Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במפגש עם האספלט (מתישהו זה קורה...) האיברים שנפגעים ראשונים הם הקצוות של הגוף.

ראש, ידיים, רגליים... אז ניהול סיכונים סביר יהיה להגן על אותם קצוות ככל האפשר בגבולות הסביר,

וכל אחד מגדיר את ה'סביר' שלו.

יש כאלה שהם מיסיונרים של מיגון ויצאו לכל רכיבה ממוגנים בציוד א"א מכף רגל ועד ראש,

ויש כאלה שאתה בטח רואה עם ארגז כחול מאחורה, בוגרי אופניים חשמליים וכדו'

שגופייה, מכנס קצר וכפכפים נראים להם סבבה (למה מה יקרה?!) ולפעמים גם הקסדה מונחת על הראש ולא עוטפת אותו

כי חם וכי ככה יותר נוח לדבר בטלפון, וכי הם כנראה סוג של סופרמן שיודע גם לעוף בעת הצורך...

 

נעל גבוהה וסגורה עדיפה על נעלי ספורט חצאיות או נעל/מגף רופפת שנשלפת בקלות מהרגל.

אפשר כמובן נעל ייעודית וממוגנת, אפשר גם מגפיים, שוב - כל אחד וניהול הסיכונים שלו.

מבחינתי נעלי הרים גבוהות ושרוכות היטב - זה פתרון סביר.

 

מעיל - יש מעילי קיץ מאווררים ואיכותיים, וברכיבה מרגישים בהם יותר נעים מאשר רק עם חולצה,

כי הם מגנים על העור מקרינת השמש ומאפשרים אוורור ואידוי זיעה.

 

בדיקה לפני קנייה - אין מכונים כמו ברכב. רצוי לבדוק במוסך שמכיר את הדגם המסויים.

כמו שכתבו לך קודם - בטרייד אין של הונדה אתה מקבל אחריות לכמה חודשים,

ולי אישית, כמו גם לרבים אחרים, יש ניסיון מצויין איתם. הם עומדים מאחורי הכלים שלהם

ולא מתנערים ממך אחרי שעבר הכסף.

מפרטי - כמו ברכב, צריך לכתת רגליים, להבין קצת או לקחת למי שמבין שיבדוק.

 

פורסם
בתאריך 14.9.2022 בשעה 16:27, waxd8 כתב:

תודה אנשים טובים! 

מעיל ארבע עונות לא יהיה חם בקיץ? אני בן אדם שחם לו ומוכן להשקיע יותר בשביל לא להגיע מזיע למשרד, יש חיה כזאת? או רוכבים עם חולצה אחרת?

אגב, איך בודקים לפני קנייה? לוקחים גם קטנועים למכון?

 

למה הכוונה נעליים גבוהות? משהו מיוחד או כל נעל גבוהה?

 

באמת חזק...

 

אם אתה בן אדם שממש חם לו ומזיע אז עדיף מעיל נפרד לחורף ונפרד לקיץ.
אני משתמש במעיל 4 עונות אבל לפעמים בקיץ מוותר עליו ושם מיגוני מרפקים(מתפשר בין מיגון לנוחות)

פורסם

לי יש מעיל חורף ומעיל קיץ נפרדים. בקיץ כל עוד אתה ברכיבה הכל סבבה, הבעיה מתחילה כשעוצרים ברמזור או מתחילים לזחול בפקק בתוך העיר.

שום מעיל לא יציל אותך מחום של הקיץ ואתה תגיע מזיע למשרד בכל מקרה. 

 

מצטרף להמצלה על נעלי רכיבה יעודיות. המחירים שלהם מתחילים ב 400 שח וצפונה, אבל זה מחליף את הנעל הרגילה שלך כך שההוצאה בסופו של יום לא כזו גבוה.

פורסם

לא רוכב, אבל יכול להיות שרוב הרוכבים לא נמצאים בפורום ?

רב רובם של הרוכבים שאני רואה, לא מבחין עליהם במעילים (בקיץ) ולא מיגוני מרפקים. אולי נעלי רכיבה, שאת זה אני לא מבחין 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

צודק.

עוד אזלת יד מתמשכת של המדינה.

