Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יש דרך, פשוט המליצו לך "לא להעיר 

את המתים". 

תוכל לפנות למפנ"א ולבדוק את הסטאטוס, 

יתכן שתגלה כי בוטל בעקבות אי קביעת תאריך משפט. 

במקביל, ככל שאתה סבור שחלפה יותר משנה, 

תוכל לפנות לשלוחת תביעות תעבורה הנוגעת 

להמשך בירור וכן ביטול האישום במידה ואתה 

אכן עומד בתנאים לכך לאור אי קבלת מועד למשפט בטווח הזמן שנקבע בחוק.

פורסם

מניסיון ממקרה זהה - יש מערכת אוט' שסוגרת דוחות בשניה שמלאו להם שנה (כן, התקשרתי 5 דק' לפני 12 בלילה ו 5 דק' אחרי - וההודעה האוט' השתנתה מ "תיק פתוח XXX" ל "אין תיקים פתוחים").

אבל אני פרנואיד, אז התקשרתי למחרת לדבר עם נציג תוך כדי שאני מקליט את השיחה, נתתי את מספר התיק, ונאמר לי שהתיק סגור (לא ידעו להגיד למה - אבל בהתחשב בזה שנסגר בדיוק שנה מיום הזימון - הסיבה ברורה).

פורסם
בתאריך 23.2.2022 בשעה 19:35, Fraysa כתב:

לאן התקשרת? ולא חששת ״להעיר את המתים״?

לא חששתי להעיר את המתים כי אין לי הרבה אמון בתביעה של משטרת ישראל, ברור לי שברור להם שיש התיישנות - אם הם לא הגיעו לתיק שלי - זה לא בגלל שהם לא רוצים אלא בגלל שהם לא עומדים בעומס.

ומעבר לזה - ידעתי שאני אצליח להפיל בקלות רבה את הדוח במשפט (היו לי לא מעט ראיות לכך שהשוטר הלוזר טעה בזיהוי יחד עם הודאה שלו בתיאור העבירה שהוא איבד קשר עין) אז לא ממש הדאיג אותי הנושא.

כן רציתי לקבל זיכוי לפני שעזבתי את ישראל, ולכן היה לי לחוץ או שיקבעו לי כבר דיון או שיזכו אותי.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...