Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

בעקבות מודעה ביד 2 של פורד פיאסטה שנת 2014 הלכתי אתמול לבדוק את הרכב, הוא עבר מכון בדיקה ורציתי להתייעץ פה על התוצאות וההתלבטויות שלי.

מדובר בפורד פיאסטה שנת 2014, ידנית, יד ראשונה, 80 אלף ק"מ.

חיצוני - הרכב נראה טוב, יש לו כל מיני שריטות, הוא עבר כמה תאונות שגרמו רק נזק לפח שתוקן (צד אחד של הרכב עם צבע חדש לגמרי).

בפנים - שמור ונראה מעולה, יש מולטימדיה ומצלמת רוורס, מזגן עובד טוב.

הוא טוען שהרכב טופל במקום מוסמך - יש לי את רוב ההיסטוריה של הרכב.

*הוחלף קלאץ' לקלאץ' מקורי בעקבות בלאי* אני חשבתי שזה פלוס כי קלאץ' חדש... אבל אולי אני טועה?

הנה מה שעלה בבדיקה:

- לבדוק האם הוחלפה רצועת טיימינג (לפי ההיסטוריה לא הוחלפה) - כנראה 1000+ לפי הבדיקות שלי

-רצועת אלטרנטור צריכה החלפה - בערך 300 שקלים

-תושבות מנוע חלשות אז יש רעידות

-רעידות בהגה וגלגלים - צריך כיוון פרונט 150-300 שקלים

-גלגלים צריכים להיות מוחלפים (סדקים ושחיקה) - יעלה כנראה 1000 לרביעייה חדשה

-רעש ממדחס מזגן (הוא עובד טוב, בדקתי) ??

-רעש מתיבת הילוכים, גומית מגן לציריה פגומה (ככה רשום אין לי מושג מה זה אומר). 200-300 שקלים

-איפוס של המחשב

 

בגדול הייתי רוצה לדעת מה קריטי פה, ולקבל הערכה כמה הדברים הקריטים אמורים לעלות (אני מתייעץ עם מוסכניק אבל עדין יהיה נחמד לקבל עוד חוות דעת)

או שאולי זה מצב שעדיף להתרחק? כנראה שיש פה לא מעט תיקונים שיתסכמו בכמה אלפי שקלים - גלגלים, טיימינג וכו...

 

תודה רבה מראש :)

 

 

 

 

פורסם

מה שקריטי כאן, זאת מידת הנכונות של המוכר לקזז את עלות התיקונים מהמחיר ( אולי מחיר הרכב מהתחלה היה נמוך יחסית בגלל הבלאי ).
מצמד הוחלף - יתרון ( בתנאי שעשו עבודה מקצועית ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה המחירון ומה המחיר המבוקש? 

אין כאן שום דבר חריג, הכל בלאי. 

לי יותר מפריע שחצי אוטו צבוע. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 20 שעות, vladclar כתב:

מה שקריטי כאן, זאת מידת הנכונות של המוכר לקזז את עלות התיקונים מהמחיר ( אולי מחיר הרכב מהתחלה היה נמוך יחסית בגלל הבלאי ).
מצמד הוחלף - יתרון ( בתנאי שעשו עבודה מקצועית ).

לפי מה שהבנתי לא רבה, הוא לא ציפה לכמות בלאי כזו.

המצמד מקורי והוחלף במוסך מורשה.

 

לפני 18 שעות, markb205 כתב:

מה המחירון ומה המחיר המבוקש? 

אין כאן שום דבר חריג, הכל בלאי. 

לי יותר מפריע שחצי אוטו צבוע. 

המחיר במודעה היה 21,500

מחירון ביד 2 -21,400

מחירון בלוי יצחק - 19,500

בקשר לצבע ממש לא ראיתי הבדל יש לו גם שריטות מבחינתי קוסמטיקה זה פחות דיל-ברייקר.

