Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב יונדאי סונטה לפני שלושה שבועות חדש מהניילונים. היום נהגת לא עצרה בעצור ונכנסה ברכב. כמובן שלקחה אחריות ואני תובע את הביטוח צד ג׳ שיש לה. 

 

שאלתי היא: במידה ויוכרז הרכב כטוטאל לוס, המחירון שאני אקבל יהיה פחות מהמחיר שקניתי את הרכב. זה אומר שאני אצטרך להביא כסף מהבית לקנות שוב רכב חדש?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה תובע את צד ג' שלה, ולאור העובדה שמדובר על רכב חדש לחלוטין,  אתה צריך לדעתי לתבוע ולקבל מחיר המתאים לרכישה של רכב חדש כזה *היום*.  בינך לבין הבטוח שלה אין הסכם (בנגוד להסכם שיש כמובן בינך לבין המבטח שלך) והיא צריכה לפצות אותך על כל נזקיך.

 

אבל נראה מה מומחים גדולים ממני יגידו.

 

פורסם (נערך)

אתה מעריך שהנזק מגיע ל-90-100 אש"ח כדי שהרכב ירד מהכביש? בלי לראות תמונות דומני שאם לא פגעו בך עם אוטובוס זה לא סביר.

 

מה שכן - מצא שמאי מטעמך שיעריך את ירידת הערך המסחרית, לא הטכנית (וגם אז תהיה לך מסחרה עם הביטוח).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, חדש111 כתב:

רכשתי רכב יונדאי סונטה לפני שלושה שבועות חדש מהניילונים. היום נהגת לא עצרה בעצור ונכנסה ברכב. כמובן שלקחה אחריות ואני תובע את הביטוח צד ג׳ שיש לה. 

 

שאלתי היא: במידה ויוכרז הרכב כטוטאל לוס, המחירון שאני אקבל יהיה פחות מהמחיר שקניתי את הרכב. זה אומר שאני אצטרך להביא כסף מהבית לקנות שוב רכב חדש?

בלי פרטים מדויקים אי אפשר לענות בנושא ביטוחי,גם אם היינו רוצים,אבל במקומך הייתי שואל גורם מוסמך !
אבל בהחלט,מי שקונה ליסינג 0 ק"מ יד ראשונה,השמאות לא יעשה חסד איתו כאשר יקבעו לפי איזה מחירון ישלמו,בגלל מושג "שיפוי" בעולם הביטוחי.
וגם שאלה איזה ביטוח יש לך,לי בזמנו שהיה רכב חדש מניילון,בשנה ראשונה הוספתי כמה גרושים לפוליסה,שבמקרה של טוטאל לוס מקבל רכב מניילון,ללא קשר למחירון.
עכשיו אנחנו חיים בעידן מוזר,מחירונים של יצחק לוי עולים,וכמובן מצבים ההזויים שאין רכבים לספק,בכל מקרה הייתי פונה בשאלה הזאת לסוכן ביטוח שלך,או אם קנית בליסינג אז לחברה ממנו רכשת,ולא מחפש סתם ניחושים בפורומים.

פורסם

לאחר בדיקת שמאי - מסתבר שהנזק הוא מעל 50% והרכב מוגדר כאובדן להלכה. כעת אני נאלץ להפעיל את פוליסת המקיף כי בפוליסה שלי יש ״חדש תמורת ישן״ ללא קשר למחירון של הרכב ביום התאונה.  על אף שצד ג׳ לוקח אחריות ומודה באשמה שלו.

 

האם אוכל לתבוע את צד ג׳ וחברת הביטוח שלו בבית משפט שישלמו את מחיר הרכב המלא (כולל ההפרש בין מחיר מחירון למחיר האמיתי בפועל של רכב חדש)? 

 

בנוסף, במידה והתשובה כן. האם כשביהמש יחליט שמגיע לי את כל הסכום, האם יירשם לי בפוליסה שוב שאין לי תביעה? 

