Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לקסוס IS300 F-Sport


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד מהרכבים בצי של אבא שלי אי שם מעבר לים זאת LC500. כאחד עם רזומה מאוד מרשים של רכבים הוא מאוד הופתע ממנה לטובה ומרוצה מכל רגע שהוא נוסע עליה למרות שהיא נועדה לאשתו והחליפה את הקורבט C7 עבורה שזה ניגוד קל בהתנהגות.

פה בארץ אבל אני לא בטוח שתג המחיר שלה מצדיק אותה מול המתחרות בתג המחיר שלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעתיים, Mike808 כתב:

עבור מי שמחפש רכב ספורטיבי היא תהיה חלשה מדי לטעמי,

 

אני לא חושב שחסר לה כח - ואני מגיע ממכונית עם יחס כ"ס/משקל טוב משמעותית שמרגישה זריזה יותר. כן חסר לה מחץ בתנאי קצה. הגיר שלה הוא החולייה החלשה במוד ספורטיבי, אבל הוא לא נכשל, והוא מאד נעים ביום-יום.

לצערי, לא יצא לי לנהוג במתחרות הישירות. נהגתי ב-A4 45 (שאני לא מחשיב אותה כמתחרה ישירה, אך היא זריזה יותר ומשחקת בסגמנט הסדאן פרימיום), ואני חד משמעית מעדיף את הלקסוס. היא הרבה יותר מכונית לנהג (אם כי הקוקפיט באודי הוא פשוט יצירת מופת בעיני).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

דעה קצת לא אובייקטיבית של אקס-בעלים של שני IS300H...

לקחתי את הIS החדשה לנסיעת מבחן של יומיים שבתוכם הצלחתי לדחוף גם נסיעה מתונה של בית-משרד-בית ובנוסף גם נסיעות שכללו מצב ספורט+ בלבד...

אנסה לסכם את החוויה:
מראה חיצוני - בעיניי יש כאן קפיצה אדירה בעיצוב מבחוץ. אחד הסדאנים היותר יפים שיש בארצינו כעת אם לא הכי יפה ( מצטער ג'וליה...).
סלון - חוץ מהמסמך החדש ופתחי איוורור בצדדים, שום דבר לא השתנה בפנים. טוב נו, יש את המסך החדש הזה ואפל\אנדרויד קארפלאי שזאת גולת הכותרת של נציגי מכירות בעולמות תצוגה (אישית, זה לא ממש מעניין אותי). המושבים מקדימה שודרגו מעט אבל מאז ומתמיד הם היו נהדרים ואוחזים בטעם טוב בלי להגזים. יש לטויוטה הרגל חדש ונורא מוזר של לעשות קווי תפירה על פלסטיק כאילו זה עור. ועכשיו הם הדביקו במחלה הזאת גם את IS...
מנוע גיר - יש לה מספיק כוח זמין והאמת גם הגיר בהתנהלות הרגיל מתפקד נהדר. יחסית ל300H שמים וארץ. לי אישית, נטו מנוע\גיר, היא די הזכירה את הGTI MK7 שהייתה לי פעם, רק שהגיר טיפ-טיפה יותר איטי. במצב הידני נהיה הרבה יותר כיף. לא טיל בסיגנון של במוו 340 או אפילו אאודי A4 45 אבל בהחלט מסוגל לספק כמה חיוכים.
התנהגות - אוקיי כאן ההפתעה הגדולה מבחינתי. הרכב חד! הגה מרגיש נהדר עם משקל ותגובה מעולים (במיוחד במצב ספורט\+). הם עשו עבודה נהדרת בתחום המתלים ובכללי הרכב מתנהג פשוט כיפי גם בנהיגה אגרסיבית מאוד וגם במצב קרוזינג... אם הIS300H הקודמת מנעה ממני חשק כלשהו "ללחוץ" ולנסות לאתגר את הרכב בכל עיקול אפשרי, החדשה היא ההפך המוחלט.
יחד עם זאת, בנסיעה רגועה, היא מגהצת את הכביש עוד יותר טוב מהקודמת. מיתלים אדאפטיביים, זה בהחלט נחמד מאוד.

צריכת דלק - לא יודע... לא חושב שהנסיעה שלי יכולה לשקף את הצריכה האמיתית, מאחר ונהגתי קצת בחוסר האחריות. אבל אני מעריך שהנתון הנכון ביותר הוא 1 ל9~10. 

Bottom Line - לא ממש רציתי להחזיר אותה לסוכנות.
כן, הפלטפורמה עצמה כבר, סוג של "עייפה" אבל סוף סוף הם הביאו את IS למצב שזה לא שקר שיווקי לקרוא לה ספורט-סדאן. היא מרוויחה את התואר הזה ביושר ובו זמנית לא מוותרת על הנוחות בהתנהלות היומיומית איתה.

אני לא רואה אף אחד חוץ מאלפא שיכול לתת ללקסוס פייט בעניין של ריגוש מהנהיגה ( בסגמנט הנוכחי ואותו תמחור+-). תוסיפו לזה איבזור מאוד נדיב+איכות החומרים והרכבה - בהחלט חבילה מושלמת (בעיניי). 

לצערי,IS300 הזאת כנראה תיפול בין הכיסאות.
קודם כל בגלל התרבות המוזרה של ג'יפונים שבכללי די הורגת את התחום של רכבי מנהלים קטנים\בינוניים וחבל.

שנית, IS300 החדשה, כבר לא היברידית, כלומר אין הטבות מס ואין חיסכון בדלק וזה היה אחד הקלפים העיקריים של היבואן בארץ מאז השקתה אי שם ב2013.

הדגם העדכני פונה לאנשים שכן רוצים לנהוג ולהנות מהתהליך הנ"ל ולא רק להגיע מנקודה A לנקודה B, אך במחיר הנוכחי אני לא יודע עד כמה היא תהיה מבוקשת (יש מספיק רכבי ספורט מהנים לנהיגה בסכום של עד 300 אש"ח).

מצד שני, אני אשמח לעמוד בפקקי בוקר ברכב שהוא טיפה יותר נדיר בנוף המקומי😉

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.6.2021 בשעה 02:53, פריג'י כתב:

אני מחכה למימנית ספורטיבית.

 

תצטרך לחכות הרבה זמן. הטכנולוגיה של תא דלק לא מסוגלת ליצר הספק גבוה יחסית למשקל ולמחיר של תא הדלק. חמור מזה, לתא דלק לוקח די הרבה זמן להגיע ממצב כבוי למצב של הספק מירבי. כל המכוניות עם תא דלק הן בעצם היברדיות סדרתיות, בהן תא הדלק טוען את הסוללה באופן קבוע. עם כזה מבנה אי אפשר לבנות רכב ספורטיבי כי אחרי כמה דקות של נהיגה נמרצת הסוללה תתרוקן תופעה ידועה לכל מי שנסע בפריוס בעליה ארוכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 991 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...