Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב128KBPS שומעים הבדלים, ערכנו גם מבחן עיוור בפורום וחלק גדול שמע הבדל ב128KBPS (אני חושב שיש קישור למבחן בFAQ תחת MP3). ב160KBPS זנ חלקי וב192KBPS ומעלה קשה עד בלתי אפשרי.

מצריבה לצריבה אין ירידה באיכות.

פורסם

אני יחזור שנית - מדובר על המקודד ה-מקורי- FRANHOUFER.

לא נשמעו הבדלים בMP3ים שקודדו מהדיסק עם המקודד הזה וקודדו חזרה במערכת הסטראו ע"י אותו המקודד.

מאוד עקרוני!

 

במקודדים הפחות טובים כמו LAME וBLADEENC שומעים הבדלים של שמיים וארץ.

 

בתוכנות החינמיות לא תמצא אף פעם מקודד FRANHOUFER מכוון שיצרני התוכנה מחוייבים לשלם למוסד פיתוח המקודד תמלוגים על שימוש במקודד הנ"ל.

 

לגבי פיענוח קידוד חוזר (DECODING) של החומר במערכות סטראו של הרכב אני מניח שביקרות יותר (כמו האלה שבאות עם מרצדס, שכחתי את שמן) יש מקודדי-חומרה של FRANHOUFER אל תקחו אותי במילה.

פורסם

אם יוצא לך או למישהו שקרוב אליך לעבור בדיוטי פרי יש הבדל משמעותי במחירים של המערכות.

חבר קנה עבורי ב 700 ש"ח את:

 

Pioneer DEH-4700MP

 

חסכתי כסף.

פורסם

אני יודע שלדוגמא דיסק Mp3 אצלי אולי ינגן ואני לא ישמע הבדל מדיסק אחר, אבל הווליום המקסימלי שניתן לשמוע בדיסק mp3 בלי עיוותים הוא לא אותו ווליום שניתן לשמוע בדיסק מקורי!

פורסם

טיפה אור על האמ פי שלוש הזה...

קידוד של אמ פי שלוש

תקנו אותי אם אני טועה....

לוקח בעצם את התדרים שאנחנו לא שומעים

ומקצץ אותם מעיף אותם בעצם

ככה שמבחינת שמיעה להרגיש הבדל... בקידוד בביט רייט נמוך מרגישים הבדל

כי יש פחות ביטים לכל שנייה

ולכן מקוצצים יותר חלקים של השיר והאיכות יורדת

כך שהבדלי שמיעה ניתן לשמוע בביטרייטים נמוכים

הבעייה היא בעצם בהרגשה...

נכון שלא שומעים את כל התדרים

אבל יש תדרים שמרגישים אותם וצריך להרגיש אותם

בעיקר מדובר בנמוכים שמקוצצים ללא הרף ע"י הפורמט ה"רשע"!

ולכן שיר באמ פי שלוש נשמע מת וללא חיים במערכות היותר איכותיות

אני צריך לזוז אז אני לא יכול להרחיב כרגע

בכללי אמ פי שלוש מוריד את החיים של השיר ואת ההרגשה של התדרים שלא שומעים

חבל להשתמש בזה למי שבאמת אוהב מוזיקה ומעריך אותה

פורסם
אני יגיד לך שלי יש מערכת באוטו עם mp3 (כמו לכולנו) והייתי מוותר על זה בשימחה, אתה דוחף כל כך הרבה שירים לדיסק רק בגלל שהפורמט מאפשר לך זאת! אבל אתה לא מספיק להנות מחצי מהשירים שיש לך בדיסק!

גם מרוב שאתה רוצה לשמוע את כל השירים אתה מעביר כמעט כל שיר אחרי כמה שניות שהוא מתחיל (יכול להיות שזה רק אני ככה אבל אני מכיר הרבה נוספים שנוהגים לעשות זאת)

בנוסף יש שטוענים כי שירים של mp3 לוקח יותר זמן עד שהם מתחלפים (משיר לשיר הבא).

אבל יש לזה גם הרבה היבטים חיוביים, כך שכמו שאמרו לך בעצם - הבחירה היא כולה שלך.

בהצלחה.

לא נכון..

זה ככה אולי בהתחלה, שאתה לא מכיר את הדיסק. אבל אחרי שאתה מכיר (אצלי זה עובד ככה לפחות)

אני יודע בדיוק לאיזה תיקיה ללכץ ואיזה שירים אני אוהב לשמוע.:roll:

פורסם

ממליץ בחום על mp3 !

גם אם יש לך מערכת עם mp3 אתה לא חייב לשמוע רק MP3 ! אתה יכול לשמוע גם רגיל...

תמיד טוב שתהיה לך את האופציה, וזה הרבה הרבה יותר כיף שאתה יכול לשים בדיסק 10 שירים ולא 20...

אני משתמש בזה הרבה ולא שומע ירידה באיכות

פורסם

יצא לי לקודד בfraunhofer לפני 6 שנים בערך, בעידן מלחמת הVQF/mp3.

הfraunhofer אכן עובד טוב יותר מרוב המקודדים, אבל בהחלט שומעים ירידה באיכות כאשר עובדים ב128kbps.

פורסם

MP3 ללא כל ספק אפילו!

תחשוב על זה ככה. במקום לקחת איתך תריסר דיסקים רגילים תיקח דיסק אחד MP3 מחולק לתיקיות. וזהו נפטרה הבעיה.

ואיזה שטיוות זה לשים את כל הדיסקים שיש על המחשב וחלק לא אוהבים- לא אוהב, תמחק/תוריד לתיקיה מיוחדת.

 

בקיצור, כל עוד שומרים על קידוד איכותי כלומר לפחות מינימום של 160 אין לMP3 אף חסרון מול פורמט של דיסק רגיל.

 

 

 

ועוד הערה- לגבי קידוד. אני יוצא מקודת הנחה שהבחור מחזיק על המחשב את השירים בפורמט MP3 כמו כולנו. לכן צריבה בפורמט רגיל תיקח יותר זמן כיצריך לקודד שוב ועניין איכות השמיעה מתבטל כי הכל תלוי בקבצים שכבר יש ברשותו ולא בפורמט הדיסק.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...