Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באופן עקרוני זה יכול לעזור, אבל הכי טוב בריפודי בד להשתמש במים חמימים עם אבקת כביסה ולספוג עם מטלית יבשה.

אם תכננת לקנות כזה במיוחד למטרה הזו - לא צריך.

בכל מקרה, זה מיועד לנקות בערך הכל, מדאשבורד ופלסטיקה ועד גאנטים. לא מתאים לצבע חיצוני.

כדאי באופן כללי להשתמש בחומרים עדינים יותר ככל שניתן, או לפחות לדלל את החומר יותר וליישם חומרי הגנה.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

עד עכשיו השתמשתי בנוזל "פנטסטיק" עם מים קרים ומטלית מיקרופייבר לניקוי והתוצאות די בסדר.

החומר מתאים לכל דבר חוץ מצבע הפח של הרכב? והאם הוא עושה תחושת ספריי "סקאי" על הפלסטיקה והדשבורד?

אשמח אם תוכל לפרט על דרך הניקוי עם החומר ועל דרך הניקוי עם אבקת הכביסה.

תודה רבה!

פורסם

זהו חומר ניקוי כללי לכל הרכב (פנימי) אין בו חומרי מחדשים - את זה צריך לקנות בנפרד. (כנס לשרשור בדביק, יש הסברים ותכשירים מומלצים)

 

קראת את מדריך לניקוי ריפודים שכתבתי לאחרונה. פנטסטיק זה תכשיר מעולה, שאני ממליץ עליו כל פעם מחדש.

לאחר כל ניקוי עם מים, רצוי לעבור עם שואב רטוב להסרת כל המשקעים שנמצאים עדיין מעל הריפודים.

במיוחד אבקת כביסה שמשאירה משקעים בתוך הבד.

 

פורסם

אז מה בעצם הוא (החומר) עושה אני לא מבין..

שאלתי כי אני לא אוהב את ה"מרקם" אפשר לקרוא לזה שספריי סקאי עושה.

יש לי שואב נייד ששואב גם מים (לא ברמה של ייבוש ריפוד אבל שואב קצת פה ושם).

משום מה שאני מנקה עם פנטסטיק כשהמושב בתהליכי ייבוש אז רואים את כל הכתמים שהיו עד היום בצורה בולטת מאוד אבל אחרי ייבוש מלא (יום בערך) זה נעלם ואז נראה שוב כשהמושב נרטב, יכול להיות אני לא עושה משהו נכון?

אני שואב את המושב ואז מרטיב קצת עם רסס מים, אחר כך מנקה עם מברשת וסמרטוט טבולים (לא בהגזמה) בפנטסטיק, חוזר על התהליך פעמיים מרסס קצת מים מניח מטלית יבשה ושואב שוב.

פורסם

על מנת לתת לדשבורד/פלסטיקים מעל חיים/חידוש - חייבים תכשיר לחידוש פלסטיקים. חומרי ניקוי באים לפני מריחת תכשיר חידוש. 

לא להשתמש בתכשירים זולים, אלא רק בתכשירים (מקצועיים) מבוססי מים. (בתרסיסים הפשוטים יש שמן/סיליקון שמזיקים לפלסטיק)

 

כתבתי את זה לא פעם, ניקוי ריפודים עם תכשירי ניקוי ומים, לא מסירים לחלוטין את הלכלוך, אלא רק ממסים אותו

כאן נכנס השואב אבק הרטוב שמסיר את השאריות, שלא יישארו כתמים. 

 

פורסם

apc הוא חומר לניקוי ולא יותר מזה. בערך כמו סבון, הוא לא משאיר שכבה שומנית או עושה את המשטח חלקלק. 

לאחר השימוש בו כדאי להשתמש בחומרי הגנה ייעודיים לאותו משטח, ספריי סקיי זה לא חומר מומלץ.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 8 דקות, yogev20 כתב:

על מנת לתת לדשבורד/פלסטיקים מעל חיים/חידוש - חייבים תכשיר לחידוש פלסטיקים. חומרי ניקוי באים לפני מריחת תכשיר חידוש. 

לא להשתמש בתכשירים זולים, אלא רק בתכשירים (מקצועיים) מבוססי מים. (בתרסיסים הפשוטים יש שמן/סיליקון שמזיקים לפלסטיק)

 

כתבתי את זה לא פעם, ניקוי ריפודים עם תכשירי ניקוי ומים, לא מסירים לחלוטין את הלכלוך, אלא רק ממסים אותו

כאן נכנס השואב אבק הרטוב שמסיר את השאריות, שלא יישארו כתמים. 

