Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, שברולט ספארק, בלמים קדמיים ננעלים, פעם אחרונה קרה לי בזמן עמידה ברמזור.

ניסיתי לנסוע ומרגיש שהרכב לא סוחב, עצרתי בצד, שמתי על ניוטרל והנדברקס למטה וניסיתי להזיז את הרכב בדחיפה והוא לא זז. הג'אנטים הקדמיים היו רותחים. רק לאחר 20 דקות שעמדתי זה השתחרר ויכולתי להמשיך בנסיעה.

במוסך בדקו ולא מצאו כלום, הרפידות, השמן ברקס (שמן ברקס הוחלף באופן מלא לפני שנה)

יש למישהו כיוון מה לבדוק?

פורסם

קיימים כמה כיוונים. מהקל לכבד כמובן.

צריך לבדוק האם 2 הגלגלים מתחממים בו זמנית, או רק אחד מהם?

אם זה רק גלגל מסויים, הייתי הולך על בדיקה\החלפה של הקליפר ששייך אליו.

אבל אם זה קורה ב-2 הגלגלים ביחד, צריך להמשיך הלאה, לכיוון משאבת ה-ABS. שזה סיפור לא זול בכלל.

 

בכל מקרה תבדוק אם המשאבה מתפקדת, בלחיצה חזקה על הבלמים. 

בצע את הבדיקה במגרש חנייה ריק, ולא עם רכבים שנוסעים אחריך.

 

×
×
  • תוכן חדש...