Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר יש  סקודה אוקטביה דיזל 2008 מונית לשעבר 300K KM יש איזה שהוא עניין לא לתדלק בתחנה בלתי ידועה ?

תודה מראש...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אם מחיר הסולר נמוך ברמה מחשידה - בהחלט כן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה? כאילו, מה כבר יכול לקרות לאוטו שיהיה שווה מול ההפרש במחיר הסולר? נסועה של כ 2000 ק"מ חודשי.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

כשתצטרך להחליף מזרקי סולר בעלות שגבוהה ממחיר השוק של הרכב - אל תבוא בטענות.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בדיוק זה מה שאני שואל, חיסכון חודשי של כמה מאות מול סיכון רכב ששווה XXXX ש"ח (כמה באמת ???) שיכול ממילא להתפגר לבד, לא שווה את הסיכון?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

300k קילומטר זה לא כזה הרבה.

בהנחה והוא צריך רכב כדי להתנייד, את הכסף שהוא יחסוך מהדלק הדפוק הוא יוציא על רכב חדש כשהאוקטביה תתקלקל ולא יהיה משתלם לתקן אותה. אז מה עדיף?

  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם הוא נוסע 2000 ק"מ בחודש,  והאוקטביה צורכת 15 ק"מ לליטר על סולר באיכות טובה, ו-13 ק"מ לליטר על סולר באיכות נמוכה.

 

אז הוא יצרוך  133 ליטר סוולר בחודש סולר באיכות גבוהה, או 154 ליטר סולר מאיכות נמוכה.

 

ליטר סולר בתחנה נורמלית כ-6.50 ש"ח לליטר, בתחנה עם סולר באיכות נמוכה נגיד 5.50.

 

עלות הסולר באיכות גבוהה יהיה 864.5 ש"ח לחודש.

עלות הסולר באיכות נמוכה יהיה 847 ש"ח

 

כלומר חסכון של פחות מ-20 ש"ח לחודש... לא נראה לי שווה את הסיכון.

 

גם אם צריכת הסולר תהיה זהה בין שתח האלטרנטיבות (והיא לא) חסכון של 133 ש"ח לחודש ממה לא שווה את הסיכון.

 

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יכול לסתום משאבת הזרקת סולר או אפילו רק להכניס אויר ולגרום לרעידות.

לכן רק תחנות ידועות, יש גם סונול, מיקה, דור אלון שיש מבצעים במזומן (למשל בלוד באלונית שדה"ת).

יש בפורום שירשורים עם מקומות סולר מוזל.

משתדל לעזור

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

אם הוא נוסע 2000 ק"מ בחודש,  והאוקטביה צורכת 15 ק"מ לליטר על סולר באיכות טובה, ו-13 ק"מ לליטר על סולר באיכות נמוכה.

 

אז הוא יצרוך  133 ליטר סוולר בחודש סולר באיכות גבוהה, או 154 ליטר סולר מאיכות נמוכה.

 

ליטר סולר בתחנה נורמלית כ-6.50 ש"ח לליטר, בתחנה עם סולר באיכות נמוכה נגיד 5.50.

 

עלות הסולר באיכות גבוהה יהיה 864.5 ש"ח לחודש.

עלות הסולר באיכות נמוכה יהיה 847 ש"ח

 

כלומר חסכון של פחות מ-20 ש"ח לחודש... לא נראה לי שווה את הסיכון.

 

גם אם צריכת הסולר תהיה זהה בין שתח האלטרנטיבות (והיא לא) חסכון של 133 ש"ח לחודש ממה לא שווה את הסיכון.

 

 

בתור מי שמתדלק כמעט כל יום מיכל סולר מלא  ומשתדל בתחנות קבועות שאני מכיר - למדתי שיש תחנות זולות עם סולר טוב ויש תחנות יקרות שמיד אחרי התדלוק בהן אפשר להרגיש שהאוטו נוסע פחות טוב.

לא תמיד ישנה התאמה בין מחיר הסולר והאיכות.

הכי חשוב זה להשתדל לתדלק בתחנה מוכרת.

פורסם

אני מתדלק בדור אלון ב5.64 פעם אחרונה לפני העלייה בתחילת החודש.

עצוב לי על האוקטביה המסכנה הזו שיש לה בעלים שמתחזק אותה בצורה שמתחשבנת על כל אגורה, גם אם זה בא על חשבון הזנחה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 23 שעות, M H כתב:

למה? כאילו, מה כבר יכול לקרות לאוטו שיהיה שווה מול ההפרש במחיר הסולר? נסועה של כ 2000 ק"מ חודשי.

אם היא כזו גרוטאה, שכל מה שעלול לקרות לה לא מזיז לאף אחד, אז תדלק אותה במים - זה הכי זול שיש.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...