Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל להזמין את הג'ילי

 

המחיר של הגירסה עם סוללה הגדולה הוא 145K, והאספקה סביבות ספטמבר/אוקטובר

 

מלבד MG שאני לא מעוניין בה

 

מה האלטרנטיבות החשמליות בגיזרת התקציב הנ"ל?

 

 

כמו כן אשמח לשמוע חוו"ד על הרכב מבעלים שלו שכבר מחזיקים בו

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

לא רשמת כלום על צרכים מהרכב - צורה, גודל, טווח וכו..

 

רק לפי שיקולי תקציב יש e-208 ב-150, corsa e ב-145 ו-יונדאי קונה ev ב 143

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם
לפני 11 שעות, galbh כתב:

לא רשמת כלום על צרכים מהרכב - צורה, גודל, טווח וכו..

 

רק לפי שיקולי תקציב יש e-208 ב-150, corsa e ב-145 ו-יונדאי קונה ev ב 143


לטעמי הטווחים שלהם נמוכים יותר משמעותית, לא?

פורסם

למה בעצם אתה לא רוצה את mg? 

 

אני שומע את זה מרבים, אבל מתקשה להבין. 

רכב שיש לו כבר כמה שנים ניסיון, עם רמת בטיחות גבוהה והסבה מוצלחת יותר לחשמלי (מיקום סוללה). 

 

אז מה הופך את הגילי לכל כך הרבה יותר אטרקטיבית להרבה אנשים?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אותי משך ב"גילי" זה שהמצלמות ההיקפיות גם מקליטות, תאורת האוירה, הגלגל הרזרבי והכי חשוב עוד 40 ק"מ על ה- MG 

פורסם

זה לא עוד 40 ק"מ אלא עוד 20 ק"מ.

מבחינתי שום גאדג'ט לא שווה את זה שלרכב אין מבחן ריסוק במיוחד שזה רכב שלא תוכנן להיות חשמלי אלא קומבן לכך.

 

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

כל פעם שאני רואה את הסוללה הבולטת מתחת לגילי אני תוהה אם זה לא בעייתי... לא יודע את התשובה

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...