 

בגדול נסגרתי על פורד פיאסטה גם נהנתי לנהוג עליה, אבל אין הרבה כאלה בשוק כרגע.

מבין שמבחינת המחיר יש פה בעיה.

 

פורסם

מחירון משוקלל או מחירון "יבש"?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 21 שעות, MacMiller כתב:

- לבדוק האם הוחלפה רצועת טיימינג (לפי ההיסטוריה לא הוחלפה) - כנראה 1000+ לפי הבדיקות שלי

-רצועת אלטרנטור צריכה החלפה - בערך 300 שקלים

-תושבות מנוע חלשות אז יש רעידות

-רעידות בהגה וגלגלים - צריך כיוון פרונט 150-300 שקלים

-גלגלים צריכים להיות מוחלפים (סדקים ושחיקה) - יעלה כנראה 1000 לרביעייה חדשה

-רעש ממדחס מזגן (הוא עובד טוב, בדקתי) ??

-רעש מתיבת הילוכים, גומית מגן לציריה פגומה (ככה רשום אין לי מושג מה זה אומר). 200-300 שקלים

-איפוס של המחשב

עם כל הריג'קטים האלו הוא דורש מעל המחירון המשוקלל של יצחק לוי? (שזה בסוף המחירון הקובע מבחינת חברות הביטוח)

שריטות, כל עוד הן לא רציניות זה משהו סביר לרכב שנע 7 שנים על כבישי ישראל, אין מה לעשות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שמע, קנינו כזו עם נתונים כאלו בדיוק, רק שהיה צריך לעשות טיימינג+צמיגים, בפחות מ19 אלף שקל, וזה היה בשנה שעברה.

אם מדובר בפיאסטה מתל אביב, קח בחשבון שרכבים כאלו נוסעים הרבה בעיר, בגלל זה גם המצמד נשחק כבר ב80 אלף קמ. מצמד חדש זה יתרון משמעותי.

מה הרעשים שיש מתיבת ההילוכים? אתה שומע אותם בעצמך או שזה כסת"ח של מכון הבדיקה?

החלפת טיימינג+רצועה+נוזל קירור+משאבת מים עולה סביב ה2000 שקלים, תבדוק עם @מרכז שירות שי-לי .

תושבות מנוע לרכב הזה יחסית יקרות בשביל הקטגוריה, השאלה אם באמת פגומות והרכב רועד הרבה.

צמיגי פאלקן עולים 275 שקל לאחד, אולי רביעיה באמת תעלה רק 1000 (תסתכל בעצמך אם באמת דורש החלפה או שזה גם כסתח)

המדחס מרעיש מהיום שהרכב יוצא מהמפעל, אצל כולם זה ככה, אל תתרגש.

המערכת מולטימדיה שהגיעה עם הרכב מהיבואן היא פח אשפה, והבעלים הראשון אמור להשאיר אצלו את המערכת המקורית, שקיבל מהיבואן.

גומיית ציריה גם כן זה סיפור של 150-200 שקלים.

בקיצור, אם הבעלים מוכן לרדת איתך למחיר שפוי (סביב ה18-19 אלף) מדובר באחלה רכב שאחרי יישור קו תהנה ממנו ומאמינותו.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, EliC25 כתב:

שמע, קנינו כזו עם נתונים כאלו בדיוק, רק שהיה צריך לעשות טיימינג+צמיגים, בפחות מ19 אלף שקל, וזה היה בשנה שעברה.

אם מדובר בפיאסטה מתל אביב, קח בחשבון שרכבים כאלו נוסעים הרבה בעיר, בגלל זה גם המצמד נשחק כבר ב80 אלף קמ. מצמד חדש זה יתרון משמעותי.

מה הרעשים שיש מתיבת ההילוכים? אתה שומע אותם בעצמך או שזה כסת"ח של מכון הבדיקה?

