-UrMom'sBitch-
-
הודעות
85 -
כאן מאז:
הנקודות של -UrMom'sBitch-
נהג חדש (2/14)
10
מוניטין
-
המערכת נשמעת מאוד נחמדה ומבטיחה .. אפשר לדעת כמה עלה כל ההשקעה ? שמעון.
-
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מבטל את השאלה האחרונה ! לא להתייחס ... אז ככה .. אני רק בתחילת הדרך בבניית המערכת שלי באוטו וכמו כל אחד פה אני רוצה לנצל את התקציב (הדל מאוד !) שלי למיטב שאני יכול להשיג .. ולכן איני סגור סופית על שום מוצר וכנראה לא יהיה סגור על שום דבר כי כמו שהספקתי להבין אין דעה מגובשת ואחידה לרכיבים ולמוצרים וכל אחד אוהב משהו אחר .. ! נפלה לי הזדמנות לקנות מחו"ל מכוון שאחותי נמצאת שם כרגע והיא יכולה לקנות ולשלוח לי את זה .. אני רוצה לקנות רק סאב ומגבר שירים את הסאב ולא יותר מזה .. התקציב הוא 1000 ש"ח לא כולל משלוח ומ"ס ! ההתלבטות הרצינית היא האם לקנות את הXENON או את האינפינטי והאם לקנות מגבר מונו או מגבר 4 ערוצים שמבחינת המחיר אני יכול להשיג מגבר יותר חזק מבחינת וואט .. כי משום מה העובדה שהמגבר הוא מונו "מקפיצה" את המחיר ! עד עכשיו הייתי סגור על ה HIFONICS BX605 MONO ... אז מה אתם מציעים ? אולי חברה אחרת ? ועוד שאלה .. האם ההבדל בין 2 הסאבים הוא כזה משמעותי ? האם האחד יותר איכותי ומדוייק מהשני בצורה דרסטית ? אני מאוד מבולבל וצריך עזרה ודעות ... תודה שמעון. -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלום שוב .. עכשיו אני מבין את המשפט שאמרו לי "תחום האודיו ממכר ואף פעם לא נגמר !" ועכשיו לעניין ..לאור ההודעה האחרונה אני שוב פותח את התרד למרות שהייתי די סגור על הקסנון אבל כמו כל אחד לא החלטי לגמרי אני חייב לשאול את דעתכם .. אז יש לפנינו 3 אופציות : 1.ה - XENON המדובר למשך כל הת'רד (12D2). 2.ה - INFINTY KAPA הזה : http://cgi.ebay.com/INFINITY-KAPPA-PERFECT-12-1-SUBWOOFER-1600-WATT-NEW_W0QQitemZ5806481083QQcategoryZ18803QQrdZ1QQcmdZViewItem 3.וה - CERVIN VEGA הזה : http://cgi.ebay.com/CERWIN-VEGA-V-MAX-10-DVC-10-600-WATTS-SUB-NEW_W0QQitemZ5808573328QQcategoryZ3291QQrdZ1QQcmdZViewItem שזה הסרווין ווגה היחידי שמצאתי בטווח המחירים של 100$ +\- .. אשמח שוב לעזרה והדעות שלכם ! שמעון ... -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באמת תודה ! אוהב את העזרה ואת האנשים בפורום .. הבנתי מה שהייתי צריך להבין וגם לדעת .. (גם בקשר לתיבה הגדולה ... תודה על המידע ) .. אחותי כבר בדרך לחול אז המשלוח יהיה בקרוב שוב שתודה ! שמעון. -
צריך ממכם המלצה - איזה סאב ומגבר לקנות
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של Elantra בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מבין את ההמלצה בקשר לסאבים .. קיבלתי את אותם המלצות אך בקשר למגברים שהמלצת אני לא מבין ... לא עדיף חברה אמינה והרבה יותר איכותית כמו HIFONICS ? הנה מגבר שלהם בתקציב המדובר (100 $ +\-) : http://cgi.ebay.com/HIFONICS-BX605-MONO-AMP-600-WATT-NEW_W0QQitemZ5806204771QQcategoryZ18797QQrdZ1QQcmdZViewItem וזה כמובן לפי המלצת חברי הפורום שהמליצו לי ואני חושב שלהשקיע עוד 20 $ ולקבל משהו הרבה יותר איכותי .. ? אשמח לתגובות .. שמעון. -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
