Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

יש לי טויוטה אאוריס 2008 רובוטית עשתה 190K לפני כמה חודשים התחילה לעשות בעיה כזאת

 

כשאני בנסיעה הגיר פתאום שובק חיים למרות שאני על הילוך מהבהבת נורת N בלוח לא משנה לאיזה הילוך אני מעביר ונדלקת נורת גיר.

 

עכשיו ברגע שאני מכבה את האוטו מחכה שהנורה תעלם מהצג מניע הכל בסדר וחוזר לנסוע כרגיל זה קורה לקראת האטה או האצה של באוטו בהעברת הילוך בהילוכים נמוכים במהירות גבוהה לא קורה.

ואני יכול לנסוע יום שלם בלי שיקרה ואז יקרה לי כמה פעמים

 

חיברנו את הרכב למחשב וזה לא מראה כלום הלכתי למוסך הרשמי ושאלתי אותו והוא אומר שזה המצמד ולא רואים במחשב בגלל שזה חלק מכני.

 

השאלה שלי היא אם עקב התופעה הזאת אפשר להבין שזה אכן המצמד

 

תודה רבה

  • ספונסר פורום
פורסם

צריך לחבר מחשב אבחון מקורי ולבדוק מספר פרמטרים כדי לקבל תמונה ברורה יותר על התקלה.

פורסם (נערך)

צריך לחבר סורק למחשב ולבדוק, בתור אחד שיש לו ניסיון גדול עם הגיר, זה אכן יכול להיות מצמד, במידה ולא מטפלים במצמד זה גם יכול לקרות לנזילת שמן מהרובוט קח זאת בחשבון.

 

וכמובן זו יכולה להיות בעיה של חיישן כלשהו או בעיה חשמלית הגיר הזה מאוד מורכב ככה שכדאי ללכת למוסך שמבין בו ולא לסתם מוסך.

 

בנוסף לכך במידה וזה מצמד אפשר בקלות להרגיש בנסיעה, אם החלפת הילוכים לא חלקה, במידה ואתה לא שם לב לזה בעצמך תן למוסכניק לסןע קצת הוא יבין וירגיש מייד אם זה המצמד.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yhruiho
פורסם
לפני 23 שעות, yhruiho כתב:

צריך לחבר סורק למחשב ולבדוק, בתור אחד שיש לו ניסיון גדול עם הגיר, זה אכן יכול להיות מצמד, במידה ולא מטפלים במצמד זה גם יכול לקרות לנזילת שמן מהרובוט קח זאת בחשבון.

 

וכמובן זו יכולה להיות בעיה של חיישן כלשהו או בעיה חשמלית הגיר הזה מאוד מורכב ככה שכדאי ללכת למוסך שמבין בו ולא לסתם מוסך.

 

בנוסף לכך במידה וזה מצמד אפשר בקלות להרגיש בנסיעה, אם החלפת הילוכים לא חלקה, במידה ואתה לא שם לב לזה בעצמך תן למוסכניק לסןע קצת הוא יבין וירגיש מייד אם זה המצמד.

בהצלחה.

בסוף הצלחתי לאתר את התקלה החלפתי מנוע של מפעיל הגיר עד כה הכל בסדר

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני שעה, GuyCohenVW כתב:

בסוף הצלחתי לאתר את התקלה החלפתי מנוע של מפעיל הגיר עד כה הכל בסדר

תקלה די שכיחה בקורולה הרובוטית שהיתה פה בשנתונים 2008 עד אמצע או טיפה יותר של 2009.

מעניין אם זה אותו מצמד או מצמד שונה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...