Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קנינו עכשיו את הרכב 70 אלף קילומטר יד 00, בתחילת הנסיעה הרכב היה יחסית שקט ופתאום באמצע הנסיעה התחיל לעשות רעש חזק מהמנוע. מה זה יכול להיות?

 

פורסם

נשמע כמו בריחת פליטה באגזוז, יתכן והתנתק שם חיבור או שיש חור גדול,

אתה יכול להציץ מתחת לרכב ולבדוק אם כל האגזוז שלם מתחילתו ועד סופו, אם כן, חפש חור או בריחה בדמות כתם שחור באזור.

הרעש די רציני, נקווה שלא גנבו לכם את הממיר.

 

בכל מקרה, אני לא מומחה, חכה לעוד דעות כאן

כבר חתמתי...

פורסם
לפני כשעה, yairw כתב:

נשמע כמו בריחת פליטה באגזוז, יתכן והתנתק שם חיבור או שיש חור גדול,

אתה יכול להציץ מתחת לרכב ולבדוק אם כל האגזוז שלם מתחילתו ועד סופו, אם כן, חפש חור או בריחה בדמות כתם שחור באזור.

הרעש די רציני, נקווה שלא גנבו לכם את הממיר.

 

בכל מקרה, אני לא מומחה, חכה לעוד דעות כאן

 

5C10FA0D-117E-4630-A2C3-144F98238008.jpeg

לפני שעה, yairw כתב:

נשמע כמו בריחת פליטה באגזוז, יתכן והתנתק שם חיבור או שיש חור גדול,

אתה יכול להציץ מתחת לרכב ולבדוק אם כל האגזוז שלם מתחילתו ועד סופו, אם כן, חפש חור או בריחה בדמות כתם שחור באזור.

הרעש די רציני, נקווה שלא גנבו לכם את הממיר.

 

בכל מקרה, אני לא מומחה, חכה לעוד דעות כאן

כמה עולה להחליף?

פורסם
לפני 48 דקות, yairw כתב:

יפה, מצאת את מקור הרעש כנראה,

עברו 19 שנה כמעט מהייצור, הנזק הוא לא משהו יוצא דופן, פנה לעסק שמתמחה באגזוזים

תוכל להמליץ לי על משהו באיזור חיפה?

פורסם

לצערי אינני מכיר את האזור,

גם העסק הבודד שהלכתי אליו עם בעיה דומה לפני כמעט שני עשורים, עשה עבודה כל כך גרועה, עד שנאלצתי להזמין מגרמניה אגזוז קופלט ולהחליף לבד

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 3 דקות, yairw כתב:

לצערי אינני מכיר את האזור,

גם העסק הבודד שהלכתי אליו עם בעיה דומה לפני כמעט שני עשורים, עשה עבודה כל כך גרועה, עד שנאלצתי להזמין מגרמניה אגזוז קופלט ולהחליף לבד

כמה עלה האגזוז?

פורסם

קניתי מאיביי גרמניה, עלה לי 57 יורו, המשלוח עלה הרבה יותר.

לא ממליץ, מדובר על שני עשורים אחורה, היום המצב כנראה שונה.

 

כנס לגוגל, תרשום "אגזוזים חיפה", יעלו לך לא מעט אפשרויות, תרים כמה טלפונים ותראה מה מציעים

 

 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 7 דקות, yairw כתב:

קניתי מאיביי גרמניה, עלה לי 57 יורו, המשלוח עלה הרבה יותר.

לא ממליץ, מדובר על שני עשורים אחורה, היום המצב כנראה שונה.

 

כנס לגוגל, תרשום "אגזוזים חיפה", יעלו לך לא מעט אפשרויות, תרים כמה טלפונים ותראה מה מציעים

 

 

אלוף אתה, תודה. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...