Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

קמתי בבוקר ולהפתעתי הגנן של הבניין הפעיל את המפוח במלוא עוצמתו על המדשאה שליד  החנייה שם כמובן אני חונה.

הגנן פירק את הרכב שלי בצרורות של אבנים וכל הגג היה מכוסה אבנים והמון פיצוצים קטנים נוספו לצבע בשלל מקומות- החל מהדלתות ועד לטמבון.

כמובן שפניתי ישר לביטוח וועד הבית לקח אחריות.

השאלה שלי היא:

יש גם כמה פיצוצי אבנים קטנים על החלון האחורי ואחד קטן על החלון של הנוסע האחורי.

האם השמאי יגיד על זה משהו? איך אפשר לתקן את זה?

מה קורה עם ועד הבית מסיר אחריות על עצמו?

(צילמתי את הרכב איך שירדתי כשכולו מכוסה אבנים ועשב וצילמתי את הסביבה שרואים שעבדו בה בגננות). 

השמאי יודע לזהות נזק גם אם אני לא מבחים בו? הגג היה מכוסה אבנים אבל לא ראיתי פיצוצים (אולי כי אני נמוך מהרכב ולא הצלחתי לראות)

 

ידוע לי שאתם מעריכים בלבד ולא בדיוק יודעים אבל אשמח לשמוע את דעתכםתודה רבה!!

 

עריכה אחרונה על ידי blowup
פורסם

השמאי הוא מטעמך?  תנחה אותו במה להתעמק ומה ברצונך להוסיף לחוו"ד שלו.

לפני 20 שעות, blowup כתב:

מה קורה עם ועד הבית מסיר אחריות על עצמו?

 

תוודא שיש לך תיעוד כתוב של הודאת הוועד.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

סדקים בחלונות יחייבו החלפה שלהם.

כרגע הועד לא מתנער מאחריות, אם זה ישתנה, תבוא לשאול. 

תדאג לתעד את כל התקשורת מולם, להקליט שיחות, לשמור הודעות.

פורסם
לפני 42 דקות, Be roo כתב:

סדקים בחלונות יחייבו החלפה שלהם.

כרגע הועד לא מתנער מאחריות, אם זה ישתנה, תבוא לשאול. 

תדאג לתעד את כל התקשורת מולם, להקליט שיחות, לשמור הודעות.

לא תיעדתי את ההודאה עצמה...

הסדקים בחלון ממש ממש קטנים אבל הם קיימים, זה יותר כמו שריטות אבל מפחד שבעתיד זה יחמיר או משהו

 

בקשר לחלק האחורי ובדלתות יש בערך 10 מכות אבן שקילפו צבע, זה דיי קטן... הייתם מפעילים על זה ביטוח?

פורסם
לפני 2 דקות, blowup כתב:

הסדקים בחלון ממש ממש קטנים אבל הם קיימים, זה יותר כמו שריטות אבל מפחד שבעתיד זה יחמיר או משהו

בקשר לחלק האחורי ובדלתות יש בערך 10 מכות אבן שקילפו צבע, זה דיי קטן... הייתם מפעילים על זה ביטוח?

 

אני יענה לך בשאלה:

כל הפגיעות הללו יקשו עליך במכירת הרכב בעתיד?

כי שמאי קובע גם ירידת ערך.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 1 דקה, Mr.Hybrid כתב:

 

אני יענה לך בשאלה:

כל הפגיעות הללו יקשו עליך במכירת הרכב בעתיד?

כי שמאי קובע גם ירידת ערך.

לא יודע אם הפיגעות הקטנות קריטיות להמשך...

ואני לא חושב כי מדובר רק בצבע ולא בתאונה מטורפת.

לכל אחד יש סימנים קטנים של אבנים, אבל הגנן הוסיף לי עוד 10 כאלה או יותר לא בדיוק יודע כמה...

זה פחות יפריע למכירה אלה זה מפריע לי בעין.

אני שומר על הרכב שלי ממש טוב וזה מבאס שככה בקלות הורסים.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Mr.Hybrid כתב:

תעלה 2-3 תמונות לכאן.

זה נגיד חלק מפגיעות האבנים.

