Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות- מהנדסאי להנדסה.


ANUTKK
שימו לב! השרשור הזה בן 1172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, natco כתב:

ינסו לזלזל בך, לערער על המקצועיות שלך.  כל טייח חושב שהוא מבין יותר ממך, כי הוא "בתחום כבר 50 שנה".

מי שבטוח במקצועיות שלו מקשיב לאנשים האלה בשמחה. יש לא מעט מקרים שהם צודקים ואין שום בעיה להודות בזה ולהודות להם ויש מקרים שלא ואז אתה יכול להסביר למה לא. בכל מקרה חשוב לשמור על הדברים ברורים והם חייבים לקבל את זה שההחלטה הסופית שלך גם אם לדעתם היא לא נכונה.

  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בתחום. גם מהטכניון, מהנדס אזרחי לרוב רק יפנטז על 15K ישר מהיום הראשון, בתוכנה וחשמל זה כנראה די סטנדרט.

אישית אני חושב שצריך להסתכל בעיקר על מה שקורה אחרי 3 שנים, השנה הראשונה היא פחות או יותר "בחינה" מצד המעסיק, אחרי זה לרוב יבקשו העלאה ויקבלו משהו שיותר מייצג בצורה אישית, ואחרי 3 שנים (בעיקר באותו מקום) אתה כבר "בעל נסיון" ונקבעת נקודת השכר שאיתה תישאר בשנים הקרובות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...