Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מתעניין בשדרוג הרכב הקיים והפעם החלטתי שאני מחפש רכב להתאהב בו.

אנחנו משפחה עם 3 ילדים אבל רב הזמן הנסיעות הן לבד או עם בת זוג ולטיולים יש לנו רכב אחר שיותר נח.

 

ראיתי את האלפא ואת הסקודה.

הלב אומר אלפא, השכל אומר סקודה.

 

אלפא - ירידת ערך מטורפת, יצרן שספק עתידו.

מצד שני, סקסית בטירוף, חווית נהיגה על גרסת 200 כ"ס מספיקה לי ואפילו יהיה כיף לקחת אותה לטיולי סיבובים.

סקודה - זה ללכת על בטוח אבל פחות מהנה לנהיגה.

 

אשמח לחוות דעתכם אם אני מפספס משהו. אני כרגע שוקל ללכת על הסקודה, השאלה אם אני מחמיר עם האלפא

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם (נערך)

אתה בפורום רכבים, אני מרגיש מחוייב לאמר לך אלפא. באמת שאין מה להשוות מבחינת חווית הנהיגה וכל דבר שהוא לא ירידת ערך ודברים רציונליים.

 

אתה בכל מקרה הולך על קנייה די לא רציונלית, הראש שלי אומר שאם זה לא רציונלי מלחתכילה בבסיס אז הולכים על מה שרוצים אחרת תקנה כבר אוקטביה רגילה מהסוכנות שתמלא את כל הצרכים שנדרשים מרכב שינוע משפחות, מה גרסת ה RS בדיוק נותנת לך פה? 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • אהבתי 1
פורסם

רק גוליה, חווית נהיגה מדהימה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם (נערך)

היה לא מזמן שרשור בפורום (לא זוכר בדיוק איזה) בו טענו מספר אנשים, כולל בוחני הפורום שהוט האצ' הנעה קדמית יותר מהנה לנהיגה מסדאן ספורטיבית כמו הג'וליה.  הייתי מחכה לשמוע ממישהו שנהג בשתיהן, או אולי נהג ב gti ובאלפא (כי האוקטביה כנראה לא מאוד רחוקה מהגולף)

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

אני חושב שאתה מחפש מישהו שיתן לך את האישור על האלפא ולא חוות דעת אמיתית על 2 המכוניות. 

 

פה בפורום, אנחנו הפריקים מה לעשות, אוהבים את המכוניות יותר כיפיות.

גם אם זה לא הגיוני לפעמים. 

 

תעשה נסיעת מבחן ותתעקש לקבל את האוטו ליותר מיום ואז תחליט. 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

סקודה אחלה לרכב, אבל לא כזה שמתאהבים בו.

לא פירטת מה הצרכים וכו' - יש עוד כמה כלים להתאהב בהם אם זה מעניין אותך לשמוע.

 

ירידת ערך? קנה משומשת בת שנתיים

  • אהבתי 1
פורסם

נהגתי באוקטביה דור קודם שנחשבת מהנה יותר מהדור החדש וגם בג'וליה, ומבחינתי הבחירה בג'וליה קלה.

 

קח לך ג'וליה בת שנתיים-שלוש (ממליץ על דגמי ה200 כ"ס היות והם הנעה אחורית), תוכנת מנוע ואתה כבר על ~300 כ"ס שלחלוטין יספיקו לאדם הממוצע.

פורסם
לפני 12 שעות, o.r כתב:

נהגתי באוקטביה דור קודם שנחשבת מהנה יותר מהדור החדש וגם בג'וליה, ומבחינתי הבחירה בג'וליה קלה.

 

קח לך ג'וליה בת שנתיים-שלוש (ממליץ על דגמי ה200 כ"ס היות והם הנעה אחורית), תוכנת מנוע ואתה כבר על ~300 כ"ס שלחלוטין יספיקו לאדם הממוצע.

התוכנה לג׳וליה מוזכרת בהרבה מקומות (ע״ע ynet בסקירה שעשו לרכב) אבל לא מצאתי רפרנס אמיתי שמסביר על זה. איפה אפשר למצוא הסברים על השדרוג?

פורסם
לפני 28 דקות, Bones כתב:

התוכנה לג׳וליה מוזכרת בהרבה מקומות (ע״ע ynet בסקירה שעשו לרכב) אבל לא מצאתי רפרנס אמיתי שמסביר על זה. איפה אפשר למצוא הסברים על השדרוג?

