Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר להנעה אחורית. Lexus IS 200 f sport


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם. 

אחרי 15 שנה עם רכב משפחתי רגיל החלטתי לרכוש Lexus IS  200 f sport

ורציתי לדעת האם רכב עם הנעה אחורית מסוכן משמעותית מרכב עם הנעה קדמית?

כלומר בכניסה לסיבובים או בהתחלת נסיעה שאני מסובב את ההגה עם לחיצה על הגז הרכב יכול להסתובב לי.?

כמו כן מה קורה במצבים שהכביש רטוב.?

תודה רבה !🙏🏻

עריכה אחרונה על ידי Asi245
פורסם

זה סהכ לקסוס עם בקרות. 

לא מדובר על במוו ישנה/מיאטה nb עם טורבו בלי בקרות. 

 

אל תבטל בקרות,ולא תכנס לשום ספין/מצב בעייתי בגלל ההנעה האחורית גם אם תיתן קצב בכביש רטוב. 

הנעה אחורית מסוכנת רק שאין בקרות החלקה ורוצים להחליק. 

 

ואם נכנסת למצב בעייתי עם בקרות,זה בגלל שהגזמת והיית נכנס לצרות גם עם הנעה קידמית. 

יכל להיות רגוע. 

פורסם

אתה בהחלט יכול להיות רגוע, כמו שענה לך Ido12.

 

הלקסוס שאתה מתכוון להזמין היא IS 300 F- Sport ולא IS 200, כי ה-200 האחרונה ירדה מפס הייצור לפני 17 שנים.

 

תתחדש!

The older you get, the better you used to be

פורסם
לפני 42 דקות, X9500 כתב:

אתה בהחלט יכול להיות רגוע, כמו שענה לך Ido12.

 

הלקסוס שאתה מתכוון להזמין היא IS 300 F- Sport ולא IS 200, כי ה-200 האחרונה ירדה מפס הייצור לפני 17 שנים.

 

תתחדש!

 

תודה רבה

למעשה זה רכב יד 2 

https://www.autobytel.com/lexus/is-200t/2017/specifications/

אני לא מתגורר בארץ ולפי מה שאני יודע זה הדגם של הרכב.

לפני כשעה, Ido12 כתב:

זה סהכ לקסוס עם בקרות. 

לא מדובר על במוו ישנה/מיאטה nb עם טורבו בלי בקרות. 

 

אל תבטל בקרות,ולא תכנס לשום ספין/מצב בעייתי בגלל ההנעה האחורית גם אם תיתן קצב בכביש רטוב. 

הנעה אחורית מסוכנת רק שאין בקרות החלקה ורוצים להחליק. 

 

ואם נכנסת למצב בעייתי עם בקרות,זה בגלל שהגזמת והיית נכנס לצרות גם עם הנעה קידמית. 

יכל להיות רגוע. 

 

תודה רבה עידו!🙏🏻

פורסם

אוקיי, IS 200t מעולם לא נמכרה בישראל.

IS 200 היא אטמוספרית והדגם הזה אף פעם לא יובא לארץ.

The older you get, the better you used to be

פורסם

תקפיד על צמיגים טריים ואיכותיים ואז תוכל להיות רגוע.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...