Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר ואין יחסי עובד מעביד בין הוועד לבין הגנן - הרי שהתביעה אמורה להיות כנגד הגנן.

הוועד בית לא נחשב כמעביד של הגנן - ולכן האחריות לא עליו.

בהצלחה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
לפני 13 דקות, naftali כתב:

מאחר ואין יחסי עובד מעביד בין הוועד לבין הגנן - הרי שהתביעה אמורה להיות כנגד הגנן.

הוועד בית לא נחשב כמעביד של הגנן - ולכן האחריות לא עליו.

בהצלחה.

איך אתה יודע?

הרי הוועד בית מעסיק את אותו גנן. יש לגבי זה פסיקה או חוק כתוב?

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם הנן הוא קבלן עצמאי (ואני בספק שהוא עובד שכיר של הוועד) האחריות כולה שלו.  מה שייך הוועד לסיפור ? 

 

כבר כתבו

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם
לפני שעתיים, dani666 כתב:

אם הנן הוא קבלן עצמאי (ואני בספק שהוא עובד שכיר של הוועד) האחריות כולה שלו.  מה שייך הוועד לסיפור ? 

 

כבר כתבו

ראיתי בניגוד למה שאתם טוענים כמה פסיקות שקובעות:

אכן יש עובדי עובד מעסיק בין הועד לגנן/ מנקה אם מתרחשים כמה סיבות ונסיבות כמו מי מספק את הציוד? האם מונפקת קבלת מס? האם הוא עובד קבוע?

אם כן, כך נרשם גם באגודה לתרבות הדיור- על ועד הבית לספק את כל הזכויות המחוייבות בחוק לעובד כולל תשלום ביטוח לאומי וכדומה

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא כשהמועסק הוא קבלן.  ואין גנן אחד לדעתי שמועסק על ידי וועד שלא כקבלן.

פורסם
בתאריך 21.5.2021 בשעה 06:30, dani666 כתב:

לא כשהמועסק הוא קבלן.  ואין גנן אחד לדעתי שמועסק על ידי וועד שלא כקבלן.

הבנתי, 

במידה ופניתי לגנן והוא מכחיש, מה עלי לעשות?

הרי לביטוח יש מחלקה משפטית אבל אני לא יודע אם הם מוציאים מילה לפני שיש איזה סכום כסף על השולחן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך עד ?  יש אולי מצלמה שמכוונת לאזור ואתה יכול לבדוק בהסטורית הצילומים שלה ?

 

בכל מקרה - אם הגנן מכחיש, אזי גם אם היה שכיר של הוועד, הוועד לא היה משלם אגורה.

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, blowup כתב:

במידה ופניתי לגנן והוא מכחיש, מה עלי לעשות?

להקליט גם אותו. הקלטה שלו ושל אשת הוועד, מודים ישירות או בעקיפין שהאירוע קרה ומי גרם לו. בלי זה יהיה לך קשה משפטית אם הם יכחישו בהמשך

עריכה אחרונה על ידי icohen436

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 19 שעות, icohen436 כתב:

להקליט גם אותו. הקלטה שלו ושל אשת הוועד, מודים ישירות או בעקיפין שהאירוע קרה ומי גרם לו. בלי זה יהיה לך קשה משפטית אם הם יכחישו בהמשך

דיברתי עם האישה וניתן להבין שאכן קרה איזשהו מקרה.... לפי דעתי הוא מועסק בשחור רו משהו כי הם פשוט מתחמקים מכל שאלה שלי!!

אפילו שאלה על צורת ההעסקה שלו שבלי קשר למקרה זכותי לדעת שכן גם אני משלם לו!!!

פורסם

ועד הבית חייב להציג לדיירים דוח כספי מדי חצי שנה. זה כולל גם את התשלום לגנן. כמוכן בעל דירה רשאי לעיין בפנקס ההכנסות וההוצאות דל הוועד (סעיף 15 לחוק בתים משותפים).

 

בפנקס תוכל לראות האם הועד משלם בט"ל ושאר תשלומי חובה אם הגנן שכיר, או האם יש חשבוניות אם הגנן עצמאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 שעות, sperial כתב:

ועד הבית חייב להציג לדיירים דוח כספי מדי חצי שנה. זה כולל גם את התשלום לגנן. כמוכן בעל דירה רשאי לעיין בפנקס ההכנסות וההוצאות דל הוועד (סעיף 15 לחוק בתים משותפים).

 

בפנקס תוכל לראות האם הועד משלם בט"ל ושאר תשלומי חובה אם הגנן שכיר, או האם יש חשבוניות אם הגנן עצמאי.

תכף אפנה לגנן, יש לך טיפים להביא לי לקראת השיחה?

פורסם

תן לו להבין שאתה לא מחפש אותו אלא בכוונתך לתבוע את הועד, כדי להקטין את הסיכוי שהוא יתחמק מלתת מידע מתוך ״הגנה עצמית״.

תקליט את השיחה בלי שישים לב.

×
×
  • תוכן חדש...