Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עיזרו לי !!! עבודה על מוטוריקה..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתוקף היותי שוטר מג"ב בקורס סמלים נשאלתי על נושאים שמעניינים

אותי בראיון מ"מ, וכתוצאה מכך קיבלתי עבודה על מוטוריקה...

בבקשה שילחו לי חומרים ומאמרים על הנושאים הבאים:

רכבי אספנות בארץ ובעולם

תופעת שיפורי הרכב וכו' בארץ

האיסור בארץ על קיומי תחרויות וההתמודדות על כך

של המשטרה ומנגד של חובבי המוטוריקה

ובתקווה שתתנו הצעות וחמרים לתת נושאים נוספים...

בתודה רבה וחג שמח לכווולם

Eliav @ אליאב

פורסם

אתה יכול לסקר את ענפי הספורט הקיימים בארץ ובחו"ל.

 

ארץ:

*ראלי

*מוטוקרוס

*קארטינג

 

חו"ל:

*פורמולה1

*WRC

*WTCC

 

בנוסף, אתה גם יכול להתייחס לארגון הבינלאומי FIA.

תשתמש בגוגל ותמצא הרבה חומר מועיל...

 

בהצלחה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי לעשות עבודה על מוטוריקה.... (בקורס מכי"ם)

לכן העבודה צריכה להיות מושקעת ומעניינת...

ואני צריך עזרה בחומר על הפשיטה הגדולה של המשטרה בפ"ת וכו'

ועל הסיבות לאיסורים של ספורט מוטורי בארץ...

על מיכאל שומאכר... פורמולה 1.... ראלי דקר....

ובקיצור כל חומר מעניין יעזור מאוד...

תודה רבה...

אליאב...

Eliav @ אליאב

פורסם

זה כמו לכתוב "אני צריך חומר על ביולוגיה". אתה לא יכול לבקש משהו כ"כ כללי.

 

בנוגע לפורמולה 1, שומאכר, ראלי וכולי - פשוט תריץ חיפושים בגוגל ותתכונן לעבור על הרבה חומר באנגלית. אף אחד לא ירוץ לתרגם לך את זה לעברית. אם אתה רוצה בעברית חפש באתר הפורמולה 1 הישראלי, או באתרי המגזינים כמו אוטו, מוטוקאר, YNET. אתה יכול גם להריץ פה חיפוש בפורום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אף אחד לא עושה לו את העבודה תירגעו הוא רק צריך שיהיה לו מאיפה להתחיל

אז תקשיב, אני הייתי מייעץ לך להסתכל בהיסטוריה של הפורום מקס טונינג כי שם בעיקר אירגנו את הרייסים.

תכתוב על זה שהיו שוטרים סמויים בפורומים, ותחפש את הכתבות שהיו בידיעות ומעריב ואת תגובת המשטרה אתה יכול לבקש או לחפש באריכאונים.

בהצלחה ושיהיה לך רק טוב.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אליאב, לומר לג'יהאד שאתה רוצה שיכינו לך את העבודה? :wink:

 

ועכשיו ברצינות, יש משפט שאומר "תפסת מרובה - לא תפסת".

אל תנסה להכניס לעבודה אחת גם ראלי, פורמולה, נאס-קאר, ואת מה שקורה פה בישראל - זה לא לאפה...

תתמקד רק בדבר אחד, ותרחיב עליו מכל הזוויות האפשרויות, ואני בטוח שהמ"מ שלך יבין אותך.

לדעתי הנושא הכי טוב שאתה יכול להתמקד בו הוא ה-"סצינה" הישראלית של מפגשי המכוניות,

מה גם שזה הכי מתקשר למקום שאתה משרת בו. אני אנסה להכניס אותך לכיוון.

חפש כאן, בתפוז, וב-YNET את מה שמודגש, ואני בטוח שיהיה לך המון חומר לעבודה.

אם אתה ממש מתעקש להכניס את שאר הנושאים, אז אולי בתור נספחים בסוף העבודה.

 

תרבות מוטורית קיימת בכל מדינה מפותחת. לצערנו בישראל הספורט המוטורי שהוא חלק עיקרי מהתרבות המוטורית עדיין לא חוקי,

מה שיוצר המון תסכול אצל הנהגים הישראליים, שלא יכולים ליישר קו עם מקביליהם בחו"ל.

