Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

מתלבט לגבי רכישת רכב חדש ואשמח לעזרה.

 

הרכב מיועד לנסיעות עירוניות ובין עירוניות, לשימוש של עד 4 נוסעים ברכב (רוב מוחלט של הזמן נוסע אחד או שניים), נסועה של כ-15-20K בשנה, כשהתכנית למכור אחרי שלוש שנים ולקנות חדש.

חשבתי ללכת לכיוון קיה ריו/i20.

 

מצד אחד הקורולה והאלנטרה ההיברידיות גם מרווחות ונוחות יותר וגם יותר חסכוניות בדלק, אבל מצד שני המחיר גבוה יותר בהפרש משמעותי.

 

השאלות לגבי היונדאי/קיה:

האם הם רכבים מומלצים מבחינת אמינות (מנוע טורבו קטן וגיר רובוטי כפול מצמד)?

האם יש עדיפות לקיה על פני היונדאי כי יש לה תוספת 4 שנות אחריות על המנוע והגיר?

קראתי שהקיה מיוצרת בדרום קוריאה והיונדאי בטורקיה, האם זה משנה היום בכלל (כידוע גם האייפון מיוצר בסין...)?

האם יש עדיפות לאחד היבואנים מבחינת שירות לקוחות, יחס וכו'?

האם יש עדיפות מבחינת סחירות וירידת ערך בין הקיה ליודאי?

יכול להיות שגם אם אקנה את האלנטרה  או הקורולה בסופו של דבר אני אוציא את אותו הסכום בניכוי מחיר המכירה, כי גם אוכל למכור אותן ביקר יותר, או שירידת הערך תהיה יותר  גדולה וההפסד גדול יותר?

אם יש נקודות נוספות חשובות וכל דבר שכדאי לדעת אשמח לשמוע.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...