Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

החלפתי פיוז של מערכת שמע ברכב. לאחר מכן דיממתי את הרכב וכשניסיתי להתניע שוב הרכב לא מניע . עברתי על כל הפיוזים וכולם שלמים. החשמל ברכב עובד האורות הכל חוץ ממערכת השמע

עריכה אחרונה על ידי מלי עמר
פורסם (נערך)

יש קודנית? היא עובדת נותנת צליל אישור?

יש פיוזים גם בתוך הרכב וגם מחוץ לרכב בדקת בשני המקומות?

הסטרטר מסתובב חזק בניסיון הנעה יש רעש?

איך בדקת פיוזים?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

בדקתי פיוזים ככה שהוצאתי וראיתי מה שרוף ובדקץי גם ברכב וגם במנוע כרגע כולם שלמים נסעתי לנשים פיוז של עשרים אמפר במקום חמש עשרה ועדיין לא עובד

הקודנית עובדת וכל החשמל ברכב עובד רק לא נותן סטארטר בכלל

פורסם

איפה החלפת את הפיוז למערכת מאחורי המערכת? התעסקת בחוטים עשית קצר בטעות?

שלפת פיוזים שלא קשורים? אולי בטעות העברת פיוז למקום אחר ליד? 

תבדקי את הפיוז הזה בתוך הרכב אם הוא שלם בפנים ולא שרוף. 

 

 

 

Volkswagen-Passat-B6-2006-2010_in1.jpg

פורסם

בדקתי את כל הפיוזים והם שלמים אחרי החלפת הפיוס נישרף פיוז במכסה המנוע בקופסאת הפיוזים שם החלפתי ועדיין לא נותן אולי ריליי רק לא רוצה לגעת עוד

×
×
  • תוכן חדש...