רוב הפגיעות קטנות יותר מהפגיעה הדומיננטית שבתמונה אבל זה יחסית מפוזר הפגיעות האחרות

התמונה השנייה זה בחלון, יש עוד כמה קטנים כאלה

 

 

IMG_20210519_160518.jpg

IMG_20210519_160726.jpg

עריכה אחרונה על ידי blowup
פורסם

לפני שאתה פונה לוועד ומבקש להחתים אותו, מעשה שעלול לגרום להם להסס ולחשוש, כדאי לתעד בהקלטה שיחה איתם בה הם מודים באחריות הוועד, ישירות או בעקיפין.
גם הקלטה של הגנן תעזור.
ההקלטה\חתימה חשובים כי הם עלולים להתחרט בהמשך, למשל אם בעלי דירות אחרים יתרעמו על ההוצאה הצפויה.

לגבי התשלום, לא בטוח מי צריך לשלם, מה אפשרי ומה אומר החוק. זה גם אינטרס שלך שהבניין ישלם פחות. רק הוועד משלם או חברת הביטוח שלך עם השתתפות עצמית של הוועד ?
יש לבניין ביטוח צד ג' ?  אולי בכלל חברת הגינון או הביטוח המקצועי של הגנן צריכים לשלם ?

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני שעה, icohen436 כתב:

לפני שאתה פונה לוועד ומבקש להחתים אותו, מעשה שעלול לגרום להם להסס ולחשוש, כדאי לתעד בהקלטה שיחה איתם בה הם מודים באחריות הוועד, ישירות או בעקיפין.
גם הקלטה של הגנן תעזור.
ההקלטה\חתימה חשובים כי הם עלולים להתחרט בהמשך, למשל אם בעלי דירות אחרים יתרעמו על ההוצאה הצפויה.

לגבי התשלום, לא בטוח מי צריך לשלם, מה אפשרי ומה אומר החוק. זה גם אינטרס שלך שהבניין ישלם פחות. רק הוועד משלם או חברת הביטוח שלך עם השתתפות עצמית של הוועד ?
יש לבניין ביטוח צד ג' ?  אולי בכלל חברת הגינון או הביטוח המקצועי של הגנן צריכים לשלם ?

כשדיברתי עם הגנן הוא קרא לועד בית והיא לקחה אחריות, כמו כן יש לי שיחה איתה שהיא אומרת שהיא תדבר עם הביטוח של הבניין, לא יותר מזה.

איך אשיג כזאת חתימה/הודאה? 

יש לי צילומים חותכים שכל הרכב שלי עם אבנים על הגג, מטונף ומפוצץ בעלים ועשבים וכמו כן צילמתי גם ערמה של עשבים שהגנן עשה כדי להראות שאכן הייתה פעולת גינון.

פורסם

אם השיחה מוקלטת זה כבר טוב.

כדי להקליט - כמו חוקר פרטי... מדבר איתה כבדרך אגב על כל האירוע, מה עם חברת הביטוח, מתי הם משלמים, איך זה שהגנן לא ניזהר וכו', היא עונה לך, אתה מקליט הכל.
החלק החשוב דווקא הוא שתהיה הוכחה שהאירוע בכלל קרה, כלומר שניגרם נזק ע"י הגנן וזה גנן שנישכר ע"י הוועד.
חתימה בכתב - פשוט לבקש ממנה אישור שהגנן גרם נזק לרכב והוועד אחראי לזה. אבל קודם ההקלטה, כי אנשים נוטים לקבל רגליים קרות כשמבקשים מהם לחתום. גם את השיחה הזו להקליט.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 8 שעות, icohen436 כתב:

אם השיחה מוקלטת זה כבר טוב.

כדי להקליט - כמו חוקר פרטי... מדבר איתה כבדרך אגב על כל האירוע, מה עם חברת הביטוח, מתי הם משלמים, איך זה שהגנן לא ניזהר וכו', היא עונה לך, אתה מקליט הכל.
החלק החשוב דווקא הוא שתהיה הוכחה שהאירוע בכלל קרה, כלומר שניגרם נזק ע"י הגנן וזה גנן שנישכר ע"י הוועד.
חתימה בכתב - פשוט לבקש ממנה אישור שהגנן גרם נזק לרכב והוועד אחראי לזה. אבל קודם ההקלטה, כי אנשים נוטים לקבל רגליים קרות כשמבקשים מהם לחתום. גם את השיחה הזו להקליט.

היית מתקן את הנזק שיש בתמונות? זה רק דוגמאות ממה שנגרם ויש עוד שריטות קטנות על החלון ועוד נקודות שהצבע ירד...

