Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזגן מקרר רק בנסיעה מהירה, פיז'ו 208 2016.

מדחס חדש שהוחלף לפני 4 חודשים + החלפת פילטר (או ניקוי שלו - כבר לא זוכר).

לפני חודש הפסיק לקרר בכלל ומולא גז + חומר שאמור לסתום חור בצנרת.

עכשיו המזגן מקרר רק בנסיעה מהירה.

מה עוד אפשר לעשות\לתקן?

פורסם

כנראה שיש לך בריחת גז
צריך לאתר את מקור הבריחה, אח"כ לתקן ולמלא גז

מדחס חדש לא עוזר אם יש מחסור בגז...

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני חוזר ואומר.

מדחסן תקין זה נפלא
אם אין גז, יהיה לך חם
חפש את מקור הדליפה

לפעמים זה סתם אטם או צינור ולפעמים מעבה פנימי ועוד מליון ואחד סיבות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 33 דקות, סולל הדרך כתב:

אם אין גז, יהיה לך חם

אם אין גז, איך המזגן מקרר בנסיעה מהירה כפי שפותח השרשור ציין?

 

אם הם שמו חומר שאמור לסתום את החור בצנרת - זה אומר שהם מצאו אצלך חור בצנרת? או שהחליטו להמר?

 

אם כל זה נעשה באותו המקום, אני מציע ללכת למקום אחר

 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 9 דקות, yairw כתב:

אם אין גז, איך המזגן מקרר בנסיעה מהירה כפי שפותח השרשור ציין?

 

אם הם שמו חומר שאמור לסתום את החור בצנרת - זה אומר שהם מצאו אצלך חור בצנרת?

בנסיעה מהירה יש שני דברים.

1 קירור המעבה יותר טוב בזכות זרימת האוויר החיצוני דרכו.

2. המנוע והמדחס איתו יחד מסתובבים בסל"ד גבוה יותר. 

 

מה שמאפשר למערכת לספק קירור כלשהו גם עם כמות גז קטנה. 

 

לגבי החומר איטום, זה חומר שמכניסים דרך שסתום מילוי גז ומשם הוא אמור להישאב למקום הדליפה ולסתום אותה. כל הרעיון זה שלא צריך לאתר את מקום הדליפה. 

  • אהבתי 3

 

 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Buki כתב:

כל הרעיון זה שלא צריך לאתר את מקום הדליפה

נכון, אבל לא רצוי לאמת שיש דליפה קודם והיכן המקור הכללי שלה?

אם יש דליפה בגלל O-ring פגום, היית רוצה להחליף את הO-ring ולא לשים חומר איטום, לא?

 

שואל בכדי ללמוד,

יש לי חבר עם תופעה דומה, רק שהוא לא צריך לנסוע מהר, מספיק סל"ד גבוה, 

הוא חידש את הגז לאחרונה, אז מדברייך אני מבין שכנראה גם אצלו יש דליפה

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

פורסם

יש כרגע מעט גז אז הקירור הוא בנסיעה
אופציה נוספת מאוורר לא תקין או לא נכנס למהירות גבוהה

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 30.8.2022 בשעה 17:45, yairw כתב:

יש לי חבר עם תופעה דומה, רק שהוא לא צריך לנסוע מהר, מספיק סל"ד גבוה, 

הוא חידש את הגז לאחרונה, אז מדברייך אני מבין שכנראה גם אצלו יש דליפה

עדכון, נתפס לו המדחס ונקרעה הרצועה, כעת עם מדחס משופץ ועובד תקין

כבר חתמתי...

פורסם
בתאריך 30.8.2022 בשעה 17:45, yairw כתב:

נכון, אבל לא רצוי לאמת שיש דליפה קודם והיכן המקור הכללי שלה?

אם יש דליפה בגלל O-ring פגום, היית רוצה להחליף את הO-ring ולא לשים חומר איטום, לא?

 

שואל בכדי ללמוד,

 

שיעור לחיים

יש רצוי ויש מצוי.. לך כלקוח בוודאות עדיף לדעת אם יש באמת בריחה של גז ומאיפה היא לפני שאתה משלם על חומר איטום שאולי לא יעזור או בכלל לא צריך..

 

Buki  ענה נכון לגבי מה קורה בנסיעה מהירה או אופציה 2 נכונה גם לסל"ד גבוהה(לשמור על על טורים גבוהים כדי להכריח את המדחס לדחוס בצורה מקסימלית)

אם מדחס כבר בדרך למות או חסר גז אז זה יכול לתת לך כמה משבי רוח קרירים..

אם כל מה שפותח האשכול כתב קרה במוסך אחד אז הייתי שוקל לבדוק מוסך אחר 

×
×
  • תוכן חדש...