Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך - לקסוס IS300 F-Sport


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקסוס IS החדשה היא לא באמת חדשה, אבל זה בסדר - כי נראה שהיא בכלל גם לא רוצה להיות חדשה.

מני יצא לפגוש אותה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3607/מבחנים/לקסוס-IS---מבחן-דרך-

 

לקסוס-IS-1.jpgלקסוס-IS-2.jpgלקסוס-IS-3.jpg

  • אהבתי 6

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה מני!

יופי של כתיבה ואחלה צילומים.

ההשוואה לאלפא אכן מעניינת. נראה שהן יושבות על משבצת דומה.

אגב, מיהו ה'אלפיסט'?

  • אהבתי 1

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפיסט הוא אני (אפשר להוציא את האלפיסט מהאלפא, אי אפשר להוציא את האלפא מהאלפיסט)...

 

הלקסוס הזאת סיקרנה אותי מאד, כי יש לי לא מעט שעות נהיגה ונסיעה בדגם הקודם, ההיברידי, שהיה במשפחה (אצל אבי) משהו כמו 3 שנים וביליתי בוא לא מעט. הוא היה מיוצר ומגומר היטב, מוקפד, נוח, מבודד, חסכוני - ולא מעניין לנהיגה. היברידי, רציף, נינוח - לא בדיוק ספורט סאלון. ליתר דיוק, בדיוק לא ספורט סאלון.

 

הנוכחית שונה, מאד. כן, בדיוק כמו שמני כתב - ג'וליה היא לא. רבע טון לא הולך ברגל, וגם כיול המתלים של הג'וליה מוצלח יותר. עם זאת, היא ממש לא רחוקה, באופן מאד מפתיע. הגה מדויק ובעל משקל נכון (מאד מזכיר את זה של ה-BRZ, לא אופתע אם קיים קשר במכלולים), טרן-אין טוב, אפשר להדק קו עם משחקי דוושות - הכל קיים. זויות הגלגול מתונות והלקסוס מרגישה מרוסנת היטב. באופן שמאד הפתיע אותי, היא ממש מהנה לנהיגה נמרצת (ולקחתי אותה לכבישים שלא בדיוק נועדו לה ולא היא להם, כמו בית אורן ונשר הישן). Well played, Lexus. בגזרת המינוסים תיבת הילוכים שיכולה הייתה להיות מהירה יותר.

 

שאר החוויה מאד טיפוסית למותג. בידוד מעולה מהסביבה, נוחות מצוינת, איכות מאד מוקפדת ומורגשת - חוץ מזה שאם הייתי בוחר לקנות אחת, הייתי מוותר על העור האדום אין לי באמת טענות אליה.

 

מכונית מצוינת.

  • אהבתי 6

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, RK כתב:

הייתי מוותר על העור האדום

 

כן, וולגרי משהו, אבל בארץ אפשר לבחור עוד שני צבעים - שחור קלאסי, ושמנת בשילוב שחור שנראה מעולה. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביליתי המון זמן כנוסע בלקסוס ההיברידית מ2018

זו עם המערכת של מארק לווינסון וכל הברדק

בעיקר במושב הנוסע הקידמי, גם במושב האחורי כשהרכב עמוס בארבעה מבוגרים ואיזה שלוש דקות כנהג.

בהשוואה להונדה שהיתה לי ובנסיעה בקו ישר בלבד, לא היה הרבה הבדל בעיני,

אבל רמת הגימור והכייף בנסיעה היה שונה בכמה וכמה רמות.

עקרונית, עם ביצועים כמו של הקודמת וסאונד של מארק (אני כן אודיופיל 😏) הייתי משלם הרבה כסף על אחת בת שנה שנתיים,

אבל, בגובה מטר שמונים עם כתפיים רחבות, רגליים של רוכב אופניים של 30 שנים ומשקל של 97 קילו, הרכב הזה קצת קטן לי, גם כנוסע אגב..

זה סבבה כשפעמיים בשבוע אני נמצא בו כשעה בטוטאל, פחות כדיילי, וחבל,

כי יש ברכב ההיברידי הזה הרבה מאוד: ביצועים טובים (8 וטיפה שנות מאפס למאה), נוחות ישיבה ובידוד רעשים ואיכות גימור מהגבוהות בסביבה וצריכת דלק טובה בסך הכל

אז בחדשה, שהיא יותר ״לנהג״, זה בטוח ירגיש אפילו טוב יותר,

עם אמינות גבוהה למותג וחבילה נהדרת, אני מבין לחלוטין למה יש בחיפה ובקריות כבר כמה כאלה שמסתובבות על הכביש, 

מקווה שהכפפה של לקסוס תישאר מורמת וינסו להביא לפה כמה חתיכות מהאחות הבכורה החדשה באמריקה: ה-IS500

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק לך,
בערך לכל חובב רכב מהסוג הזה. בעולם. 💨🏎️

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר את ההתלהבות שלי ב 2008 מ IS250 שהייתה בשימוש בעלי החברה בה עבדתי. אבל זו עברה מהר מאוד אחרי נהיגה קצרה בה.  כשהיגע הזמן להחליף רכב בחנתי את ה IS300 , אחרי שהחזרתי את המונדאו 2011 (רכב החברה באותו זמן) . הרושם לא השתנה. כמו שציין אליבבה במבחן. אישית הפריעה לי הצפיפות סביב הנהג. הסביבה העמוסה במתגים וקונסולה מרכזית שהפריעה לרגל ימין, בשילוב גג נמוך שהפכו את הישיבה בה עבורי ללא נוחה בעליל.

