Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם טויוטה קורולה שנת 1999 רכב אמין ?

מחירון שלה 61 יד שניה 110000 ק"מ ללא תאונות

האם הרכב הזה ישמש אותי 3-4 שנים ללא בעיות מכניות קשות ?

 

תודה

פורסם

אני לא חושב שיש בפורום מגדת עתידות. למען האמת, גם לא קורא בקלפים.

 

במילים אחרות - אף אחד לא יכול לתת לך תשובה חד משמעית, וודאי בלי לראות את האקזמפלר.

 

 

לגופו של עניין, הטויוטה הנ"ל (טויוטה בכלל) ידועה באמינותה המופלגת. מגזין ה-CR מדרג את טויוטה כמספר 1 באמינות, שנה אחר שנה.

 

 

בהצלחה ברכישה.

פורסם

אני לא מחייב אף אחד לחתום על הצהרה.

שאלתי רק אנשים שמכירים את הרכב לא את אלה שקופצים להגיב על כל נושא

פורסם

כפי שנאמר לפני, סתם כך לא ניתן לדעת ע"פ הנתונים שהבאת האם האקזמפלר הספציפי מתוחזק כראוי וכיו"ב אך בגדול כדגם הקורולה מצטיינת באמינותה.

פורסם

כן, הקורולה אוטו אמין.

גם לא טופל כהלכה.

 

המקרים היחידים שיכולים להיות בעייתים הם :

א. אוטו שעבר תאונה בעבר.

ב. אוטו שממש לא טופל כמו שצריך.

ג. רכב שהתחמם בעבר מעבר לקו האדום והמשיך לנסוע.

 

 

אני לא מגדת עתידות ולא קורא בקלפים ועדיין יודע שקורולה, כמובן באופן כללי רכב מאוד מאוד אמין.

 

טפו טפו טפו חמסה חמסה שום בצל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בדיקה מהירה בספר הטיפולים תתן לך נקודת מבט מדויקת על מצב המכונית.

סה"כ הקורולה היא מכונית אמינה מאוד, אחת האמינות על הכביש.

×
×
  • תוכן חדש...