 

כלומר אחרי שניקיתי עם פנסטסטיק/apc לעבור עם שואב בעיקר על הכתמים?

בעיקרון מה יותר מומלץ לניקוי ריפוד בהיר? apc כמי בקישור ששמתי למעלה או פנטסטיק?

לפני 7 דקות, Adani כתב:

apc הוא חומר לניקוי ולא יותר מזה. בערך כמו סבון, הוא לא משאיר שכבה שומנית או עושה את המשטח חלקלק. 

לאחר השימוש בו כדאי להשתמש בחומרי הגנה ייעודיים לאותו משטח, ספריי סקיי זה לא חומר מומלץ.

ספריי סקיי זה אחד הדברים שאני הכי שונא שאנשים שמים ברכב, אי אפשר לגעת בכלום בלי לקבל צמרמורת והכל נוצץ מדי בקטע מוגזם.

בעיקרון מה יותר מומלץ לניקוי ריפוד בהיר? apc כמו בקישור ששמתי למעלה או פנטסטיק?

פורסם

APC מיועד לכתמים קשים (שומנים, אוכל, ריפודים שלא עברו ניקוי מעולם) פנטסטיק מתאים לתחזוקה. (ריפודים שמורים יחסית)

יש תכשירים ייעודיים לרכב, הם מבוססי מים, לא שומנים, לא אוגרים לכלוך, לא מלכלכים בגדים. (וגם נותנים מרקם מט)

פורסם

נשמע אז שהapc מתאים לריפוד שלי יותר (לצערי כל פעם אוכלים ברכב וכל פעם איכשהו מלכלכים), תהליך הניקוי של הapc לריפוד זהה לתהליך עם הפנטסטיק?

מזכיר שמדובר בריפוד בהיר (קרם בז' כזה)

מניח שהapc המדובר נכלל בקטג' שדיברת עליה.

פורסם

אותו תהליך, בשילוב ניגוב עם מטלית לחה, רצוי שואב אבק בסיים.( במידה ויש לכלוך של אוכל שניגוב לא יסיר אותו)

לא רוצה להיכנס לזה, אצלי לא אוכלים ברכב, גם לא ילדים קטנים, ולא מעשנים. עבור זה יש חניונים בדרכים למנוחה. (או שמתאפקים)  

פורסם
בתאריך 4.2.2021 בשעה 22:24, yogev20 כתב:

APC מיועד לכתמים קשים (שומנים, אוכל, ריפודים שלא עברו ניקוי מעולם) פנטסטיק מתאים לתחזוקה. (ריפודים שמורים יחסית)

יש תכשירים ייעודיים לרכב, הם מבוססי מים, לא שומנים, לא אוגרים לכלוך, לא מלכלכים בגדים. (וגם נותנים מרקם מט)

 

היי, שתי שאלות ברשותך:

 

1. יש לי גם ריפוד בד בצבע בז׳, ורציתי לדעת איפה אפשר להשיג את הפנטסטיק שדובר עליו? קיים באוטו-דיפו או ב just motor ברחובות?

 

2. ראיתי שמוכרים באמזון תכשיר שנקרא Chemical Guys Total Interior Cleaner & Protectant שהוא Best Seller ויש עליו ביקורות ממש טובות: https://www.amazon.com/Chemical-Guys-SPI22016-Protectant-Fluid_Ounces/dp/B071ZTPRJL

 

אז התכשיר הזה בא במקום ה APC של Meguiar או בנוסף?

אני מעוניין לנקות את הדאשבורד (מכל מיני שיט ששמו עליו הבעלים הקודמים) ולתת לו מראה מבריק. 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם

היי, אני יכול לענות לך רק לגבי הפנטסטיק, זה חומר ניקוי ביתי שנמצא בכל סופר.

מצורפת תמונה של החומר רק שים לב שכתוב רב תכליתי ולא לשימוש ברצפות בלבד, אני משתמש באחד עם ריח אורנים אבל לא מאמין שזה משנה משהו.

no-kredit_6647.jpg

פורסם

doesnotmatter

פנטסטיק זה חומר נחמד, אבל תעבור לתרסיסים ייעודיים לרכב. (קל ונוח) פנטסטיק זה טוב לניקוי יסודי שעושים אחת לתקופה

תחזוקה, נוח תרסיס ייעודי מדי כמה שבועות. 

×
×
  • תוכן חדש...