אני מניח שמי גבהו ממוצע + (אני 185) ימצא אותה נוחה יותר. 

 

אבל כחבילה כוללת, הלקסוס יכולה לשרת משפחה צעירה או זוג בוגר יותר בנינוחות ושקט להרבה שנים. 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-IS500 הזו נשמעת - לצערי הרב - כמו כל ניסיון של לקסוס לייצר משהו שמדבר לנהגים ב-10-15 שנים האחרונות. משהו שגורם לכולם להזיל ריר מרחוק, אבל בסוף בסוף תהיה פלופ מסחרי כמו ה-ISF, ה-RCF, ה-LFA, ה-LC, ה-SC ואני יכול להמשיך עוד, שאף אחד לא יקנה כי במוו (ולפי רומן, גם אלפא) פשוט עושים את זה טוב יותר. 

לא נהגתי ברכב המבחן (למרות שמי שבחן אותו יכל להזמין אותי... אבל הוא בחר שלא...) ואני ממש לא מפקפק בכמה הוא טוב מבחינת הנאה מנהיגה ספורטיבית, אבל קשה לי מאוד להאמין שהפער בינו לבין הסדרה 3 החדשה כל כך גדול (אם בכלל קיים, במיוחד לאור האמירה שהג'וליה יותר טובה, ולדעתי הסדרה 3 הנוכחית נופלת מהג'וליה, אם בכלל, באחוזים בודדים) שישנם הרבה אנשים שיהיו מוכנים להוציא את הסכומים שלקסוס צפויים לבקש על ה-IS500 ויהיו מוכנים לוותר על תא נוסעים מודרני או תחושת ה"חדש" של הבמוו. 

 

לקסוס לטעמי היו צריכים להתמקד במה שהם טובים בו - מכוניות נוחות, שקטות, נעימות, איכותיות, חסכוניות, ואמינות כמו ערימה של אבנים, ולהמשיך ללטש את זה. לא לנסות לפרוץ לקטגוריות שבהן יש למתחרות שלה איזה 30-40 שנה פור. במיוחד כשמדובר על מותג ששייך ליצרנית אולטרה שמרנית כמו טויוטה, שמאוד קל לראות שלא מאפשרת שינויים והתאמות מספיק מהירות לקצב ההתקדמות של העולם, ובכך נראה שהיא נותנת אחלה תשובות לשאלות של לפני 5-10 שנים. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, פבל כתב:

ה-LFA


LFA פלופ מסחרי?
קודם כל אני לא חושב שצמד המילים LFA ומסחרי יכולים לשכון באותו המשפט.
דבר שני אני לא יודע אם אפשר למדוד הצלחה של דגם כמו הLFA במדדים של רווח/הפסד. במקרה של רכבים כאלה שמיוצרים במספרים כל כך נמוכים פרמטר ההצלחה היחיד בעיני הוא אם הרכב נהפך לאייקון נחשק, ונדמה לי שהיא אכן אייקון נחשק.
הנה הוכחה טובה לכך שמדובר באייקון נחשק...

גם לא זכור לי שBMW בנו Super Car, (לפחות לאחרונה) אז דעתי היא - הLFA היא סיפור שונה לחלוטין מכל לקסוס אחרת. הקשר היחיד הוא הסמל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@menir1 איך היא בהשוואה ל208 gti  (או ה308)?

היה דיון בפורום לא מזמן בו נטען שהוט האצ' מהנה יותר להיגה מספורט סדאן, למרות ההנעה האחורית (חושב שדיברו על סדרה 2 אבל לא בטוח).

מה דעתך? ברור לי שהן שונות בהרבה מובנים

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, farkash7 כתב:

LFA פלופ מסחרי?

חד משמעית כן.

פרמטר ה"הפיכה לאייקון" הוא מאוד נחמד וסקסי ומתאים לדיונים אקדמיים בפורומים, אבל אף חברה מסחרית עם דירקטוריון ומשקיעים לא פותחת מצגת מוצר ב"זה הדגם החדש שאנחנו רוצים לפתח, אנחנו הולכים לשפוך עליו עשרות אלפי שעות-אדם, למכור אותו במחיר הזוי ובסופו של דבר להפסיד עליו ימבה כסף, ולא לייצר יורש, אבל אנשים באינטרנט ממש יאהבו לדבר עליו".

בפועל תמיד קיים פרמטר מסחרי - במכוניות שאינן מייצרות רווח ישיר, המבחן הוא האם הדגם הזה הוליד דגם המשך שמייצר רווח או סדרת דגמי ספין-אוף שהצליחו וייצרו רווחים (ע"ע ה-M1 של במוו). 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...