אני כמובן לא מנסה לעשות משהו שהוא לא סביר אני פשוט באמת רק רוצה שהרכב יחזור לעצמו מלפני שהגנן העיף עליו אבנים...

 

אני גם מפחד שאלך ואתקן, השמאי יסתכל, ואז הוועד לא ירצה לקחת אחריות ובמקרה קיצון הדרישה לא תתקבל ואני אאלץ לשלם הכל מכספי או לתבוע את הביטוח ולהעלות את הפרמייה וךהחתים את העבר הביטוחי שלי למרות שמלכתחילה אם הייתי יודע שהדרישה לא תתקבל לא הייתי עושה את זה

פורסם (נערך)

התחל בקבלת חוו"ד לא מחייבת של פחח המקובל עליך - הערכת חשיבות טיפול ומחירו. עם זאת, אם תחליט לצבוע את הגג תעד היטב את הנזק (להוכחה בעת מכירת הרכב). אני חייב לומר שהתמונות שהעלית מאוד לא ברורות, נסה לצלם מכמה זויות ומרחקים, באיכות יותר גבוהה ובתאורה פחות מסנוורת (ובלי פלאש).

 

לגבי השמשות - בדוק את כתב השירות, בדרך כלל לא מדובר בפוליסת הביטוח אלא בשירות נפרד. בדרך כלל אין השתתפות עצמית או עלויות נוספות, מצד שני השמשות בדרך כלל אינן מקוריות, במצבים מסויימים זה משמעותי.

 

מידע שלא מצאתי בשרשור - באיזה רכב ושנתון מדובר? ירידת ערך הרכב נקבעת באחוזים מערכו, אז יש הבדל עצום בין רכב שערכו 100 אש"ח לרכב שערכו 20 אש"ח.

 

ועניין אחרון הוא "ועד הבית" - אלה בעצם כלל הדיירים, כולל אתה. אם לא תקבל פיצוי באמצעות הועד תצטרך לחשוב מחדש כיצד להתנהל משפטית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

התחל בקבלת חוו"ד לא מחייבת של פחח המקובל עליך - הערכת חשיבות טיפול ומחירו. עם זאת, אם תחליט לצבוע את הגג תעד היטב את הנזק (להוכחה בעת מכירת הרכב). אני חייב לומר שהתמונות שהעלית מאוד לא ברורות, נסה לצלם מכמה זויות ומרחקים, באיכות יותר גבוהה ובתאורה פחות מסנוורת (ובלי פלאש).

 

לגבי השמשות - בדוק את כתב השירות, בדרך כלל לא מדובר בפוליסת הביטוח אלא בשירות נפרד. בדרך כלל אין השתתפות עצמית או עלויות נוספות, מצד שני השמשות בדרך כלל אינן מקוריות, במצבים מסויימים זה משמעותי.

 

מידע שלא מצאתי בשרשור - באיזה רכב ושנתון מדובר? ירידת ערך הרכב נקבעת באחוזים מערכו, אז יש הבדל עצום בין רכב שערכו 100 אש"ח לרכב שערכו 20 אש"ח.

 

ועניין אחרון הוא "ועד הבית" - אלה בעצם כלל הדיירים, כולל אתה. אם לא תקבל פיצוי באמצעות הועד תצטרך לחשוב מחדש כיצד להתנהל משפטית.

 

 

סוזוקי סוויפט 2013

יום ראשון אלך למוסך הסדר לקבל חוות דעת של פחח שיגיד לי מה כדאי לעשות. באופן כללי אני מעוניין כרגע רק סתיקוני צבע, אם צריך להחליף שמשה בעקבות זה אז שיחליף שמשה ולא ככ מעניין אותי שהועד בית הוא גם שלי, הרי נעשה עוול לרכב שלי שאני מטפל בו ככ טוב בגלל שטות שנבעה מחוסר אכפתיות.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אז הרכב שווה סביב 30 אש"ח, או פחות, ירידת (כדוגמה) ערך 10% - שזה המון - היא פחות מ-3,000 ש"ח. מרגיז, אבל משהו שאפשר לבלוע (עם טעם מר).

 

ההערה שלי לגבי הועד היא שאם לא ישלם לך תאלץ לדרוש פיצוי מכל דייר בנפרד, ולחסר את חלקך , ואם מישהו לא משלם לתבוע אותו בנפרד. נראה אותך תובע (לדוגמה) 30 דיירים, מכל אחד 100 ש"ח. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...