 

תתחיל מזה שיש לך כאן בפורום ת'רד מצויין של אילן פ. (turbo) על ההיסטוריה של המכוניות הספורטיביות בארץ,

ובנוסף יש שמה תיאורים על כל מיני התארגנויות של ספורט מוטורי שהיו בימים שהייתה בכיתה א במקרה הטוב.

משמה דברים התפתחו, והתחילה תרבות של מפגשים - קניון הזהב, רידינג ואח"כ איצטדיון רמת-גן.

 

עם המפגשים באו השיפורים. מבחינה חוקית, שיפורים מינוריים מאושרים בחוק

(הנמכות, בולמי זעזועים קשיחים, שיפור הספק מנוע עד 10%, ג'נטים שמאושרים ע"י היצרן),

בעוד ששיפורים משמעותיים אסורים בהחלט (מנוע גדול יותר, טורבו, סופרצ'רג'ר, ניטרו, ג'נטים ענקיים וכו...),

בוא נאמר גם שלא המשטרה ולא אני רואים בעין יפה טנדר סובארו עם מנוע של אימפרזה טורבו

ואגדות מפה עד מחרתיים שהוא לוקח 911, שכל זה כמובן על ברקסים מקוריים של סובארו טנדר 1.6.

 

כמו בכל תרבות, יש את המכורים (Hardcore) ויש את המנסים להראות שהם שייכים (Wannabes).

הקבוצה האחרונה גדלה במיוחד לאחר הקרנת הבכורה של סרט הפולחן מהיר ועצבני ב-2001.

מה גם שהפורומים באינטרנט ומספר כתבות בטלביזיה המקומית הוסיפו שמן למדורה.

זוכר את הטנדר סובארו מלמעלה? זה עוד היה טוב, עכשיו אלו אלפי קאיה ספיה

עם מדבקות של ברקים ונאון מתחת לאוטו, שהנהג שלהם חושב שהוא הבלונדיני ההוא מהסרט (איך קוראים לו?)

 

ההתנהגות במפגשים של חלק מהנהגים היא באמת מטומטמת, וזה נס שלא נדרסו אנשים (לפי מה שידוע לי),

אבל מספר תאונות מחוץ למפגשים (כמו זאת עם הבמוו במפגש ברידינג - חפש בתפוז) לא האירו את הסיפור בצורה יפה,

ובכלל, אצל רוב הציבור, ההקשר שעולה בהשמע אחת מהמילים שיפורים/מפגשים/מכוניות ספורט הוא

נהגים באימפרזה טורבו שעוקפים אותם ב-180 קמ"ש בזיגזג עצבני באיילון.

 

מישהו במשטרה הבין שעל מנת לזכות באהדת הציבור, הוא חייב לטפל בתופעה. האמת? זכינו בזה ביושר...

אז משטרת ישראל התחילה להציק כמו שרק היא יודעת, והת'רד של אורן 16V על הפשיטה בפתח תקווה הוא דוגמא מצויינת.

במקום שהמשטרה תחפש בכבישים מדי יום את הרכבים המשופרים שמסכנים את הציבור,

היא מחכה לרגע שכל הרכבים האלו נפגשים במקום אחד, ואז מביאה את המכה.

למחרת מופיעה כתבה בעיתון עם תמונה יפה של ניצב שחר איילון. ומשחק החתול והעכבר ממשיך.

בגלל זה גם בוטל אירוע מוטורי שהיה אמור להתקיים בפסח האחרון בכרמיאל, בארגונם של הקוסם ואילן פ.

 

אני כיוונתי אותך, מפה תמשיך לבד, ואם אתה צריך עזרה אני בה"פ.

 

בהצלחה בקורס...

וזכור דבר אחד - "מי שמשקיע - שוקע, מי שטוב - טובע, ומי שחרא - צף מעל כולם"

זה הדבר הכי חשוב שלמדתי במשמר הגבול.

No worries 8)

פורסם

לגבי מצב החוק לספורט מוטורי בארץ - אתה מוזמן לפנות לדני לוי - יו"ר עמותת נהגי הראלי בארץ.

 

הוא מופיע פה בפורום לעיתים - בצע חיפוש ושלח לו הודעה פרטית.

אם זה לא דחוף לך - אני חוזר לארץ עוד שבוע וחצי ותוכל ליצור איתי קשר ואעזור לך בנושא.

 

אלון

פורסם

ובקשר לפורמולה 1 ומיכאל שומאכר, אתה מוזמן לאתר הפורמולה 1 הישראלי וכמו כן לפורום המקצועי שבו:

www.formula-1.co.il

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...