Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

ברשותי מאזדה 3 האצ'בק שחורה מודל 2017.

לרכב עם הזמן התווספו חברים - נק' צבע לבן מריסוס, צריבה מצואת יונים (בזמן קורונה), מכה קטנה שתצריך תיקון+מילוי וצביעה, נק חלודה מפח חשוף ושריטות עדינות פה ושם.

ואני מתלבט האם כדאי לתקן נקודתית כל אחת מהבעיות או לתקן את המכה ולעשות צבע כולל+הגנה.

מישהו נתקל בעברו בהתלבטות דומה? מכיר מוסך מומלץ שישפוך אור על האפשרויות?

אשתדל להעלות תמונות בימים הקרובים. לא בארץ.

 

 

פורסם

צביעה כללית זה יקר מדיי בשביל הדברים שאתה מתאר, וגם חבל, הצבע המקורי עוד חדש.

יהיה הרבה יותר זול ורציונלי לתקן נקודתית. בחלק מהדברים הדיטיילר שיישם לך הגנה יוכל לטפל בקלות, תברר לפני.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

אצלי הייתה התלבטות די דומה. מאזדה 3 שנת 2016. 

מכסה מנוע שהצבע שלו נצרב מצואת יונים (היו כתמים בולטים ומציקים מאוד), אי אפשר היה לטפל בזה נקודתית (הייתי אצל מס׳ דיטיילרים) והדרך היחידה הייתה צביעה מחדש. 

בסופו של דבר החלטתי על צביעה של מכסה מנוע (עלה כ1200₪), והתוצאה מעולה. לא מתחרט. 

הבעיה היא שאצלך יש בעיות בכמה מקומות שונים ברכב - איפה שלא חייב לצבוע את כל החלק אל תצבע. 

 

שריטות ונקודות קטנות אפשר לנסות לצבוע עם בקבוקון צבע קטן (שתואם לצבע הרכב שלך) בעזרת מכחול. לי אישית זה מאוד עזר להעלים נקודות קטנות ומעצבנות. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

×
×
  • תוכן חדש...