבל טויוטה זה פשוט רכב איכותי ומעולה.

 

אני הייתי הולך על הקורולה.

×
×
  • תוכן חדש...