Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שבת שלום חברים

בימים אלה אני מתקין (מתקינים לי) מערכת שמע לרכב. נוצרה בעיה בהתקנה כשהתברר שהרמקולים האחוריים שחשבו להרכיב שפורקו מהאוטו הקודם שלי לא מתאימים בגודל. עוד לפני ההתקנה עלתה שאלה אם צריך רמקולים אחוריים. אודיופילים רבים אמרו לי שזה מיותר. אבל ניסיתי לשמוע שבועיים בלי אחוריים במערכת המקורית של האוטו וראיתי שזה חסר לי, הצליל פחות מלא וגם המערכת מולטימדיה עובדת פחות טוב. כי במצב שיש דיווח מוויז ובו זמנית מוסיקה או סתם חדשות ברדיו זה ממשיך ברמקולים האחוריים כשוויז עובד  בקדמיים. וזה נח לי כך. 

אני מחפש רמקולים אחוריים באמצע ההתקנה ועולות כמה שאלות. 

במערכת הקודמת שהיתה לי הגישה היתה לא "לבזבז" על זה תקציב, שזה יהיה רק למילוי הסאונד ושמו רמקולים קואקסיאליים לא יקרים(דרגת כניסה של חברה טובה). כיום אנשים שעובדים איתי  מביעים חשש שזה יחרב את הסאונד ומציעים לשים רמקולים מידבאס ברמה טובה ללא טוויטרים כי זה ימשוך את הסאונד אחורה אבל כאלה שיכולים לנגן גם תדרים גבוהים יותר. זה יקר יותר וקצת בעייתי לי מבחינת התקציב וגם יש מגבלה כי המקום דורש רמקולים  שטוחים שקשה למצוא באופן מידי, אז חושב אם זה כדאי. אם אשים רמקולים פשוטים וזה יחרב את הסאונד כמו שחוששים אני יכול פשוט להעביר את המוסיקה לקדמיים באמצעות הפדר וזה כאילו לא שמתי אותם? או שזה משנה מבחינת כיוונים? אם אחליט למרות הכל לותר על אחוריים אז נשארתי עם יותר מידי ערוצי הגברה וזה לא חכם מבחינת ניצול התקציב והמקום בבגאז. אציין שהמערכת כוללת גם קומפוננטים קדמיים 2 way וסאב המוגברים אקטיבית עם dsp, והמקור הוא המולטימדיה של הרכב שעברה שינוי לאות אופטי. 

האם יש לכם הצעות, מחשבות הערות

תודה על התייחסותכם

עריכה אחרונה על ידי zvi-ka
שכחתי משהו
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

אני בלי רמקולים אחוריים ולא מרגיש שחסר לי,

למרות שהיה לי פעם,

תמיד אמרו לי ברגע שיהיה לך 3 וואי טוב לא אצטרך אחוריים, אז לי זה לא חסר.

 

אבל כל אחד וגישתו, אדי מנהל הפורום עם 3 וואי קדמי ורירפיל, לדעתי זה חמוד ממש זה פשוט מוסיף צלילים הקפיים על עוצמה חלשה באופן משמעותי מהסט הקדמי.

 

מבחינת כיוון זה מוסיף עוד מורכבות,

בכללי הרוב מנמיכים אותם עד שכמעט לא מרגישים שהם שם כדי שהם לא ימשכו את הבמה אחורה,

יש כל מיני שיטות אבל זה השיטה ליציאת או כיוון רירפייל וזה תורה אבל בקצרה לדעתי עדיף להנמיך.

 

הערה קטנה בשבילך, תפצל את הכתב לפסקאות - זה מקל על אנשים לקרוא וכתוצאה מזה גם לענות לך.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 2

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

תודה על התייחסותך, 

אבל מה כדאי לשים כאחוריים לצורך מילוי כזה. קומפוננט שלם? רק מיד באס? רמקול קואקסיאלי? כמה צריך להשקיע בזה ביחס למה שמשקיעים ב קומפוננטים הקידמיים בהנחה שיש מגבלות תקציב? 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, zvi-ka כתב:

תודה על התייחסותך, 

אבל מה כדאי לשים כאחוריים לצורך מילוי כזה. קומפוננט שלם? רק מיד באס? רמקול קואקסיאלי? כמה צריך להשקיע בזה ביחס למה שמשקיעים ב קומפוננטים הקידמיים בהנחה שיש מגבלות תקציב? 

ZVI-KA לרייפייל ( רמקולים למילוי אחורי ) אתה צריך רמקולים פולריינג'. רמקוקולים שיכולים לנגן תווך רחב של צלילים מי 450HZ עד 2000HK לפחות !! אלה רמקולים מיוחדים יותר מרמקולים מידבאס או מידרינג', מאחר שהם מנגנים תווך תדרים יותר רחב.

לפני 6 שעות, kalmangar כתב:

אני בלי רמקולים אחוריים ולא מרגיש שחסר לי,

למרות שהיה לי פעם,

תמיד אמרו לי ברגע שיהיה לך 3 וואי טוב לא אצטרך אחוריים, אז לי זה לא חסר.

 

אבל כל אחד וגישתו, אדי מנהל הפורום עם 3 וואי קדמי ורירפיל, לדעתי זה חמוד ממש זה פשוט מוסיף צלילים הקפיים על עוצמה חלשה באופן משמעותי מהסט הקדמי.

 

מבחינת כיוון זה מוסיף עוד מורכבות,

בכללי הרוב מנמיכים אותם עד שכמעט לא מרגישים שהם שם כדי שהם לא ימשכו את הבמה אחורה,

יש כל מיני שיטות אבל זה השיטה ליציאת או כיוון רירפייל וזה תורה אבל בקצרה לדעתי עדיף להנמיך.

 

הערה קטנה בשבילך, תפצל את הכתב לפסקאות - זה מקל על אנשים לקרוא וכתוצאה מזה גם לענות לך.

KALMANGAR שכחתה שגם אני עם רמקולים ריירפייל, וגם סנטר. רודי " הקוסם " כוון את המערכת, צריך רק שיוסי אלפיין יסיים את התקנת השלט של זאפקו, מולטימדיה חדשה ועוד כל מיני דברים קטנים, ואז רודי יעלה ויתקין את הפריסט מהמחשב שלו. 

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...