פורסם (נערך)

למה שצד ג' ישלם לך יותר משווי הרכב ביום התאונה גם אם הרכב דקה על הכביש. אלא אם נסיבות התאונה הן רשלנות חמורה או פושעת של הפוגע וגם אז אני לא רואה למה שבית משפט יפסוק יותר - מה גם שזו תביעה בסכום גדול יחסית והיא לא תביעות קטנות.

 

תעשה חושבים וחשבון מה יותר משתלם לך - לקבל מצד ג' שווי הרכב ולהילחם על כל שקל שלא יתנו לך (כלומר ק"מ שלו, זמן על הכביש) או להפעיל ביטוח שלך ואז שתעלה לך הפרמיה - תברר אם אכן עולה.

 

השאלה אם בכלל יש מחירון רכב משומש שמשקף נאמנה שווי רכב 3 שבועות על הכביש.

 

אישית הייתי בודק אופציה לקבל כל מה שהביטוח האחר נותן לך ועל ההפרש בין זה לבין חדש ללכת לבית משפט לתביעות קטנות - כמובן קודם לוודא שהם מודיעים לכך שאתה דורש שווי רכב חדש.

 

בכל מקרה, לצערי הרב כנראה הפסדת פה כסף ואלה החיים. העיקר שאתה בריא ושלם ומקווה שהיא לא נפצעה.

 

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

ברגע שאתה תובע את צד ג' אז לא נרשמת לך תביעה.

שהאוטו שלי הלך טוטאל לוס תבעתי את הביטוח של הנהג שפוגע ולא נרשם לי כלום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אופציה מעניינת,

בהנחה שהמקיף שלך נותן יותר מהג' שלה,

תבע את המקיף שלך על הרכב,

 ואת הג' שלה תתבע על ההשתתפות עצמית והעליה בפרמיה,

מומחי הפורום, יש סיכוי ?

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, חדש111 כתב:

לאחר בדיקת שמאי - מסתבר שהנזק הוא מעל 50% והרכב מוגדר כאובדן להלכה. כעת אני נאלץ להפעיל את פוליסת המקיף כי בפוליסה שלי יש ״חדש תמורת ישן״ ללא קשר למחירון של הרכב ביום התאונה.  על אף שצד ג׳ לוקח אחריות ומודה באשמה שלו.

 

האם אוכל לתבוע את צד ג׳ וחברת הביטוח שלו בבית משפט שישלמו את מחיר הרכב המלא (כולל ההפרש בין מחיר מחירון למחיר האמיתי בפועל של רכב חדש)? 

 

בנוסף, במידה והתשובה כן. האם כשביהמש יחליט שמגיע לי את כל הסכום, האם יירשם לי בפוליסה שוב שאין לי תביעה? 

אני יודע שקשה לך לעכל את ההפסד,גם אחרי דקה שעלית על הרכב ויקרא לך תאונה,או יגנבו לך רכב באותו יום,רוב הסיכויים שתצא מופסד,אין מה לעשות נגד זה,וחבל על הזמן ועצבים שלך,אתה בריא לא נפגעת זה הכי חשוב !
וכל זה חוקי,כל הפחתות,מחירון לפיו מחשבים את הפיצויים שלך,זה בדיוק כמו שאף אחד לא יפצה אותך למשל לימים שתישאר בלי רכב (ברוב הפוליסות ביטוח סטנדרטי) כי אין זמינות מלאי להרבה דגמים .

וכמובן הרכב הזה יימכר ל"מקורב לצלחת" יתוקן ויחזור לכביש רוב הסיכויים,אם אין פגיעת שלדה רצינית. 

 

2021-12-18_23-21-06.thumb.png.b659e95213e590c3d1ffcd5a5f3d0f42.png

 

https://levi-itzhak.co.il/טוטל-לוס-אובדן-מוחלט

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
×
×
  • תוכן חדש...