Jump to content

JOHN DOO

  • הודעות

    20
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עד כמה שאני יודע IRON REMOVER לא משמש כחומר החלקה. הוא משמר להסרה של מזהמים בשיטה כימית ובטוחה ללכה של האוטו. ONR בהחלט יכול לשמש כחומר סיכוך, יש מספר סרטונים ביוטיוב המסבירים מהו היחס המועדף וכו'. פלסטלינה בשימוש ללא סיכוך/ עבודה אגרסיבית עלולה להשאיר שריטות עדינות ושפשופים. לכן מומלץ לעשות פוליש על מנת להסירם. רק שים לב שמדובר בשריטות עדינות ולא בכאלו שירדו רק עם קומפאונד. אין חשיבות לביצוע כל השלבים, ניקוי-פלסטלינה-פוליש בסוף אוטם/ווקס באותו היום או מספר ימים אחרי. הדבר מומלץ כי זה מבטיח שאתה שם הגנה על רכב נקי וללא שריטות ושלא תצטרך לבצע הכנה שוב ביום אחר. סוג חשיבה של אם כבר אז כבר.....
  2. אהלן, למישהו יש ניסיון עם פלסטלינה של SONAX? הכוונה לכחולה כמו בתמונה
  3. מתלבט בין 2 הרכבים, שניהם עם נתונים דומים שנת 2011 יד 3 ק"מ 150-160 ותיבת הילוכים אוטומאטית מה עדיף מבחינת אמינות, נוחות נסיעה וצריכת דלק
  4. תודה לעונים, מה לגבי פורד פיאסטה? שנתונים 2010-2012 מנוע 1.4, אמין? בטוח?
  5. מעוניין לרכוש רכב ראשון בתקציב בין 10-13 אלף. המאפיינים החשובים לי בסדר יורד: אמינות,בטיחות,תחזוקה זולה צריכת דלק ונוחות. חשבתי בכיוון של מאזדה 3 דור ראשון/סובארו אימפרזה ניו אייג'/ מיצובישי לנסר. חשוב לי להגיד שהרכב משמש כרכב שני ולנסיעות קצרות בלבד. סביבות 5-6K בשנה. אשמח לדעה/המלצה שלכם
  6. קשה לתת עצה מדויקת, קיה סיד היא משפחתית מלאה וסקודה סקאלה לא. בנסועה יחסית קטנה, ובמידה שלא צריך תא מטען מאוד גדול אפשר להמליץ לך בצורה יותר מדויקת. מציע לך להסביר את השימוש ברכב, לדרג מאפיינים חשובים בסדר יורד (אמינות,בטיחות צריכת דלק וכו') ולציין תקציב כך שנוכל לעזור לך להתמקד בצורה יותר נכונה
  7. הבנתי שלא פשוט למצוא בארץ ועד שמוצאים זה די יקר. האם המגב שבלינק מתאים? עולה 37 שקלים באמאזון https://www.amazon.com/Bosch-H306-3397011432-Equipment-Replacement/dp/B0098OGVMA/ref=sr_1_4?crid=C8BUS7ZSWD1F&dchild=1&keywords=mazda+3+rear+window+WIPER&qid=1597231338&sprefix=MZADA+3+REAR+WINDOW+%2Caps%2C419&sr=8-4
  8. לתערי לא מדובר במקרה של ונדלזים. יש נק' קשות של צבע שלא יורדות. ניסתי עם פלסטלינה עדינה ללא שיפור. חושב לנסות עם פלסטלינה גסה (HEAVY CUT) וראות אם משפר. אגב בשיטוט במאזון ראיתי את הפריט הזה: https://www.amazon.com/Paint-Removal-Clean-Abbrasiveness-degree/dp/B01LYF8TTJ/ref=sr_1_236?dchild=1&keywords=Clay%2BBar%2BKit&qid=1597137802&sr=8-236&th=1 למישהו יש ניסיון? עצה?
  9. השאלה האמיתית האם משתלם להשקיע עוד סכום לא מבוטל של 600-900 ש"ח עבור ה-DUNLOP? או שההבדל הוא בעיקרו בשם המותג
  10. רכשתי רכב עם פגמים קוסמטיים קלים. ביניהם סוורים ומכות קטנות שניתן לתקן ב-PDR. אבל בנוסף יש עליו נק' צבע מריסוס שכנראה נעשה. הנק' לא יורדות בשטיפ ואני מפחד להשתמש בנייר זכוכית או, סכין לגרד אותם החוצה. יש פתרון אחר לבעיה? או לחלופין מקום מומלץ שיכול לבצע את העבודה כולל הפוליש ותיקון מכות?
  11. רכשתי לאחרונה מאזדה 3 מודל 2017 מנוע 2.0 הצמיגים ברישיון הם 215/45/R18. במסגרת יישור קו צריך להחליף 4 צמיגים. ראיתי את dunlop maxtt שהם המקוריים אבל מעט יקרים. יש אופציה זולה יותר? אציין שחשוב לי, בעיקר הנוחות וצריכת הדלק ופחות הביצועים
  12. בוודאות היה נוזל קירור ירוק, ראיתי בבדיקות קודמות. מוסך עדיף באזור בת ים, ראשון לציון
  13. קצת הקדמה, ברשותימאזדה 3 2010 שעברה 150000. אין לי היסטורית טיפולים אבל ידוע שבעלים קודם חסך על הרכב, ובטיפול אחרון הוחלפו נוזל קירור ומצתים לסינים זולים. הרכב אצלי נוסע רוב הזמן במהירות 110-120 קמ"ש כאשר מחוג של הסלד מראה 3500. בדקתי וראיתי שנוזל הקירור ברדיאטור הפך מירוק לשקוף. השאלה שלי האם יש משהו שאפשר לעשות בשביל לשפר את הנתון? וכן איזה מוסך מומלץ באזור המרכז לעשות בו את הטיפול?
×
×
  • תוכן חדש...