אתה גם לא רוצה לדעת איך מתנהלים שעורי רכיבה.

כמו בשנות ה-70, וגם אז לא היה להיט גדול.

די מייאש בסה"כ. Darwin Rules

פורסם
לפני 3 שעות, M H כתב:

לא רוכב, אבל יכול להיות שרוב הרוכבים לא נמצאים בפורום ?

רב רובם של הרוכבים שאני רואה, לא מבחין עליהם במעילים (בקיץ) ולא מיגוני מרפקים. אולי נעלי רכיבה, שאת זה אני לא מבחין 

 

לרכב בלי מיגון(כמו המיגונים שעלו בדיון פה,אני לא מדבר על חליפת motogp עם ווסט ומכנס מתנפח שהם באמת יכולים להציל ממוות)לא באמת יצילו ממקרה של מוות. 

 

מעיל רשת קיצי+כפפות יגן משיפשופי אספלט כואבים. 

כפפות לגמרי יכולות להוריד את החומרה של שברים בכף יד(נפלתי על 70-80 קמש.. ישירות על כף היד,עם כפפה,והיד תצליח לתפקד עם הגבלה  קטנה בלי ניתוח...בלי הכפפה היה חובה ניתוח כנראה,אגב הנפילה היית מעשרות ליטרים של סולר על הכביש ממיכלית דלק...4 רוכבים התרסקו ביחד) 

המעיל יציל מכוויות כואבות במרפק וכתפיים בבטן. 

 

זה מה שמיגון עושה,מציל מכאבים בעיקר מהחלקות עצמיות וכדומה אבל זה הרוב הגדול של התאונות. 

מעיל לא יציל בתאונה קשה כמו מעקה ״בטיחות״/רכב שהטיס אותך בצומת. 

התאונות שמפחדים מהם זה שרכב יגרום לך לעצור מ90 קמש ל0 קמש במקום. 

גם אם תיהיה ממוגן הגוף מביפנים לא ישרוד את זה. 

מי שממוגן בקצרה מגן על עצמו בעיקר מדברים כואבים,הרבה הבדל בתאונה שהיא קטלנית המעיל ונעלי רכיבה לא יעשו הרבה. 

 

אבל עדיין עדיף לרכב ממוגן כמובן,רוכב ממוגן שהחליק מכתם שמן על 100 קמש ונעצר על האספלט לא יסבול יותר מידי. 

רוכב בלי מיגונים אחרי החלקה כזאת יסבול 3 חודשים ויקלף לעצמו את העור ויצרח במקלחת בחדש הראשון. 

מי שזה לא מפחיד אותו,רוכב בלי מיגונים... 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני רוכב ותיק על 125 סמ״ק 

א קסדה מלאה. מקסדת חצי איבדתי 5 שיניים (ליפני חוק אבי כהן ז״ל ) 

ב צמיגים חדשים. אל תיסמוך על צמיגים בקטנוע יד 2  לפחות תיבדוק שהם טובים ממש

ג תידאג ללחץ אויר ובדיקת שמן כול יומיים. אחרי שתיראה שזה יציב אפשר ליבדוק פעם בשבוע

ד אם יש סיכוי שמישו יכנס לנתיב שלך. בצומת למשל אתה באפשרות של עצירה מלאה ולא אומר אני צופר הוא רואה אותי. שוב 5 שניים הלכו בגלל החרא הזה. 

פורסם
בתאריך 13.9.2022 בשעה 23:50, א.ד.מ. כתב:

המשפט הזה צריך לצאת בקמפיין שלטי חוצות של הרלב"ד 👍

אני רוכב כבר קרוב ל 30 שנים. לצערי הרב אני יכול לומר שמעטים מאוד הם הרוכבים ששולטים על עצמם ולא הופכים למטורפים ברגע שיש להם את הכוח לצפצף על חוקי התנועה. זאת אחת הסיבות מדוע תחום הדו גלגלי סובל מהרבה קורבנות. המיתוס שלפיו הרכב תמיד אשם בתאונה עם רכב ואופנוע מזמן הופרכה. מה שכן, רוכב הדו גלגלי תמיד ישלם את המחיר הכבד ביותר.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...