Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה בשלג קל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, shellcase כתב:

לא קשור לשלג? כי אם הוא עשה את זה אחרי שהשלג ירד, אז בהחלט קשור - המהר מדי משתנה.

אוי, מתנצל שנלקחתי ברצינות, הייתי ציני 🤷‍♂️

  • מעניין 1

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, טרט כתב:

אני בניסיון לצאת מהחניה המושלגת נשבר הטמבון הקדמי

פשוט בנסיעת רוורס כל השלג נכנס בתוך הטמבון

 

חובה להוריד את כל השלג מהרכב לפני שמתחילים לנסוע, אחרת הוא יכול לעוף בנסיעה. למזלך רק גרמת נזק קל לרכב שלך. אם גוש שלג שקפא מתעופף לעבר הרכב שמאחוריך זה יכול לגרום לנזק רציני. במדינות בהן שלג נפוץ המשטרה אוכפת את זה.
 

 

 

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם

מדובר בשלג בתוך הטמבון מבפנים שנגרף לשם בנסיעת רברס, ולא בשלג ע"ג הרכב שהורדתי עם מגב

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

וואוו.

פעם ראשונה והלוואי אחרונה שאני נוסע בשלג.

1 בלילה, ירושלים, ברחוב עוזי נרקיס לכיוון נווה יעקב,

שש דקות לפני עברה מפלסת.

הייתי על איזה 40 קמ"ש, בניסאן מיקרה שכור.

פתאום הרכב התחיל להחליק, תפס תאוצה, 

וכך המשכנו יחד- אני, אשתי, והרכב, עם דוושת ברקס על הרצפה- לא עשה כלום ☹️

הפלגנו לאיזור 70 קמ"ש בדרכנו אל מועדון השיש...

הנוף יפה, רצועת אספלט שחורה ברקע לבן נוצץ.

אופס !   בכביש עומדת סקודה אוקטביה לבנה (כמובן❤️) בעצירה, לא מצליחה להתקדם.

או קיי, אני איש טוב, משתדל.

אז הרכב הלך בדרכי, וביקש להגיש עזרה לסקודה להתקדם.

אממה, כנראה הרכב החליט שאני לא מספיק נדיב הלילה, אז הוא לא התחשב בדעתי.

מה, לא שווה לקבל איזה צ'אפחה טובה על פנס אחורי? היידה ככה הוא ישתחרר להמשך דרכו הביתה...

איזה עולם! הסקודה כפוי טובה!

במקום לעזור לי, שלח אותי אל גדר הברזל בימין הכביש.

 

משם, בשיירת כבוד, על ידי היילקס(?) משטרתי, הביתה לישון.

תודה למשטרת ישראל.

תודה ענקית לתומר, השוטר הטוב, שעזר בכל הנצרך בטוב לב !

 

באסה, לא צילמתי כלום.

גם לא רישיונות וביטוח. לא היה לי מצלמה.

נהג הסקודה ישלח לי תמונות בקרוב..

 

אה, למי שתהה, אם אני כותב פה, זה לא כי יש יוזרים ממועדון השיש,

זה למה אין תו ירוק, אז לא קיבלו אותי. אולי האוטו כן יתקבל, הוא מחוסן...

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

על קרח אין לגלגל אחיזה בשביל לעצור את הרכב. הוא פשוט מחליק על הקרח ללא יכולת לעצור.

זה למה אני העדפתי לנסוע ללא ABS על השלג, ככה המרחק עצירה במקרה נעילה קצר יותר, אבל דורש הרבה יותר ערנות ויכולת במקרה שצריך גם להפנות את הרכב בזמן נעילת גלגלים. בכביש מכוסה קרח היטב, גם ABS לא יעזור בהרבה בזמן נעילה ביכולת הפניה של הרכב.

ברכב ידני, במיוחד דיזל עם מומנט גבוה, בזמן ירידה בכביש חלק מקרח, הייתי יורד על ניוטרל(רק עם הכביש ישר!), ולוחץ בעדינות על הבלמים, שילוב הילוך נמוך היה גורם לרכב לנעול גלגלים בגלל בלימת המנוע, והילוך גבוה, היה גורם לרכב לרוץ מהר מידי.

על שלג זה כבר סיפור אחר ויותר פשוט.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 5 שעות, טרט כתב:

מדובר בשלג בתוך הטמבון מבפנים שנגרף לשם בנסיעת רברס, ולא בשלג ע"ג הרכב שהורדתי עם מגב

 

הרכב שלך נמוך באופן מיוחד?

פורסם

אני גר בירושלים ויש לי רכב 4X4 ,
הסיבה שהוא נשאר בחניה גם בשלג זה הפחד מרכבים אחרים שיחליקו עליך..

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...