 

מה אתה רוצה לדעת?

פורסם
בתאריך 12.9.2021 בשעה 21:46, Bones כתב:

התוכנה לג׳וליה מוזכרת בהרבה מקומות (ע״ע ynet בסקירה שעשו לרכב) אבל לא מצאתי רפרנס אמיתי שמסביר על זה. איפה אפשר למצוא הסברים על השדרוג?

לגוליה יש 2 גרסאות מנוע עיקריות (לא כולל התלתן), אחת שמגיע עם 200 כ"ס, והשנייה "ולוצ'ה" שמגיע עם 280 כ"ס.
בפועל מדובר באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו, כאשר ההבדל המרכזי ביניהם (אם לא היחיד) הוא התוכנה. כלומר אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שהמנוע 2.0 שמפיק 200 כ"ס גם מפיק את ה280 כ"ס בדגם הבכיר.
מכן, תוכנות מנוע למנוע טורבו בנפח 2.0, עליה ל 310 כ"ס מ280 נשמעת יותר הגיוני מאשר קפיצה מ200 כ"ס ל 310.
 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 14.9.2021 בשעה 00:32, quzzaa כתב:

לגוליה יש 2 גרסאות מנוע עיקריות (לא כולל התלתן), אחת שמגיע עם 200 כ"ס, והשנייה "ולוצ'ה" שמגיע עם 280 כ"ס.
בפועל מדובר באותו מנוע 2.0 ליטר טורבו, כאשר ההבדל המרכזי ביניהם (אם לא היחיד) הוא התוכנה. כלומר אתה יכול לצאת מנקודת הנחה שהמנוע 2.0 שמפיק 200 כ"ס גם מפיק את ה280 כ"ס בדגם הבכיר.
מכן, תוכנות מנוע למנוע טורבו בנפח 2.0, עליה ל 310 כ"ס מ280 נשמעת יותר הגיוני מאשר קפיצה מ200 כ"ס ל 310.
 

תודה על התשובה, איך ניתן לבצע את השדרוג?

האם השדרוג יכול להוות בעיה בטיפולים במוסך (מורשה)?

מלבד הכ״ס, האם בגרסה החזקה יש חומרה נוספת/אחרת (מתלים,בלמים…)בשביל לגבות את הכוח הנוסף?

תודה, 

שנה טובה וגמר חתימה טובה

פורסם

השידרוג מבוצע על ידי שינוי תוכנת מנוע (טיונינג), מוזמן לקרוא על זה יותר בהרחבה באינטרנט.
אני יודע על איציק אלפא ברחובות שמומלץ לתוכנות לאלפא בכללי בתור מוסך, שירות נהדר ומחירים טובים. הוא צורב תוכנה של celtic :
https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/alfa-romeo/giulia-2016/petrol/2-0-tb-197-bhp-2016-ECU-remap-chiptuning/stage-2#t3-content

אופציה נוספת היא לצרוב תוכנת קאסטום על דיינו.

לגבי השאר, לא סגור על זה, יותר ממוזמן לשאול בקבוצת פייסבוק של אלפא, ידעו לענות לך יותר טוב ממני לגביי הג'וליה (אני בעלים של מיטו).
לגביי הטיפולים לא אמורה להיות בעיה, אבל שוב כדי להתייעץ עם מומחים ממני בנושא, יכול להמליץ לך לדבר עם יעקב ממרכז שירות דניאל באשדוד, מוסך יבואן

פורסם

כמובן שהשדרוג יבטל את האחריות, אבל זה בהנחה ואתה רוכש חדש.

אם כן אז תנהג על ה200 כס, תלמד אותה תבין איך היא מתנהגת ואחרי 3 שנים תשים תוכנה- ממש לא סוף העולם

  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

תודה רבה 

לפני 1 דקה, ik3 כתב:

כמובן שהשדרוג יבטל את האחריות, אבל זה בהנחה ואתה רוכש חדש.

אם כן אז תנהג על ה200 כס, תלמד אותה תבין איך היא מתנהגת ואחרי 3 שנים תשים תוכנה- ממש לא סוף העולם

בנושא הזה, איך אלפא נחשבת מבחינת אמינות?

×
×
  • תוכן חדש...