Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני בעלים של קורולה סדאן היברידית שנת 2019.

הרכב עבר כ60 אלף ק"מ , ובתקופה האחרונה הרכב התחיל להגיע ל 1:15. בתחילת דרכו בנסיעה עם עליות ארוכות וירידות ההיתי מגיע ל 1:20.

במוסך חיברו מחשב ואמרו שהכל תקין כולל הסוללה.

מישהו נתקל בבעייה? האם הגיוני שאחרי 60 אלף ק"מ הצריכה תעלה ברמה הזאת?

 

תודה.

פורסם
לפני 24 דקות, tamir3000 כתב:

חשד לדלק מהול. 

החלף תחנה ודווח. 

ניסיתי את כל התחנות בעיר , עדיין שותה דלק.

פורסם

אוקיי, מהקל לכבד. 

האם תוואי הנסיעה השתנה? 

נסיעות קצרות מחמירות משמעותיות את צריכת הדלק. 

נסה אולי לבצע מדידה בנסיעה ארוכה. 

אם לא עוזר, החשד לכיוון אינג'קטורים לא לגמרי נקיים. יכול להיות שתוסף לדלק יכול לעזור. 

מעבר לזה לא הייתי נוגע אם הכל תקין. 

ושכחתי פילטר אוויר כמובן. 

פורסם
לפני 14 דקות, tamir3000 כתב:

אוקיי, מהקל לכבד. 

האם תוואי הנסיעה השתנה? 

נסיעות קצרות מחמירות משמעותיות את צריכת הדלק. 

נסה אולי לבצע מדידה בנסיעה ארוכה. 

אם לא עוזר, החשד לכיוון אינג'קטורים לא לגמרי נקיים. יכול להיות שתוסף לדלק יכול לעזור. 

מעבר לזה לא הייתי נוגע אם הכל תקין. 

ושכחתי פילטר אוויר כמובן. 

פילטר אוויר הוחלף בטיפול האחרון, תוספי דלק אף פעם לא שמתי לדעתי זה סתם הורס את המנוע ( או שאני טועה)?

תוואי הנסיעה השתנה אבל מכל מה שקראתי אנשים שאוהבים ללחוץ על הדוושה לא מגיעים לצריכה כזאת.

פורסם (נערך)
בתאריך 27.8.2022 בשעה 16:14, ikp כתב:

ניסיתי את כל התחנות בעיר , עדיין שותה דלק.

לא מספיק בניסוי פעם אחת, תמלא פעמיים - שלוש ברצף בתחנה אחרת שכל הדלק הקודם יתנקה מהמיכל 

 

(יכול להיות שפשוט קיץ והמזגן פועל על פול?...)

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 6 שעות, לב טוב כתב:

לא מספיק בניסוי פעם אחת, תמלא פעמיים - שלוש ברצף בתחנה אחרת שכל הדלק הקודם יתנקה מהמיכל 

 

(יכול להיות שפשוט קיץ והמזגן פועל על פול?...)

נכון מאוד. 

בדלק מהול דוחפים דלקים זולים אחרים( כמו אתנול לדוגמה ) שמכילים כמות גדולה יותר של חמצן. 

בבעירה חיישן החמצן מזהה עודף חמצן ומוסיף יותר דלק. 

גם הביצועים נפגעים. 

×
×
  • תוכן חדש...