"מקפיץ" - תנו דיעה ועזרה בבקשה שמעון. -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההזמנה של הסאב והמגבר מתעכבת בגלל שמסתבר שאחותי נוסעת לדוד שלי אז היא תדאג לי כבר .. בכל אופן עד אז אני רוצה להיות בטוח שאני לא מתבלבל ... מכוון שיש 2 סוגים ? XENON 12D4 ו .. XENON 12D2 .. ? על מה אתם ממליצים ? מה יותר איכותי ? או שאני בכלל מתבלבל ?! צריך הבהרה בנושא ... תודה .. שמעון. -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן מצאתי את הXENON הנה: http://cgi.ebay.com/PHOENIX-GOLD-XENON-X12D2-12-Subwoofer-NEW-12D4-05-900W_W0QQitemZ5804653466QQcategoryZ18803QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem זה הסאב המדובר ? אם כן המחיר מתאים לתקציב ואני מוכן לקחת "סיכון" די גדול ולקנות אותו מבלי לשמוע .. עכשיו נשארה השאלה איזה מגבר אני ייתאים לו ? איזה חברה ? חשבתי על JL AUDIO אבל הם יקרים מדיי (גם בחו"ל ) אז אולי HIFONICS ? מגבר מונו שלהם מהסוג הזה לדוגמא : http://cgi.ebay.com/HIFONICS-BX605-MONO-AMP-600-WATT-NEW_W0QQitemZ5806204771QQcategoryZ18797QQrdZ1QQcmdZViewItem או שהמגבר הזה חלש מדיי ? ואני צריך משהו יותר רציני כמו זה לדוגמא : http://cgi.ebay.com/NEW-HIFONICS-TITAN-TX1005D-MONO-CAR-AUDIO-AMPLIFIER-AMP_W0QQitemZ5805055214QQcategoryZ18797QQrdZ1QQcmdZViewItem אשמח לקבל עצות כי באמת אני לא יודע ... והבחירה שלי בHIFONICS היא הסיבה שאנשים בפורום "מחשיבים" את המגבר למגבר איכותי ואמין .. תודה שמעון. (כדי לחסוך בשאלות התקציב למגבר הוא 150 $ אבל אם אין ברירה אז אני יחרוג ..) -
מבקש חוות דעת על סאבים שונים (נערכה כותרת סתמית)
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה על כל הדעות .. אני ייבדוק את המחירים של ה XENON .. רק ליידע הכללי הטווח הכספי לסאב הוא בסביבות ה100 - 120 $ לא יותר ... תודה רבה .. שמעון. -
עד עכשיו הייתי סגור שאני רוצה 2 סאבים של P1 אבל לאחר שמישהו בפורום זרק באויר שהם "חרא" יחסית לעובדה שאני מייבא אותם מחול אז עדיף להביא משהו יותר טוב ויותר "רציני" .. אני לא מחפש עוצמה שיידעו שיש לי סאב באוטו אלא ממש ואני מעז להשתמש במילה "ממש" חלש בל שיבחינו בבאס ושאני פשוט יהנה מהדיוק ומהאיכות שלו וגם שצריך לתת בראש שייתן בראש.. וחשבתי שזוג של P1 ייעשה את העבודה .. מה אתם אומרים\מציעים ? להשאר עם ה P1 או אולי לחשוב ללכת לכוון אחר כמו לדוגמא ה - COMP VR של קיקר ? האם הוא מדוייק ? כי שמעתי את ה P1 אבל מצד שני גם לא שמעתי כמעט שום סאב אחר חוץ מ"זבל סיני" או איך שאתם מבטאים את זה בכל אופן אני מחפש דעות\ניסיון עם הסאבים שהזכרתי כאן .. אשמח לשמוע .. ! שמעון.
-
משלוח אישי מבן דוד מחו"ל .. עלות ?
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני צריך עזרה שאיך להשתמש באתר .. אני מחשב את המשקל של הסאבים + מגבר מקבל את המחיר המלא על המשלוח ואז אני צריך כביכול לחשב 35 % מהמחיר הנ"ל + המחיר של הדברים שעלו לי ? אם כן אז הבנתי נכון .. עכשיו לעוד נק' .. איפה אני מברר את המשקל של סאב של P1 ? כי חיפשתי גם באתר הבית שלהם וכתוב המשקל של המגנט אבל מה הנתון OZ מסמל ? אשמח על העזרה שתינתן .. שמעון . -
משלוח אישי מבן דוד מחו"ל .. עלות ?
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה על כל העזרה ... ! שמעון. -
משלוח אישי מבן דוד מחו"ל .. עלות ?
-UrMom'sBitch- פרסם הודעה בנושא של -UrMom'sBitch- בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למה לא P1 ? וה 35 % הוא מהמחיר של המוצרים ? או מהמחיר של המשלוח ( - מה שלא כל כך הגיוני ..) תודה .. שמעון. -
כמה יעלה לי לשלוח 2 סאבים P1 של רוקפורד בלי תיבה + מגבר (כלומר קופסא יחסית גדולה .. ) לארץ מברוקלין אבל כמובן בן דוד שלי שולח במשלוח אישי .. עסק יקר? מישהו יודע על מחיר מדוייק ? תודה רבה על על העזרה .. שמעון.
-
JVC KD-G 805 מהדיוטי אם יש לך גישה .. 200$ = 920 .. שווה את ההשקעה .. שמעון.