החלפת טיימינג+רצועה+נוזל קירור+משאבת מים עולה סביב ה2000 שקלים, תבדוק עם @מרכז שירות שי-לי .

תושבות מנוע לרכב הזה יחסית יקרות בשביל הקטגוריה, השאלה אם באמת פגומות והרכב רועד הרבה.

צמיגי פאלקן עולים 275 שקל לאחד, אולי רביעיה באמת תעלה רק 1000 (תסתכל בעצמך אם באמת דורש החלפה או שזה גם כסתח)

המדחס מרעיש מהיום שהרכב יוצא מהמפעל, אצל כולם זה ככה, אל תתרגש.

המערכת מולטימדיה שהגיעה עם הרכב מהיבואן היא פח אשפה, והבעלים הראשון אמור להשאיר אצלו את המערכת המקורית, שקיבל מהיבואן.

גומיית ציריה גם כן זה סיפור של 150-200 שקלים.

בקיצור, אם הבעלים מוכן לרדת איתך למחיר שפוי (סביב ה18-19 אלף) מדובר באחלה רכב שאחרי יישור קו תהנה ממנו ומאמינותו.

קלעת בול עם השחיקה במצמד.

רעשים מתיבת הילוכים - לא שמעתי

לגבי התושבות - לא הרגשתי ממש רעידות, בעיקר בזמן הנהיגה כמו שרשמתי לפי המכון דורש יישור גלגלים ופרונט

זאת אומרת אם ירד לאיזור ב18-19 יהיה לי שווה להשקיע את האקסטרה 3 אלף שקל?

שכחתי לציין שלרכב אין טסט לכן מדובר בעוד 1000 שקל.

תודה רבה על התגובה המפורטת :)

עריכה: הצמיגים האחורים מ2016 וקידמיים מ2018 אני חושב. 

לא מבין גדול אבל נראו לי די שחוקים והיו בהם סדקים

עריכה אחרונה על ידי MacMiller
פורסם

2018 ורכב שלא נסע הרבה, לא הייתי מתרגש, אם הם מאיכות טובה וזה יובש שטחי, אפשר אפילו עוד שנה לנסוע איתם... 

אבל רכב בלי טסט ועוד מבקש מחירון? נו באמת.

לדעתי אם המוכר לא מתכוון לרדת משמעותית במחיר, אז תמשיך לחפש, כל כמה ימים צצה פיאסטה ידנית בלוח, רובן במצב טוב.

פורסם

מחירון 19.

רכב בלי טסט (???) 

דורש השקעה ראשונית לא זולה. 

מחיר ריאלי לדעתי בין 16 ל-17.

כי גם במחיר הזה אתה מגיע לכ-20.

  • אהבתי 2

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מחירון פחות מרגש אותי פה ימינה שמאלה של 1000 שקל, כי גם רכב שתקנה מתחת למחירון ויהיה עם טסט ומצב סביר, עדיין תצטרך להשקיע יישור קו.

הבעיה שהיישור קו כאן בא על דברים יקרים יחסית (צמיגים+טיימינג+טסט+תושבות מנוע)

לכן המחיר לא תואם לרכב שכזה, שאני הייתי מעריך שהוזנח.

פורסם

אני הייתי מדלג, הלאה למרות ההיצע הנמוך של הפיאסטות האלה. הן אכן רכב מצוין, אבל שווה לחכות לאחד עם מחיר ריאלי יותר/פחות צורך בהשקעה. 

 

שים לך התראה ביד2 וסע לראות מהר כשתעלה אחת טובה. 

 

את שלי מכרתי לפני כחודש ב-3K מעל מחירון במצב קוסמטי ומכני מצויין, אחרי טיימינג, צמיגים ומצבר מהשנה האחרונה, עם טסט לשלושה חודשים. הייתי יד שלישית עם 95K ק"מ. 

 

טיימינג כמו שאלי אמר, בסביבות 2,000 ש"ח אצל שי-לי. 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...