Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

החלטתי לפנק את הרכב (או את עצמי) בבקרת שיוט. וידאתי שאכן השקע קיים והזמנתי את הידית (כ50 ש''ח). עכשיו רק נותר להגדיר ולהפעיל אותה...

איך אני עושה את זה?

זה משהו יחסית פשוט שהמוסך יסכים לעשות על הדרך בטיפול הקרוב? (בעבר הגדירו לי בשמחה את יציאת הaux. לא מכיר עד כמה זה שונה). 

מישהו בקהל שמכיר את הסד''פ בעצמו?

 

פורסם

דעתי הלא מקצועי, לא נראה לי מסובך תכלס, זה לדעתי כולה להתחבר למחשב רכב ו להגדיר אותו שם, אבל אתה יודע מה זה מוסכים של היבואנים, כדי לפתוח למשל את הfull link ברכבי סיאט שהיה מגיע סגור, היו לוקחים איזה 2500₪, היו ילק י הרכבים שכולה היו צריכים להתחבר למחשב רכב ו להכניס קוד, והיו רכבים שהיו צריכים להחליף חלקים גם. אז תבין לבד.

אתה כבר חיברת את זה ובטוח ב100% שמחובר הכל כמו שצריך? שלא יתחילו לספר לך סיפורים על הדרך שמחובר לא נכון וזה...

אופציה אחרת, חפש קבוצה בפייסבוק או פה בפורום של מישהו ש מתעסק עם הדברים האלה ברכב שלך, מאמין שיהיה יותר זול מאשר מוסך יבואן.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...